PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Error en editar una entrada de bloc

Wulf
08-08-11, 15:22
Jo estic rebent aquest error en editar i guardar un article al bloc. Els canvis es guarden bé, però només mostra aquest error:

Fatal error: "vBulletinHook" classe no es troba a / home / saabworl / public_html / includes / class_bbcode.php on line 215

El mateix passa amb l'addició d'un article al bloc nou.

vBET
09-08-11, 17:39
Només has de comprovar en el nostre fòrum i no puc reproduir. Recordo que era una mena de resolució que o enviar informe d'errors vBulletin sobre ell o alguna cosa similar.

Estem actualment en execució VBET 4.1.1 (beta) - Aquest cap de setmana donarà a conèixer. Està bé que esperar i veure el resoldrà el problema?

Wulf
09-08-11, 17:46
És estrany, ara que encara funcionen bé al meu lloc i no es mostra l'error més. Cas tancat. :)

vBET
09-08-11, 18:13
Com he escrit me'n recordo (o això crec) d'enviar l'informe d'errors per vBulletin en això - potser el resolt en la secció 4.1.5

Gran que està bé. Gaudiu de VBET:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1