PDA

View Full Version: multi Lang foorumi

yak983
23-09-10, 14:21
Moikka Olen 1 foorumi kirjoittaa enemmän kieli

Foorumin lang 1
sub foorumi lang 1
sub foorumi lang 1
sub foorumi lang 1

Foorumin Lang 2
sub foorumi Lang 2
sub foorumi Lang 2
sub foorumi Lang 2

Olen yrittää vBET Ilmainen ja minun täytyy valita 1 foorumi kieli ja tämä aiheuttaa ongelmia toiselle kielelle keskustelua .. PRO-versiossa Osaan valita foorumin kieli foorumi ja osa foorumia?

vBET
24-09-10, 15:20
Ei valitettavasti tällä hetkellä vBET oletetaan, että foorumi on 1 pääkieli. Voit tehdä joitakin muutoksia, joiden avulla voit käsitellä teidän foorumi vBET Pro versio (maksoi yhden), silti oletuksena se ei toimi asianmukaisesti.

Mitä voit tehdä, joiden Pro versio on asettaa yksi your forum kieliä kuin pääkieli. Ja toinen yksi juuri muuttaa kaikkia jo olemassa olevia viestejä muihin kielen ja läpinäkymätön kuin Lang ja langtitle bbcodes. Näin your forum on todellakin vain yksi pääkieli ja kaikki viestit 2. kieli on merkitty, että letku on eri kielellä. Joten vBET kääntää kaiken oikein sitten.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1