PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erro ao editar unha entrada de blog

Wulf
08-08-11, 15:22
Estou recibindo este erro ao editar e gardar un artigo de blog. Os cambios son gardadas ben, pero só mostra este erro:

Erro fatal: "vBulletinHook 'Class not found in / home / saabworl / public_html / includes class_bbcode.php / on line 215

O mesmo acontece coa adición dun artigo novo blog.

vBET
09-08-11, 17:39
Basta comprobar que no noso foro e eu non podo reproducir. Lembro que estaba resolvendo algo así ou enviar a vBulletin informe de erro sobre iso ou algo similar.

Estamos actualmente en execución vBET 4.1.1 (beta) - esta fin de semana imos liberalos lo. É Aceptar para esperar e comprobar que resolver o problema?

Wulf
09-08-11, 17:46
Estraño, agora parece funcionar ben no meu sitio e non mostra o erro máis. Se pechado. :)

vBET
09-08-11, 18:13
Como escribín Lembro (ou eu creo que si) enviamos informe de erro para vBulletin sobre iso - quizais eles resolto en 4.1.5

Grande é OK. Goza vBET:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1