PDA

View Full Version: Ratkaistu Google uskoo uusia URL-osoitteita varten eri sivusto

norku
23-03-11, 08:27
Hei,

Sain tämän Google tänään:

URL ei noudateta
Kun testasimme näytteen sivustokartan URL-osoitteita, huomasimme, että jotkut URL uudelleenohjaus muille paikkakunnille. Suosittelemme, että sivustokartan sisältää URL-osoitteita, jotka osoittavat lopulliseen määränpäähän (uudelleenohjauksen kohde) sen sijaan suuntaamaan toiseen URL

Google antoi seuraavan esimerkin:
HTTP Error: 301. http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/

Mitä minun tulee tehdä?

kamilkurczak
23-03-11, 09:15
tämä ei ole mitään väärää, miksi?
Linkit Sivukartta pitäisi olla käännetty.
Tämä on hyvä - Näin sen pitäisi toimia. Miksi? Suorituskykyä.
Tällä hetkellä sukupolven 52 kertaa enemmän linkkejä säikeet voivat kuluttaa paljon aikaa suurten foorumeilla. Käännös kaikista niistä samaan aikaan voisi tehdä sitä todella, todella aikaa vievää ja tuottaa paljon kyselyitä tietokantaan.

Ja tämä on hyvä google - kuten näette, teillä on 301 redirect sivulle, jossa käännetty url (HTTP Error: 301).

Google haluaisi, että yhteydet oli käännetty, mutta se ei heitä haittaa ollenkaan.

Lisää täältä: vBET Integrointi muihin plugins - vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/)

Tämä viesti Google on tarkoitettu tiedoksi. He ajattelevat, että sinulla todennäköisesti on huono linkkejä sivukartta, he ajattelevat, että ei ole hyväksi sinulle ja et tiedä mitään siitä,
mutta te tiedätte - tähän linkit ohjataan (301) on hyvä muoto ja tämä on hyvä google ja erittäin hyvä sivusto (suorituskyky).

vBET eivät tue käännös URL sivukartta.

Lisäksi et voi integroida vBET kanssa Sivukartta - Teillä on sitemaps vain linkkejä alkuperäisestä kierteet. Google indeksoi linkkejä käännetään itse (mutta se kestää pidempään) ja sinulla on kääntänyt URL

norku
23-03-11, 09:47
Hei,

En ole valittaa:) Oma viesti on enemmän tekemistä minun tiedon puutetta kuin mitään muuta. Foorumini toimii täydellisesti (kiitos teille) ja jos sanot, viestin Google on minun tiedot sen sijaan, että varoitus sitten, että on siistiä.

kamilkurczak
23-03-11, 10:32
Jos sinulla on lisää kysymyksiä. Minä autan sinua:)

norku
23-03-11, 13:00
Kiitokset Kamil:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1