View Full Version: Ratkaistu Google on poistanut kaikki indeksoidut käännössivujen
Hei,
Google poisti indeksoi kaikki käännetty URL:
site:www.egiptoforo.com/forums/pt
site:www.egiptoforo.com/forums/en
jne. ..
Löysin joku täällä foorumilla oli sama ongelma mutta koska mysql virhe. En tiedä mitä tapahtuu foorumini.
En muuttanut de robots.txt ... Satuin tänään. Minulla oli indeksoitu esimerkiksi: 47.000 url hepreaksi, 20.000 ranskaksi jne. ...
Auttakaa
Kiitos
kamilkurczak
04-03-11, 09:17
Onko sinulla e-mail Googlen tai mysql virheitä lokitiedosto? kirjoittakaa kaikki informations.
Ei En recived mitään sähköpostia Google, eikä mysql virheitä minun loki.
Se oli eilen, ja en koske mihinkään.
Tietääkseni sivut indeksoidaan sisällä kansio voidaan poistaa, jos sivut eivät pysty käsiksi Googlen pitkiä aikoja (eli 24 tuntia tai enemmän)
Oman kokemukseni mukaan, olen noin 4000 sisäsivuille kansio domain.com / d / Muiden mod (no liittyvät vBET), mutta koska se mod ovat rikki muutaman päivän jälkeen voin tarkistaa uudelleen Google site: domain.com / d / kaikki indeksoidut sivut ovat menneet
yrittää saada linkkejä muille sivustoille teidän jokaisen käännetty Foorumin etusivu liian eli: saada linkkejä muita sivustoja egiptoforo.com / forums / pt / ja egiptoforo.com / forums / fi /
Minusta ongelma ei ole vBET, mutta forum / site / palvelin
Tarkista kaikki asia, tarkista Google Webmaster Tools liian https://www.google.com/webmasters/tools/
Tietääkseni sivut indeksoidaan sisällä kansio voidaan poistaa, jos sivut eivät pysty käsiksi Googlen pitkiä aikoja (eli 24 tuntia tai enemmän)
Tämä ei pidä paikkaansa.
Minulla oli paljon ulkoisia linkkejä ja paljon sivuja.
Ylläpidon työkalujen Olen klassinen ongelmia vBET: Alhainen vastausprosentti ja päällekkäisiä metatagit ja tittles. Ei mitään uutta ....
Olen ajattelua poistaa mod ja se oli minulle tärkeää. mutta uskon, että Google eivät pidä automaattinen sisällön kuten sanotaan webmaster opas. Google liikkuu vastaan, että mielestäni. Hope on väärin, koska vBET, voitaisiin wonderfull mod vaikka se hyvin tunnettuja ongelmia ja rajoituksia.
Katsokaa, minulla oli thousends URL indeksoitu käännettyjä versioita ja nyt ei mitään!
Tämä ei pidä paikkaansa.
Minulla oli paljon ulkoisia linkkejä ja paljon sivuja.
Ylläpidon työkalujen Olen klassinen ongelmia vBET: Alhainen vastausprosentti ja päällekkäisiä metatagit ja tittles. Ei mitään uutta ....
Olen ajattelua poistaa mod ja se oli minulle tärkeää. mutta uskon, että Google eivät pidä automaattinen sisällön kuten sanotaan webmaster opas. Google liikkuu vastaan, että mielestäni. Hope on väärin, koska vBET, voitaisiin wonderfull mod vaikka se hyvin tunnettuja ongelmia ja rajoituksia.
Katsokaa, minulla oli thousends URL indeksoitu käännettyjä versioita ja nyt ei mitään!
voimme odottaa ja katsoa, onko muuta jäsentä, joka käyttää vBET liian päästä sama ongelma, näen hyvin monet ihmiset käyttävät vBET erityisesti ilmainen versio, koska langat näkemykset tässä support foorumi on todella paljon, ja vb.org Asennettu tietoa
Jos automaattinen sivut ovat hyvälaatuisia, mielestäni ei monet sivut indeksoidaan vähenevät
ja se on parempi jos on manuaalinen kääntää ominaisuus myös lisätä kääntää laatua, kuten pyysin täällä niin sen aivan kuten Wikipedia, artikkeli on sama vain käännetään käsin toiselle kielelle, jonka jäsen
kamilkurczak
04-03-11, 14:43
tarkista sähköpostisi tai lokitiedoston ja löytää mysql virheitä tai jotain sellaista.
Onko Yu ole robots.txt-tiedostoa? Voitko liittää koko sisältöä tämän tiedoston?
Voit katsoa sen täältä:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt
Voit katsoa sen täältä:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt
Minusta robotteja on ylilyönti. En ole koskaan nähnyt niin
valtava robottien elämässäni. Mielestäni sinun pitäisi vain käyttää
standardin robotit että pitää hämähäkit indeksoimasta
joku foorumi hakemistoja, ja thats it. Olet
yrittää pitää välein hämähäkki maailmassa, ja minä
usko, että on hyvä asia ... Mitä pelkäät?
Nyt kun ajattelen tätä. Minä olen VPS, ja sain hakkeri
email raportin, ja Google Bot oli kielletty ip luettelosta. Onko
mahdollista, että palvelin on kieltänyt joitakin bot IP: n ja
jos näin on ja he eivät voineet tulla takaisin ja hämähäkki,
sitten he eivät de-indeksoitu? Mielestäni oli erittäin outo
että Google Bot päätyi minun kiellettyjen ip lista ... niin mitä
voisi Google hämähäkki olla tekemässä saanut kielletty?
Ongelma ei ole robots.txt
Kiitos neuvoja, mutta ongelma on vain trasnlated niitä ole tärkein foorumi. Mutta minä yksinkertaistaa robotteja ...
Kiitos vielä kerran, mutta tämä mysteeri valokuvia myös.
Kiitos neuvoja, mutta ongelma on vain trasnlated niitä ole tärkein foorumi. Mutta minä yksinkertaistaa robotteja ...
Olen utelias tietämään myös:)
kuten varmasti niitä, jotka juosta vapaana / maksullisia versioita olisi
myös huolissaan / huolissaan siitä, että ne voitaisiin deindexed myös.
Joten kysymys kuuluu:
Oliko tämä sinun syysi, tai googles vika.
Kuinka vanha on verkkotunnuksen?
Hei,
Oma verkkotunnus on 4 vuotta vanha. Eikä koskaan ollut ongelma ennen Google.
Minun on sanottava, että minulla oli paljon URL indeksoida käännetty kielellä. Yli vBET foorumi ja muita olen nähnyt.
Olen poistanut vBET mod, poistaa kaikkia sääntöjä relationed on vBET, odota 4 päivää ja asenna se uudelleen nollasta.
Olen poistanut vBET mod, poistaa kaikkia sääntöjä relationed on vBET, odota 4 päivää ja asenna se uudelleen nollasta.
En ole varma, jos se aikoo auttaa, niin ikinä nähdä
tapahtui olet juuri menossa poistaa, ja aloittaa alusta?
Google näyttää vakavia kysymyksiä muiden kanssa saada edellä
mitään, ja aina jotain näyttää olevan hyvä, niin
google kaatopaikoille ympäri teitä, google melko paljon kontrolloi destinty,
ja Google ei ole ollut tiedossa reiluun peliin joko ... google melko
paljon ohjaa internet, mitä tapahtuu intenet, ja
mitä he haluavat nähdä tapahtuvan Internetissä, mutta en ole asiantuntija,
mutta kuulen sama Ole tarinoita ... Minulla on kuuma sivusto, nyt kaikki
äkillinen Google ei Show Me Love enää ... ja verkkotunnukset
jotka olivat tähdet ja saada liikennettä, osoittautua saa erittäin vähän ...
Oma verkkotunnus on hyvin, hyvin uusi ... se oli alas kuin 2 päivää, ja menetin
noin 70 käänteisiä, en ole varma jos se oli jo tulossa, tai
Menetinkö ne käänteisiä koska olin alas 2 päivää, ja
Oman sivuston on niin uusi, miksi saan nopeasti käänteisiä anyway?
Google on outo, mutta he eivät ole täällä auttamassa, he
täällä tehdä rahaa, ja auttamaan itseään ensimmäinen ....
ja joskus jopa pienin sivuston muutos voi viedä sinut ulos .... sillä useimmat meistä
eivät todellakaan tiedä, miten järjestelmä toimii, niin teemme pienen sivuston muutosta, sitten alamme
menettää tonnia liikennettä, ja meidän ensimmäinen ajatus on syyllinen google.
Kerron teille muutaman viikon, minulla on aivan liikaa aikaa ... kiitos kuitenkin.
On mahdollista olla minun vikani, minun täytyy löytää se.
Kerron teille muutaman viikon, minulla on aivan liikaa aikaa ... kiitos kuitenkin.
On mahdollista olla minun vikani, minun täytyy löytää se.
Kuten mainitsin ennen sivustoni on hyvin uusi. se oli suurimmillaan noin
1400 linkkejä vain noin kaksi viikkoa sitten pysähtynyt. En ole varma
mitä tapahtuu nyt, se näyttää menettävän kuin 20-50 linkit kohti
päivä nyt, joten en ole varma, mitä se on syyllinen, toivottavasti se ei ole
vBET, mutta kuka tietää tässä vaiheessa. Olen poistanut mod joka on
on epäilty musta hattu, joten toivon, että se on ongelma,
nyt kun olen poistanut mod se tekee päivässä muutaman päivän / viikon
selvittää, jos linkkeihin pysäyttää pudottamalla ja alkaa kasvaa uudelleen, mutta
sitten taas se voi olla yhtään mitään, mutta hiekkalaatikko, tai Google tanssia ....
mutta jos 4 vuotta vanha sivusto, sinun ei pitäisi sandboxed.
Mistä tiedät, että juuri vBET linkit ollaan poistamassa?
Mistä tiedät, että juuri vBET linkit ollaan poistamassa?
Helppo, kirjoita vain google haku site: www.yourdomain.com / forums / se
Muutokset linkkien määrä indeksoidaan Google johtuu luultavasti erilaiset Googlen palvelimille, ne eivät ole indeksointia yhtä monta URL, ja siellä on yli 50 palvelimia.
ikinä tehdä:
sivusto: www.yourdomain.com
se liitetään yhteen Googlen palvelimelle.
mutta uskon, että Google eivät pidä automaattinen sisällön kuten sanotaan webmaster opas. Google liikkuu vastaan, että mielestäni. Hope on väärin, koska vBET, voitaisiin wonderfull mod vaikka se hyvin tunnettuja ongelmia ja rajoituksia.
Kerro meille, missä ylläpidon työkalujen on kirjoitettu, että Google ei pidä kääntää sivustoja? ... Myös tässä sisältöä ei automaattinen - käännös on automaattinen - sisältö on todistusvoimainen irti hyvin viestiketjut kirjoitettava erittäin käyttäjät.
Google ei vastaan käännetty yhteydessä - todiste on paljon foorumeita käyttäen vBET ja indeksoida. Voit tarkistaa sen esimerkiksi sivustollamme. Jos Google oli sitä vastaan meillä ei olisi indeksoitu. Jo tämä hyvin lanka, joka on uutta, on jo indeksoitu muilla kielillä (tarkistin puolalaisille) mitä helposti todisteita, että Google indeksoi käännössivujen.
Joten tämä on sinun ongelma ole yleinen.
Tällä hetkellä vBET ei toimi teidän foorumi - niin emme voi työskennellä ongelmasi eikä anna mitään muita vihje että - Ota päälle vBET. Mikä oli syy ongelmaasi, sammuttamalla vBET olet tehnyt sen pysyvä. Sinun ei koskaan ole indeksoitu kääntää sivua, jos sinulla ei ole käännetty sivuihin foorumi. Kuten kirjoitin - emme tiedä nyt mikä oli syy. Se voisi olla jopa jotain väliaikaista Googlen puolelta mitä voisi saada takaisin kuin se oli ilman mitään muutoksia. Ehkä ... Nyt ei ole kysymys enää - nyt sinulla ei ole vBET niin tällä hetkellä se on normaali asia, että sinulla ei ole indeksoitu käännössivujen - koska nyt sinulla ei ole käännetty sivuja. Ole hyvä ensimmäinen vuoro vBET päälle.
Olen tarkistaa lanka alusta pahoillani on fomething oli jo kirjoitettu. Tarkistin robots.txt ja huomasin siellä wird sisältöä kuten:
Disallow: / forums / pt / * mode
Kuten tiedän robots.txt tue yleismerkkejä, kuten * - tämä voisi olla osa ongelmaa. Ei pitäisi, koska se pitäisi sanoa, että yhteydet tarkka URL alusta: / forums / pt / * tilassa ei saa indeksoida, mutta ehkä jotain muutoksia Googlen robotit ja nyt ne eivät tee mitään linkkejä käynnistystä: / forums / PT / (esimerkissä koska * merkit eivät ole sallittuja ja URL lukeminen pysähtyy tämä merkki antaa sinulle ei saa indeksoida kaikki käännössivujen). Se olisi joitakin selitys teidän tilanteeseen, koska näen sääntöjä kuten että kaikki kielet.
Jälleen kerran sen ei pitäisi olla syy tässä, mutta muuten sinun ei pitäisi käyttää * merkkejä estää sääntöjä, joten ehkä se on jotain yhteistä ongelmaa. Poista / kommentoida näitä sääntöjä.
Tarkista myös mitä Webmaster Tools on kerron teille linkin joka oli estetty robots.txt. Tietenkin nyt - koska vammaiset vBET - voimme olla väärässä Webmaster Tools analysoida, koska käännetty linkit eivät ole enää teidän foorumi. Joten jälleen kerran - Ensimmäinen käynnistys vBET jälkeen, että tällä hetkellä meidän täytyy odottaa, koska Verkkovastaavan työkalut eivät osoita todellisia tietoja - historiallisia (ja ei koskaan tiedä, milloin se on päivitetty). Joten ensimmäinen vuoro vBET. Sitten jos 2 viikkoa mikään muutu tutkimme on enemmän. Olisi helpompaa, jos vBET olisi koko ajan päällä, nyt meillä on ylimääräisiä asia - Google reaktio aika ...
robots.txt vielä yksinkertaistettu ja se on potentiaalinen ongelma Maker. Ja jos olet lukenut minun edellinen postitse tästä näet mahdolliset selitys miksi vain kääntää sivua ei indeksoitu, koska robots.txt - potentiaalia - En voi lopullisesti sanoa, että oli kysymys Maker, mutta myös pitäisi olla lopullisesti sanoa, että se ei ole, erityisesti, että sinulla on siellä laitonta lausuntoja.
Huono idea. Voit fyysisesti tehdä käännetty linkit eivät toimi eikä olemassa your forum. URL jotka eivät ole ei voi indeksoida.
Helppo, kirjoita vain google haku site: www.yourdomain.com / forums / se
Muutokset linkkien määrä indeksoidaan Google johtuu luultavasti erilaiset Googlen palvelimille, ne eivät ole indeksointia yhtä monta URL, ja siellä on yli 50 palvelimia.
ikinä tehdä:
sivusto: www.yourdomain.com
se liitetään yhteen Googlen palvelimelle.
Muistathan, että:
1. Aivan kuten sanoit Google on paljon palvelimia koko maailman ja ne on aika levittää tietoa välillä toistensa. Siksi jotkut sivut voidaan näki jo indeksoinut yhtä mannerta, mutta ei vielä muista.
2. Muista, että Google näyttää APROXIMATE tulosten määrä, mitä tarkoittaa, että:
a) se ei ole reaaliluku
b) tulosten määrä voi muuttua, vaikka todellinen määrä indeksoitu sivuilla ei ollut
c) tulosten määrä voi olla silti sama, vaikka määrä indeksoitu sivut muuttunut
d) Google käyttää heuristiikkaa ei algoritmeja, joten tulokset eivät todellakaan ole deterministinen - luultavasti et näe tätä päällä tuloksia, koska välimuistit ja niin edelleen, mutta jos se voisi näkyä, kun alkaa olla todella alhaisia tuloksia
e) magic voi tapahtua;)
Vakavasti - lue minun useita viime Viestien yhteismäärä tässä säikeessä - Toivon, että se voi auttaa:)
Olen vain etsinyt yleismerkkien robots.txt (koska saamieni esitietoja ei pitäisi olla robots.txt) ja löytänyt tämän artikkelin, joka kertoo sen pitäisi toimia:
http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Silti löysin hyvin mielenkiintoinen Tekijät lause:
Jotkut SEO n yhdy jokerimerkkien, tai ainakin ne näkevät sen hieman riskialtista tai kaukana parhaista käytännöistä.
Teen jonkin verran enemmän tämän alan tutkimusta.
Muokattu.
Täältä löysin lisää Yleismerkki robots.txt:
http://tools.seobook.com/robots-txt/ - Tietojen mukaan siellä Google ja Yahoo sallii käyttää yleismerkkejä.
Still - varmista, että et ole estää kaikkia käännettyä sisältöä joidenkin wildcard sääntö. Käytä Verkkovastaavan työkalujen määrittämiseen (ensin vBET taas toimimaan). Koska kirjoitti kirjoittaja viime mainittu artikkeli:
Harkitse liittyvät URL jos käytät Robots.txt yleismerkkejä: Olen vahingossa maksaa itseäni yli 10.000 euroa voittoa yhdellä robots.txt virhe!
Huono idea. Voit fyysisesti tehdä käännetty linkit eivät toimi eikä olemassa your forum. URL jotka eivät ole ei voi indeksoida.
En kerro hänelle etukäteen yksinkertaistaa hänen robot.txt - En ole asiantuntija, mutta
Ajattelin oikeus pois bat on tällainen hullu robots.txt ei
tehdä vuodesta. robot.txt on yksinkertainen, ei overkill ....
Taisin myös mainita hänelle, että se ei ollut hyvä idea joko
Poista mod koska tämä ei ratkaise ongelmaa, koska mitä
tapahtuu, jos se alkaa jälleen alusta, eikä hän sitten harkita sen poistamista
mod jälleen, koska hän ei ratkaise tätä ensimmäistä kertaa, se
vain ei tehdä, koska vain un-install mod ratkaisematta kysymys.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):