PDA

View Full Version: Løst nie tłumaczy

RafoX
05-03-12, 19:09
Hej og så ja jeg har installeret en gratis plug-in og jeg har sådan en cuś ikke forklarer mig i alle sprog i stedet for kategorier, og navnet på forummet, etc. noget du ikke kan se den rene hvide baggrund jeg ikke kan tilføje et billede, som det ser ud, fordi de ikke fungerer med vedhæftede filer var på forum
Hej og så jeg installeret den frie tilføjelse og jeg har ikke forklaret mig cus i ethvert sprog
i stedet for kategori og forum navne osv se ikke en ren hvid baggrund, jeg kan ikke tilføje billedet som det ser ud, fordi vedhæftede filer ikke fungerer med dig til forummet

r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hi
Fuld, understøttet version af vBET er først og fremmest ikke en gratis plugin, så hvis du bruger uregistrerede version Fjern det, eller du vil blive opkrævet!

RafoX
06-03-12, 21:03
Denne gratis version af vBET 2.4.4

r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Vi understøtter ikke længere gratis version af vBET, også Bemærk venligst, at vBET 2.x oversætte ved hjælp af api, der ikke længere findes, så der er ingen måde at arbejde.
Venligst Overvej geting fuld suported version af vBET, som tillader at du valgte oversættelse API, og formularen næste realase, redigere oversættelser manuelt!

RafoX
07-03-12, 18:17
Hvilken pris er denne plug-in og i hvilken periode?

r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Klik blot på "købe det" på en top af webstedet. Licens koster $90, og du kan bruge vBET, så længe du vil! :) Og du kan opdatere vBET gratis for fist år

RafoX
08-03-12, 19:40
czyli nie Please drogo zastanawię się jeg możliwe że kupię pozdrawiam et problem uważam za rozwiązany

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1