View Full Version: Løst Havde bedre resultater med gratis version ...
Hvad skete der? Jeg havde den gratis version, det fungerede godt.
Nu, jeg har fuld version.
a) ingen flag dukke op, men linket virker lige
b) ingen tredjepart galleri arbejder
c) drop down menu helt rodet op i forummet stil.
d) brugerdefinerede sidefod fik rodet op, helt slettes alle mine specialarbejde. Det var enten fra afinstallere gratis at installere regelmæssige, eller installere regelmæssig.
e) Min vbseo sitemap fungerer ikke, hvis jeg har htaccess regler ved vbet.
... Venter på svar til spørgsmål A, først, før jeg arbejder på resten af problemerne.
Hi:)
Jeg kan se at du har nogle problemer med den fulde version. Lad os hjælpe dig:)
a) Har du uploadet alle filer fra vBET pakke til din server? Billederne er i andre sted for fuld vBET version.
b) Vær åbne nye gevind til denne ene i integration afsnit - oplys nærmere (hvad galleri MOD, fulde URL der)
c) Giv os dit forum URL - wee brug for at se, hvad der foregår. Har du har standard layout?
d) Ligesom tidligere. Også - betyder det sker, når flag ikke er i footer? Hvis ikke derefter foretaget tilpasning i skabelonen for flag (vbenterprisetranslator_flags), og dette vil løse problemet. Bemærk, at vi vBET standardskabeloner vil arbejde for vBulletin standardskabeloner - i tilfælde af brugerdefinerede skabeloner der er mulighed for, at tilpasning af vBET skabelon vil være nødvendig.
e) Sørg for at din vBET regler er på passende sted. De skal være lige før regler vbseo.php. Dit sitemap regel skal være før vBET regler.
Lad os vide, om din aktuelle status - vi vil gerne hjælpe dig:)
Hi:)
Jeg kan se at du har nogle problemer med den fulde version. Lad os hjælpe dig:)
a) Har du uploadet alle filer fra vBET pakke til din server? Billederne er i andre sted for fuld vBET version.
b) Vær åbne nye gevind til denne ene i integration afsnit - oplys nærmere (hvad galleri MOD, fulde URL der)
c) Giv os dit forum URL - wee brug for at se, hvad der foregår. Har du har standard layout?
d) Ligesom tidligere. Også - betyder det sker, når flag ikke er i footer? Hvis ikke derefter foretaget tilpasning i skabelonen for flag (vbenterprisetranslator_flags), og dette vil løse problemet. Bemærk, at vi vBET standardskabeloner vil arbejde for vBulletin standardskabeloner - i tilfælde af brugerdefinerede skabeloner der er mulighed for, at tilpasning af vBET skabelon vil være nødvendig.
e) Sørg for at din vBET regler er på passende sted. De skal være lige før regler vbseo.php. Dit sitemap regel skal være før vBET regler.
Lad os vide, om din aktuelle status - vi vil gerne hjælpe dig:)
Lad os koncentrere os om galleriet. Mit galleri er:
http://www.coinforums.com/gallery
hvis du linker til side:
http://www.coinforums.com/pl/gallery det virker, men ingen oversættelse.
. Htaccess for / galleri:
RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*)-cpage([0-9+]).html$ showphoto.php?photo=$2&cpage=$4 [L,QSA]
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*).html$ showphoto.php?photo=$2 [L,QSA]
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+).html$ showphoto.php?photo=$2 [L,QSA]
RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?cat=$1&page=$3 [L,QSA]
RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?cat=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+)-([0-9]+).html$ index.php?cat=$2&page=$3 [L,QSA]
RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+).html$ index.php?cat=$2 [L,QSA]
RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*)-protype([0-9]+).html$ member.php?uid=$1&protype=$3 [L,QSA]
RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*).html$ member.php?uid=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^board.html$ board.php [L,QSA]
RewriteRule ^b([0-9]+)-(.*).html$ board.php?msg=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?ppuser=$1&page=$3 [L,QSA]
RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?ppuser=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showmembers.php?cat=$1&page=$3 [L,QSA]
RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*).html$ showmembers.php?cat=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/apps/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
vbenterprisetranslate_front_controller.php i galleriet / mappe:
define('VBET_FORUMDIR', 'D:\Program Files\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs');
Hold Forlag i admincp:
/gallery/
Tak, sto lat!
Du glemmer en meget vigtig ting fra beskrivelse - Jeg ved, det er kompliceret, men dette er den måde, når nogle MOD giver dig ingen mulighed for at gøre det rart. Så den vigtige del er, at regler, inden foran controller (FC) regel ikke kan efterbehandling én. I dit tilfælde FC regel er aldrig brugt, fordi alle regler, før det bare slut. Htaccess evaluering. Vær venlig at ændre for alle regler, før FC (men ikke for FC selv) ved at udskifte [L, QSA] til [QSA] - dette er beskrevet i trin 3.
Anbringender, lad os vide om resultater:)
Du glemmer en meget vigtig ting fra beskrivelse - Jeg ved, det er kompliceret, men dette er den måde, når nogle MOD giver dig ingen mulighed for at gøre det rart. Så den vigtige del er, at regler, inden foran controller (FC) regel ikke kan efterbehandling én. I dit tilfælde FC regel er aldrig brugt, fordi alle regler, før det bare slut. Htaccess evaluering. Vær venlig at ændre for alle regler, før FC (men ikke for FC selv) ved at udskifte [L, QSA] til [QSA] - dette er beskrevet i trin 3.
Anbringender, lad os vide om resultater:)
Samme problem. Dette er htaccess i galleriet / mappe.:
RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks
# **** Gallery ****
RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*)-cpage([0-9+]).html$ showphoto.php?photo=$2&cpage=$4 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*).html$ showphoto.php?photo=$2 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+).html$ showphoto.php?photo=$2 [QSA]
RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?cat=$1&page=$3 [QSA]
RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?cat=$1 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+)-([0-9]+).html$ index.php?cat=$2&page=$3 [QSA]
RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+).html$ index.php?cat=$2 [QSA]
RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*)-protype([0-9]+).html$ member.php?uid=$1&protype=$3 [QSA]
RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*).html$ member.php?uid=$1 [QSA]
RewriteRule ^board.html$ board.php [QSA]
RewriteRule ^b([0-9]+)-(.*).html$ board.php?msg=$1 [QSA]
RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?ppuser=$1&page=$3 [QSA]
RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?ppuser=$1 [QSA]
RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showmembers.php?cat=$1&page=$3 [QSA]
RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*).html$ showmembers.php?cat=$1 [QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|
tr|uk|vi|cy|yi)/apps/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [QSA]
RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [QSA]
:(
Vær venlig at ændre:
til:
Og mere vigtigt:
Du har brudt regel for RewriteRule ^ / (AF | m² | AR ... - der er ind i midten af reglen?.
Fortæl os, hjalp det.
EDITED:
Også regel RewriteRule ^ / (AF |? Sq |. AR ... bør ikke være der slet Ifølge beskrivelse (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546), skal du indstille oversættelse regler i Parent Directory, fordi din forum bruger undermappe i URL.
Vær venlig at ændre:
til:
Og mere vigtigt:
Du har brudt regel for RewriteRule ^ / (AF | m² | AR ... - der er ind i midten af reglen?.
Fortæl os, hjalp det.
EDITED:
Også regel RewriteRule ^ / (AF |? Sq |. AR ... bør ikke være der slet Ifølge beskrivelse (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546), skal du indstille oversættelse regler i Parent Directory, fordi din forum bruger undermappe i URL.
Mit forum bruger omskrevet / forum / i regler fra vbSEO. Faktiske webadresse er:
http:///www.coinforums.com/forum.php omskrevet til:
http://www.coinforums.com/forum/
Er det overvejet forum roden så? Sorry for den forvirring!
Jeg lagde ikke mærke brudt reglen, enten. Tak:)
Ok, nu er der et nyt problem ... Vi er der næsten. Nu, alt virker, men viser tråd. som:
http://www.coinforums.com/pl/f34/
. Htaccess i roden:
RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks
# Redirect coinforums.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
# End Redirect from CoinForums.com
# Redirect to WWW
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW
# vbSEO Sitemap
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
# END
# vBET
# RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
# If these 2 rules below are commented out, forum works translated, but gallery does not.
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
# If 2 rules below are commented out, gallery works translated, but threads won't work. Main forum page http://www.coinforums.com/pl/forum/ translates
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
# vBET End
# vBSEO Beg
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
# vBSEO End
meget ked af min ven, alt for meget Spirytus måske?
Tak.
Må ikke ked af - det synes jeg også lavet fejl i informationer, som jeg gav dig. Jeg troede, at dit forum er installeret i / forum mappen - Jeg tjekkede det nu igen, og jeg kan se, at det kun er tilføjet af vBSEO - er det rigtigt?
Venligst bekræfte det, før jeg rodet op igen. Jeg vil give dig tips, når jeg vil være sikker på, hvad vi står på.
OK, jeg så andre links i forum, og nu er jeg sikker på, at dit forum ikke er installeret i / forum undermappe.
OK så - undskyld for vildledende her kommer rettelser. Skal du indstille din root htaccess til.:
RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks
# Redirect coinforums.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
# End Redirect from CoinForums.com
# Redirect to WWW
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW
# vbSEO Sitemap
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
# END
# vBET
# RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
# vBET End
# vBSEO Beg
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
# vBSEO End
Det man skal arbejde. Også jeg har fundet fejl i vores integration beskrivelse og rettet det, så håber næste gang, det vil gå glattere.
Yay! Succes. Alt fungerer nu - Gallery, Forums, og så videre.
Tak for hjælpen, og godt produkt at holde op det gode arbejde.
Greg
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):