PDA

View Full Version: Hyväksytty jäseniä sähköposti-ilmoitukset ovat kääntämättömät

Simon Lloyd
11-05-11, 19:58
Hei, on olemassa tapa saada sähköposti-ilmoitukset, jotka lähetetään ulos viestit ja ketjut käännetty vastaanottajille kieltä?

Avulla sanoa Lähetä uusi säie täällä englsh (kuten olen), saat ilmoituksen (jos olet tilannut) uuden langan englsh vaikka olet puolalaisia ja pyydä lähettämistä kieli asettaa puola.

Omat jäsenet eivät vastaa näitä ilmoituksia, koska he uskovat eivät voi vastata niihin saati ymmärtää ilmoituksen.

Voitteko auttaa?

Terveisin,
Simon

vBET versio 3.4.0 varten vBulletin 3.8.6 PL1

kamilkurczak
12-05-11, 20:09
VBET tue käännös sähköposteja vielä.
se on jo ehdotettu FR jaksossa. Aion siirtää tätä säiettä osaksi FR osassa foorumia.

Simon Lloyd
12-05-11, 20:40
Ok kiitos, se on sekava minun jäsentä, joten kai minä maksan koodaaja lisätä muutos, joka kopioi viesti jonka postid näkyy Mail ja liitä se postitse ennen lähettämistä.

Kerron osaat Hän jatkaa:)

kamilkurczak
12-05-11, 20:51
ok ole ongelma - me kirjoitamme täällä

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1