PDA

View Full Version: Ratkaistu Varoitukset vierailijatyytyväisyystutkimuksissa Cache

meto
12-08-10, 22:29
Minulla varoituksia my guest cache "

Varoitus: filemtime () [function.filemtime]: stat epäonnistui [polku] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53
Voit korjata se olen muuttunut rivi 53:

if ((aika () - filemtime ($ vbet_readGuestCacheFileName) <= $ timeAllowed) & &! vbet_verify_ip_ban ()) {
osoitteeseen:

@ $ FileTime = filemtime ($ vbet_readGuestCacheFileName);
if ((aika () - $ fileTime <= $ timeAllowed) & &! vbet_verify_ip_ban ()) {
Toivottavasti auttaa.

PS.
Raasta asia, Vieras Cache on. Nyt ei tarvitse ostaa vB Optimoi Pro: PI taidan saada toinen vBET omalle toisen foorumin. Cheers.

kamilkurczak
13-08-10, 10:54
hmm. Tämä vaihtoehto on testattu ja kaikki oli ok. Aion tarkistaa se uudelleen ja yritän koodi.

Haluan toistaa tätä asiaa niin - Voitko kuvailla tässä mitä minun pitäisi tehdä, että tämä asia minun testin foorumi? Voitko selittää sen?

Kiitos

meto
13-08-10, 11:46
Kokeile PHP 5.3.3 kanssa "error_reporting = E_ERROR | E_WARNING", joka olisi minun arvata. Käytän myös LiteSpeed mutta minusta se on merkityksetöntä.

kamilkurczak
23-08-10, 14:51
Tarkistin koodi ja olen verrattuna vBET koodi. Koodi toimii: välimuisti kirjoitetaan ja readed. vBET koodi toimii hyvä tietenkin.
Olen edelleen cant toistaa tätä asiaa meidän testifoorumi. Jos voit - voit kuvata sitä paremmin.
Voidaan tämä on erityisesti omaa foorumia.

meto
25-08-10, 12:32
Varoitus: filemtime () [function.filemtime]: stat epäonnistui [polku] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53
Se on varoitus niin se on liityttävä error_repporting asetuksia ja ei tulisi PHP version mukaan (tai anna sanoa 5.x).

Jos haluat enemmän palautetta minuun yhteyttä GG: 1.701.610.

kamilkurczak
25-08-10, 12:34
Kiitos siitä. :)

StarBuG
15-09-10, 10:57
On sama ongelma

vBET
15-09-10, 15:43
Ole hyvä vain käyttää ehdotettu ratkaisu Ensimmäisen kirjoituksen:) Tämä korjataan seuraavassa versiossa.

vBET
17-10-10, 10:07
Korjattu ja tullaan virallisesti mukana seuraavassa versiossa:)

meto
17-10-10, 13:41
Kun se olisi? :>

vBET
17-10-10, 20:27
Tällä hetkellä meillä ei ole virallista julkaisupäivää. Olemme aikana rekrytointiprosessin, niin sen jälkeen voimme kerrata tuottavuutta, suunnitelma ominaisuuksia seuraavaan julkaisuun ja niin edelleen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1