PDA

View Full Version: Løst Problemer med vBet (vBadvanced / blanke sider)

contemptx
20-04-10, 15:50
Ok,

Im har nogle alvorlige problemer med at installere dette mod.

Im ikke en nybegynder når det kommer til at installere mods, og jeg har skrevet brugerdefinerede mods men dette har brudt noget.

Jeg har fulgt guiden over og læse FAQ, men kan tilsyneladende ikke finde ud af, hvorfor min hjemmeside ikke længere fungerer korrekt.

Jeg har installeret mod på cardshare.tv

Jeg har vBadvanced setup i roden
. Htaccess i / root omdirigere fra ikke-www til www

Jeg har vBulletin installeret i / forum

Im også kører vbseo & sitemap

Jeg redigerede filerne og. Htaccess som ønsket, stedet så semmed til at virke,

Men jeg gik for at se en tråd, og jeg bare får en blank side.

Jeg har også tjekket bare gå til www og jeg fik en tom side.
Jeg så sat i den. Htaccess redigeret i / root. Htaccess

denne faste den tomme side, men når du klikker oversætte, det fungerede men tilføjede forum i URL, selv om det ikke ødelægge noget det bare virker lidt mærkeligt?

Jeg så gjort det muligt for flag på forummet, disse vise fine on / forum, men jeg var nødt til at kopiere billederne mappen til min / root og ændre indstillingerne til brugerdefinerede og manuelt tilføje varible for dette for at vise på vbadvanced siden.

Så som du kan se im have et par spørgsmål.
Jeg har også prøvet at deaktivere plugin for at få stedet arbejder korrekt, men det stadig det samme, så jeg bliver nødt til at gå tilbage og fortryde mine ændringer.

Jeg håber virkelig, at nogen kunne kaste lidt lys på mit spørgsmål som jeg har hørt en masse gode ting om dette mod, og ville virkelig gerne have at bruge den.

contemptx
20-04-10, 16:55
OK,

Efter flere lappeløsninger, jeg har formået at få forsiden (vbadvanced) oversætte, hvis tråde oversætte så de fleste af de problemer er løst.

Men det eneste, men stadig et stort problem.

Standard Sprog fungerer som det skal

Men

Hvis du klikker oversætter på hjemmesiden, og klik derefter på fora, bliver du omdirigeret til startsiden.

Hvis du er på fora indekset og du klikker oversætte, bliver du omdirigeret til startsiden.

Hvis du er på fora indekset og goto en tråd, og klik oversætte, bliver du omdirigeret til startsiden.

Men Hvis du klikker på en tråd fra hjemmesiden (vbadvanced), det vil oversætte.

Dette har til at være et problem med / root. Htaccess indstillinger, men jeg har prøvet at redigere dem, men så er jeg bare en tom hjemmeside.

contemptx
20-04-10, 17:38
Dette er min. Htaccess i / forum

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

contemptx
20-04-10, 18:02
Jeg glemte at nævne im benytter følgende versioner:

vBet: 3.3.2 (købt i dag)
vBulletin: 3.8.0
vbSEO: 3.3.0

contemptx
20-04-10, 18:12
Woo Hoo! - Fixed.

Det kom ned til vBet Indstillinger.

Fjernet: Forum mappen: / forum
Set: Forum hoveddomænet: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv)

Nu er alle synes at køre fint, vil jeg overvåge mine Sitemaps og se, hvordan tingene går.

contemptx
20-04-10, 22:16
Update:

sitemap er vokset med over 1,5 millioner URL'er, vil lade dig vide hvordan det kommer på, når sitemap sin indsendt næste.

Jeg har netop lagt mærke til en bruger udstationering, hvilket virker lidt underligt?

Hej hej! - CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv/forum/general-discussion/39669-hello-hello.html)

han er udstationering på engelsk eller så det ser ud, men dens vise ham udstationering ikke engelsk, og viser det oversætte til engelsk?

hotslot
20-04-10, 23:02
fyr Jeg håber du får det regnet ud .. Er personalet ikke reagerer her omkring?

vBET
21-04-10, 02:07
fyr Jeg håber du får det regnet ud .. Er personalet ikke reagerer her omkring?

Bemærk venligst, at vores produkt bliver brugt af kunder fra hele verden. Vi kan have store tidsforskelle. Hvis du vil have svar på dit spørgsmål bare åbne en tråd, du ønsker på dette forum. Tak:)

vBET
21-04-10, 02:15
Woo Hoo! - Fixed.

Det kom ned til vBet Indstillinger.

Fjernet: Forum mappen: / forum
Set: Forum hoveddomænet: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv)

Nu er alle synes at køre fint, vil jeg overvåge mine Sitemaps og se, hvordan tingene går.

Glad blev håndteret. Jeg ser, at vores regler for vBET er forkerte. Vores instruktion siger, at hvis dit forum bruger undermappe i URL så er du nødt til at ændre første 2 regler. Du lykkedes at dyrke den ved at ændre andre konfigurationer til ikke anbefales, men arbejder stadig - hvis du synes alt er OK - bare lade det som det er. Hvis ikke så kontakt os og vi vil hjælpe dig med konfiguration:)

vBET
21-04-10, 02:21
Jeg har netop lagt mærke til en bruger udstationering, hvilket virker lidt underligt?

Hej hej! - CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox (http://www.cardshare.tv/forum/general-discussion/39669-hello-hello.html)

han er udstationering på engelsk eller så det ser ud, men dens vise ham udstationering ikke engelsk, og viser det oversætte til engelsk?

Ja - der er lang bbcode bruges forkert - blot redigere indlæg og fjern lang BBCode. Sandsynligvis denne happed, fordi brugeren har forkert standardsprog, der i hans User CP.

Bemærk venligst, at vBET har flere muligheder, hvordan man markere besked sprog:
- Manuelt ved at tilføje lang bbcode
- Automatisk ved at indstille bruger standardsproget i User CP
- Automatisk ved automatisk registrering af sprog (du skal tænde for den i Google optioner afsnit)

På de fora, vi bruger den sidste, fordi det forhindrer imod bruger forkerte indstillinger. I denne strategi hver gang, når nye budskab kommer Google bliver bedt om det sprog og vBET automatisk markerer besked sprog (hvis Google er sikker nok - også konfigurerbar).

contemptx
21-04-10, 12:35
Hjemmeside Oversætter = OK
cardshare.tv / TL /

Men / forum viser gerne dette:
cardshare.tv / TL / forum /

Jeg ville foretrække at vise som:
cardshare.tv / forum / TL /

Men jeg kan ikke synes at arbejde ud af, hvordan du gør dette uden at bryde noget.

Også når du ser et indlæg den fjernet / forum / totalt.

f.eks cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

og dette skaber nogle billeder for ikke at vise korrekt.

Hvis du kunne hjælpe mig med at løse dette ville det være meget værdsat.

Jeg har bemærket, at du sagde noget om modifiying første 2 regler ... Eksempel?

Thanks

vBET
23-04-10, 03:24
OK så - du har forkert konfiguration.

Venligst konfigurere hovedmuligheder korrekt. Set forum mappe, blank domæne (der er skrevet til at bruge det først, da sub-domæner er brugt), fastsætte passende regler for htaccess i forum mappe (har du fx her:. Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet -integration-other-plugins/97-vbseo-integration.html hvis du har problemer med at sende din aktuelle. htacces indhold og jeg vil give dig rettet en).

Så dette er starten - gør forum oversættelser arbejder korrekt. Når dette er OK i hele linjen, og derefter begynde at integrere andre dele - f.eks sider uden for forum, som er understøttet af vB: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Eller vbadvanced integration. Her er link til vbadvanced dynamisk:
Bemærk, at ikke alle vbadvanced produkter integration er understøttet lige nu - så vær specifik.

Undlad venligst at den første del, og derefter de andre. Du vil ikke få det til at virke på anden måde. Base: forum oversættelse virker. Så er du klar til at integrere andre dele.

Vi er her for at hjælpe dig:) Så spørg, giver aktuelle status og så videre. Hvis du har lyst til bedre at nogen gør det for dig - rager køber http://www.vbenterprisetranslator.com/upgrade-service.php og vi gøre det for dig. Før du tænker over buing det - du bare brak PRÆCIS alle anvisninger - vi vil gøre netop det samme, hvis du køber opgraderer service, vi vil, bare brak manuel ...

contemptx
23-04-10, 13:16
Jeg har købt en opgradering, og håber at høre fra dig snarest.

Jeg prøvede indstilling / forum og fjerne domæne og prøvede en række andre indstillinger, men det skyldes de tråde, når oversat til at returnere hjemmesiden.

Jeg formoder at det skyldes den / root. Htaccess og / forum. Htaccess

vBET
23-04-10, 18:17
Jeg har købt en opgradering, og håber at høre fra dig snarest.

Jeg prøvede indstilling / forum og fjerne domæne og prøvede en række andre indstillinger, men det skyldes de tråde, når oversat til at returnere hjemmesiden.

Jeg formoder at det skyldes den / root. Htaccess og / forum. Htaccess

Vi fik en opgradering service uden respons med adgang til data - vi sender mail med de resterende. Hvis det er dit venligst svar:) Vi kan ikke gjort opdatere uden adgang;)

vBET
24-04-10, 18:19
Løst:) Et af de spørgsmål fundet med vBAdvanced CMPs integration - også løst, og løsningen vil indgå i næste udgave - så det vil virke uden ændringer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1