PDA

Ver Versión Completa: Resolto ligazóns crebadas

sergarch
08-10-11, 00:36
Ola,
Os meus enlaces parece estar roto na tradución.

Exemplo: No meu estándar (rusa) con linguaxe parece
xpam.org/teosofiya/517-velikie-dushi-sredi-nas-ili-kto-takie-mahatmy.html

pero cando está a usar a tradución, os mesmos con cambios a este:

Todo funciona perfecto ata a última actualización do vBulletin cambios e menores en. Htaccess

Aquí é o meu arquivo htaccess.:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xpam\.org
#RewriteRule (.*) http://www.xpam.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Escriba aquí.

Grazas.

r.dziadusz
08-10-11, 08:49
Xa fixo a actualización correctamente (subida cartafol upload-unha vez), e podería por favor, por suposto comproba todos os axustes, se están axustados correctamente?
Por favor, bótalle un ollo a:

vBSEO -> Taboleiro de control -> Xeral Setings -> Substituír Caracteres Non ingleses en URLs? -> Manter non english caracteres en urls
Tamén pode ser un problema de seguimento navegador (descrición da aba do meu navegador amosar url "pretty"), eu teño que investiga-lo

sergarch
08-10-11, 19:56
Grazas pola súa resposta.

Son utilizando vBet para máis que ano e é traballado perfecty.
Cousas ben,
vBSEO -> Taboleiro de control -> Xeral Setings -> Substituír Caracteres Non ingleses en URLs? -> Manter non english caracteres en urls é posto correctamente.

Xa fixo a actualización correctamente (subida cartafol upload-unha vez), e podería por favor, por suposto comproba todos os axustes, se están axustados correctamente?
Si, todo isto os arquivos enviados para o meu derection foro.

Eu atopei outra cousa estraña:
Temas son traducidos correctamente, pero algunhas mensaxes tranlsted nos temas, e algúns deles non.
Mesmo algunha parte de mensaxes traducidas, e algúns deles non.
É moi raro.

Calquera suxestión sobre por que isto aconteceu?

vBET
09-10-11, 00:18
Por favor, manteña unha cuestión por unha lista de correo. Pouco tempo - podería chegar ao seu límite e é por iso que frases que non son almacenados en memoria non son traducidos. Se precisa máis información / axuda - por favor, novo segmento aberto para nova edición.

Sobre asunto real - compracer detalles de acceso do PM a Admin CP, FTP e vbseo CP así que seremos capaces de comprobalo e corrixilo. Tamén compracer PM URL exacto onde pode ver o asunto.

sergarch
09-10-11, 10:13
AM foi enviada onte.
Calquera información actualizada?

vBET
09-10-11, 13:03
Indo alí agora.

vBET
09-10-11, 13:28
Consulte PM - non enviar a información de acceso suficiente.

vBET
09-10-11, 13:45
Eu aínda estou á espera de detalles de acceso, pero eu estaba comprobando un pouco e vin unha cousa. É traballar para algunhas traducións. Como é perfectamente ok para
- Xapón:. Xpam.org/ja/teosofiya/517- ョヂる ニ 㐃 ヾミヿマミトマ 秃 ミモヮ 間 ョ 大 ポヺ 魂 html
- Coreano:. Xpam.org/ko/teosofiya/517- 거나 - 마하 - 횸마 - 우리 - 감운띰 - 위뜐한 - 옃혼 html

Pero onde el non está a traballar, ten EXACY URL Same (só código de linguaxe diferente):
- Bielorruso:
- & Turco:

Que dáme unha teoría o que pode acontecer (aínda ten que comprobar el). Tan cando a tradución está traballando entón todo é OK. Aquí máis probabelmente xa logras o voso límite e a tradución non é dispoñíbeis (neste moi momento vBET imposibilitou booth os vosos provedores). E que é por que ha vínculos rotos - ti tradución conseguida non así que é mostrado o que era enviar para traducir (mudado para necesidades de API).
Algo estraño está aquí, porque a páxina en si é traducido e URL non, aínda é posible que o seu URL foi traducido anteriormente (cando foi presentado como o último post na páxina principal) e que a páxina foi traducida máis tarde. Nese caso doía tradución para conexión podería ser xa eliminado do caché e tradución para a propia páxina aínda está en caché.

En calquera caso vou poder confirmar cando acceder total - agora eu non podo facer, e podo só imaxinar o que pasa.

Edit
Non os que non son exactamente os mesmos. Necesito máis acceso a atopar o noso que está a suceder.

Edit 2
Aquí URL é definitiva mais traducido aparecerá mal: xpam.org/fr/teosofiya/517-les-grandes-% E3% A2mes-Parma-nous-qui-sont-ou-mahatma.html
Así, a miña teoría anterior non é certo.

vBET
09-10-11, 13:59
Unha posible pista - Na súa páxina orixinal en HTML eu vexo:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />

Compracer nota que vBET é o caso sensíbel en caso de encoding e é claramente descrito en procedemento de instalación:

(SÓ para utf-8 charactersets) Pon characterset valor en lowercase - vBET é o caso sensíbel para characterset. Tan se é utilizando utf-8 entón marca seguro que te puxo 'utf-8'

Te Teno UTF posto-8 en vez de utf-8. Isto pode ser a razón. Pease Múdao (instrucións en readme.html De vBET paquete) e di axuda. Se non compracer probar con cache apagou para un momento ou mesmo mellor crea fío novo para probar con título que seguro non foi traducido aínda (o voso cache o contido pode ser roto debido a incorrecto settings). Me comprobaríao, mais o voso Admin o CP non é en inglés e son non capaz de traballar alí.

vBET
18-10-11, 12:47
Compracer di fai a axuda de pistas? Necesita máis apoio aquí? :)

sergarch
26-10-11, 23:51
Unha posible pista - Na súa páxina orixinal en HTML eu vexo:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />

Compracer nota que vBET é o caso sensíbel en caso de encoding e é claramente descrito en procedemento de instalación:

Te Teno UTF posto-8 en vez de utf-8. Isto pode ser a razón. Pease Múdao (instrucións en readme.html De vBET paquete) e di axuda. Se non compracer probar con cache apagou para un momento ou mesmo mellor crea fío novo para probar con título que seguro non foi traducido aínda (o voso cache o contido pode ser roto debido a incorrecto settings). Me comprobaríao, mais o voso Admin o CP non é en inglés e son non capaz de traballar alí.

Te É genious!

Despois de que resetted UTF-8 a utf-8 traducións arranca para traballar normalmente, mais nalgúns temas aínda conseguía estes estraño "0%B0%F1%82%F0%F%de BC1%8B.html".

Como solucionar isto?

r.dziadusz
27-10-11, 17:26
Compracer darnos dirixe url a onde aparece

sergarch
27-10-11, 19:40
Aquí exemplos aleatorios sinxelos:

Http://www.xpam.org/en/induizm-vídeo/545-espléndido-mestre-ravi-%E5%Un0ankaru.html

Http://www.xpam.org/tr/contido/244-%F0%B4%F1%90%F0%F%de BE0%F%de BE0%B8%F0%F%de BA0%B8-%F0%90%F0%F%de BA0%B0%F1%88%F0%B8-%F0%B8%F0%F%de BE1%82%F0%B5%F1%90%F0%F%de BE0%B5%F1%82-%F1%82%F0%F%de BE0%F%de BE0%F%de BA0%F%de BE0%B3%F0%BE-%F0%F%de BC0%B8%F1%90%F0%B0.html

Aqueles enlaza parece vínculos rotos.
Naquela tradución de URL non traballa, ou algúns separa traducidos e algúns deles non.

r.dziadusz
28-10-11, 12:00
Ve os traballos de tradución: compracer lido estes correos sobre untranslated/texto traducido en parte: 1 (http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#Correo10969) e 2 (http://www.vbenterprisetranslator.com/foro/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#Correo10869)
Sobre vínculo roto aínda teño que comprobar aquilo

r.dziadusz
29-10-11, 08:58
Pode compracer PM me acces ao voso admincp/vbseo/ftp teño que comprobalo en sitio

r.dziadusz
08-11-11, 21:18
Ningunha resposta considera solucionou, se ten cuestión para este tema eu reopen o, para calquera outro asunto comprace fío novo aberto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1