PDA

Zobrazit plnou verzi: Vyřešeno Problémy s vBet (vBadvanced / prázdné stránky)

contemptx
20-04-10, 15:50
Ok,

Im nějaké vážné problémy s instalací tohoto modu.

Nejsem nováček, pokud jde o instalaci a mody jsem napsal vlastní mody, ale to má zlomené něco.

Postupoval jsem přesně podle návodu znovu a pročtěte si FAQ, ale nedokážu zjistit, proč můj web již funguje správně.

Nainstaloval jsem mod na cardshare.tv

Mám vBadvanced setup v kořenovém
. Htaccess v / root přesměrování z jiných www na www

Mám vBulletin instalují do / forum

Im také běží vbseo & mapa stránek

I editovat soubory a. Htaccess jak bylo požadováno, místo pak semmed k práci,

Nicméně jsem šel na prohlížení tématu a prostě jsem se prázdná stránka.

Také jsem četla jen tak WWW a mám prázdnou stránku.
Pak jsem se dal do. Htaccess upravil do adresáře / root. Htaccess

tato pevná prázdnou stránku, ale když kliknete Přeložit to fungovalo ale dodal, forum do URL, i když to nebylo nic rozbít to jen zdá trochu divné?

Pak jsem umožnil vlajky na tomto fóru, tyto hezké na / forum, ale musela jsem zkopírovat do složky Obrázky na můj / root a změnit nastavení a ručně přidat vlastní proměnná tohoto zobrazit na stránce vbadvanced.

Takže jak vidíte chatu s několika problémy.
Zkoušel jsem i vypnout plugin dostat místě pracuje správně, ale jeho stále stejná, takže se budu muset vrátit zpět a moje editace.

Opravdu doufám, že někdo může vrhnout trochu světla na mé otázky, jak jsem slyšel mnoho dobrých věcí, o tom mod a chcete opravdu si užívat.

contemptx
20-04-10, 16:55
OK,

Po více šťourat se mi podařilo se dostat na přední straně (vbadvanced) překladu, takže většina problémů jsou pevné nitě překladu.

Avšak jediné, co i když se stále hlavním problémem.

Výchozí jazyk funguje, jak má

Ale

Pokud kliknete přeložit na domovské stránce a pak klepněte na fóra, budete přesměrováni na domovskou stránku.

Pokud jste na fóru index a klepněte na tlačítko Přeložit, budete přesměrováni na domovskou stránku.