PDA

View Full Version: Ratkaistu Kääntäjä ei aina näyttää käännetyn tekstin

mosh
05-01-11, 15:55
HI kauan minulla oli joitakin vanhempi versio vBET (valitettavasti en muista mikä). Muutama päivä sitten olen asentanut uusimman 3.3.6 ja alkoi olla ongelmia. Vuoden käännös ei useinkaan näyttää tekstiä. Näyttää siltä, käsikirjoitus on lähettänyt käännettävän tekstin, vastauksen sai, hän lisäsi sen välimuisti ja unohdin laittaa sivulle. Joskus osa paikassa on runsaasti, ja jotkut eivät (luultavasti jättää sanat eivät olleet cache). Yleensä jälkeen takaisinlähetysasetuksia on kyse ongelma on sitäkin suuremmalla syyllä tuomittavaa, kun välimuisti kääntyy vieraille - tyhjennä maa tiedosto ja tarjoillaan pitkään.

kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Lue tämä ja kokeilla Check it out: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537Jeżeli ei anna linkki sivulle, jossa tämä virhe ja minä katsomaan, koska meidän testi foorumi ei ole.Kiitos

mosh
06-01-11, 16:28
UKK ei ole vastaus minun ongelmani.Kuten olen kirjoittanut aiemmin (nyt, kun olen tarkistanut ja olen 100 % varma), käännetty teksti ohitetaan sivulle vain, jos se tapahtuu välimuistissa (Tarkistin, Google ei estä minun foorumi).Mahdollisuus tallentaa kaikki sivut ilman tekstiä toisella kielellä.Forum: Forum bucket-Counter Strike, pelit, ohjelmistot, musiikki, mp3, elokuvia, ladata, rapidshare, Lataa (http://www.forum.wiaderko.com/) joitakin podforach pääsivulla on ei linkkejä aiheisiin (ovat tyhjiä, koska käytetyt anchory langtitle).Käännös sivut ovat paljon suurempia. Jos viesti on uusi ei ole sisältöä, näkyy vain sivu päivittyy (eli kun käännös on jo välimuisti).

vBET
06-01-11, 17:38
Mitä minuun tulee, se näyttää korttelin Google, mutta kirjoittaa, että check out. Lähetä PM tietojen saatavuutta Admin CP ja FTP - tarkista se paikan päällä.

mosh
06-01-11, 18:40
Mutta valitettavasti en voi antaa Accessin tietoja palvelimelle.Google Test-http://www.forums. wiaderko.com/translator_test. phpNajśmieszniejsze on se, että minulla oli versio 3.3.3 (99 % oli tämän version) ja kaikki toimi OK.Maksoin 30 dollaria päivittää ja foorumilla taukoja.

vBET
07-01-11, 01:26
Kuten päivittää, jos et ole pääsyä palvelimelle tietoja? Ja jos se oli tehnyt hänen tulee, niin mikä ongelma nyt? En tiedä jos olen ymmärtänyt oikein - olet maksanut $ 30 päivitystä kannalta palvelun päivityksen tai uudistaa ajokortin? Kun kyseessä on vieras välimuistia - Tyhjennä välimuisti, kun ehdotan tätä ongelma on jo ratkaistu. Anna pääsy tietoihin - muuten emme voi nähdä, mitä tapahtuu. Näen, että kaikki on ok ja linkki Google - meidän täytyy löytää syy ongelmaan, joka ilmenee vain sinulle. Niinpä, vain sinä, voimme tutkia asiaa. Voit vaihtaa salasanasi väliaikaisesti, tai antaa meille pääsyn testifoorumi, jossa vietämme sama ongelma. Hyvin mielellään auttaa sinua - mutta nyt vaikea voimme selvittää mitä tapahtui, pysty tarkistamaan. Ole hyvä tarjonta linkki sivulle, jossa voit tarkkailla ajotapa.

vBET
07-01-11, 01:38
Vaihtoehtoisesti voimme antaa ohjeita, jotka mahdollistavat tarkemman katsella HTML-tulokset, joka vastaanottaa Web-sivustosi Google. Voit siirtää ne meille ja se voi riittää löytää ongelmaan. Edellyttää muutoksia koodiin. Onko tällainen ratkaisu on OK?

mosh
07-01-11, 11:15
Ota yhteyttä minuun PM, niin se on paljon nopeampi.

kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Lähetin viestin

mosh
07-01-11, 13:28
Ok, asia lähes ratkaistu. Google estetty jostain syystä API, ja joskus selitti normaalisti, ja joskus kiinnitti 403. virhe Kirjoitin heille pyytää selvitystä syistä. Miten saan hänet vastaus on jakaa.

kamilkurczak
07-01-11, 13:37
Kiitos vahvistusta. Ole hyvä, poista välimuisti vielä, joten ei ollut tyhjiä sivuja. Siirrä aihe vianmääritys

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1