PDA

View Full Version: Allerede gjort Gæst cache til alle sprog

meto
19-08-10, 02:07
Er det en bug eller en feature - Jeg har deaktiveret cache for 90% af sprog, men gæst cache ommits det. I min mening bør der være separate indstillinger for db cache og gæst cache.

kamilkurczak
19-08-10, 11:14
Der er separate indstillinger. Hvis du ikke vil til at cache et sprog til gæst skal du deaktivere dette flag. Jeg vil flytte denne tråd til Feature anmodninger

vBET
21-08-10, 16:36
Er det en bug eller en feature - Jeg har deaktiveret cache for 90% af sprog, men gæst cache ommits det. I min mening bør der være separate indstillinger for db cache og gæst cache.

Venligst tage nogle korrektion her. Ved at deaktivere flag du vil deaktivere understøttelse af oversættelse til det pågældende sprog. Denne mulighed er ikke deaktiverer gæst cache for sprog, men hele sprogstøtte.

Og du har ret - gæst cache ikke understøtter invaliderende for specifikke sprog. Disse indstillinger er kun for database cache i dette øjeblik.

Dit forslag om at oprette separate indstillinger for ledighed af Gæst Cache for specifikke sprog er accepteret:)

meto
07-09-10, 21:34
Kan du frigive ny version med disse funktioner? Min vbet_guestcache er vokset på nogle fora end 2GB (selv med rengøring). Jeg vil gerne cache 2-3 sprog, som ville tage omkring 90% af dette nummer.

Til alle brugere interesserede: Second mig på denne please!

brubros
15-09-10, 21:10
Jeg er enig. Jeg skulle bare opgradere min virtuelle server på grund af filstørrelse spørgsmål, og det var ikke billig. Så jeg vil bare gerne afgive min stemme for denne funktion.

Jeg ønsker også at fastholde min tidligere afstemning for at have vBET støtter fuldt ud oversættelse af udgående ny bruger hilsen og lignende beskeder ;-)

vBET
16-09-10, 15:45
Hej:) Optioner til understøttede sprog Gæst Cache vil blive definitevly inkluderet i næste udgave.

Ny bruger hilsen - afhænger af mulighederne for at tilslutte derinde. Så gør nogle kroge gør det muligt for den pågældende eller ej.

kamilkurczak
12-01-11, 16:02
Hej,

Gjort - vil indgå i næste Slip:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1