PDA

View Full Version: Ratkaistu Keskimääräinen aika saada tuote jälkeen Purhase?

Octavius
27-06-11, 11:50
Hi. Kuinka kauan se yleensä kestää saada tästä tuotteesta? Ostin minun kautta Western Union 4 päivää sitten ja olen edelleen odottavat pääsyä teidän lataussivulle ladata tuotteen. Olen hyvin innoissani tästä tuotteesta ja haluat kokeilla sitä mahdollisimman pian. Tämä on pakko saada muutos kaikissa foorumeissa.

vBET
27-06-11, 13:38
Keskimääräinen aika: Instant

Kaikki maksut, Paypal on haetun todistuksen välittömästi (automaattisesti).

Muistathan, että olet maksanut Western Unionin kautta ja lähetä meille VÄÄRIN maksutietoja. Voit lähettää oikea viikonloppuna joten tämä on ensimmäinen päivä, jolloin voimme vahvistaa maksun pankkiin. Tällä hetkellä kohtaamme joitakin ongelmia yksi blogi (forum.simple-nlp.pl). Me tarkistaa maksun pankkiin jälkeen käsittelemme näitä asioita. Toivottavasti voimme tehdä tätä tänään. Asiakkaan käyttöoikeus sovelletaan maksamisen jälkeen vahvistetaan.

Tämä on selvästi kuvattu maksu sivulla:

Hyväksymme myös maksujen Western Unionin ...

Huomaa, että luomme lisenssin, kun olet saamme rahaa, niin maksat PayPalin avulla voit saada lisenssin välittömästi.

Tämä ei ole valmiiksi myynnissä kysymys, koska kyse on maksu, joka on jo tehty. Muutan tämän viestiketjun vianmääritysosio.

PS.
Todella pahoillani joudut odottamaan. Toivon ratkaista ongelman nopeasti ja tarkistaa maksun pankkiin tänään:)

Octavius
28-06-11, 03:47
Oma paha ....

vBET
28-06-11, 15:20
Ei ongelmaa. En käsittele tehdä tätä eilen takiasi palvelimen vika, mutta tänään olin pankissa ja otit Western Union siirtää. Asiakkaan käyttöoikeus on jo luotu:) myös anteeksi teidän odotusaika annamme sinulle ilmaisen asennuspalvelun, joka normaalisti maksaa 30 dollaria:) Just ota PM minulle käyttöoikeustiedot.

Octavius
28-06-11, 21:54
Ei ongelmaa. En käsittele tehdä tätä eilen takiasi palvelimen vika, mutta tänään olin pankissa ja otit Western Union siirtää. Asiakkaan käyttöoikeus on jo luotu:) myös anteeksi teidän odotusaika annamme sinulle ilmaisen asennuspalvelun, joka normaalisti maksaa 30 dollaria:) Just ota PM minulle pääsyn details.Wow Kiitos paljon teidän awesome! : D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1