PDA

View Full Version: Løst Problemer med titler oversat meta tråd

Snake
16-08-11, 23:46
Nogle af mine meta titler bliver rodet op, de er tilbage til forsiden.

Dette sker kun på nogle sider, her er et eksempel.

Bad- Virüs, Spyware ve Güvenlik - Bilgisayar Suyu Iexplore.exe Virus Lütfen Beni çıkarın Yardım (http://www.computer-juice.com/forums/tr/f49/iexplore-exe-virus-please-help-me-remove-22368/)

Good- Nid yardım! ~ Ben bu adware / virüs kaldırmak olamaz! - Virüs, Spyware ve Güvenlik - Bilgisayar Suyu (http://www.computer-juice.com/forums/tr/f49/nid-help-i-cant-remove-adware-virus-13100/)

Trådene bør læse - Tråd navn - Forum / Kategori navn - Board / forum navn

Men på den dårlige eksempel er det - Forum / Kategori navn - Board / forum navn - Tråd navn.

Snake
16-08-11, 23:51
ignorer ignorere

Snake
16-08-11, 23:52
ignorer ignorere

Snake
16-08-11, 23:53
anden rodet op titel;

Lütfen Yardım - Virüs, Spyware ve Güvenlik - - Giriş Hijack Analiz Bilgisayar Suyu (http://www.computer-juice.com/forums/tr/f49/help-please-how-analyze-my-hijack-log-25906/)

Det bør læse;

Lütfen Yardım - Benim Hijack Giriş nasıl analiz - Virüs, Spyware ve Güvenlik - Bilgisayar Suyu

Bemærk, dette sker på mange sprog.

Thanks.

vBET
17-08-11, 07:53
Hvad mener du med meta titler?
Du behøver ikke meta titler. Du bruger meta til:
- Content-Type
- Generator
- Søgeord
- Beskrivelse

Så angiv hvad mener du med meta titel? Er det titel-tag? Eller noget andet? ...

Snake
17-08-11, 10:34
Når jeg siger meta titler, jeg mener meta titler, ja, titlen tag, som jeg viste tydeligt i mine indlæg, siderne titler!

<title> her </ title>

vBET
17-08-11, 10:49
Vi forstod ikke før, fordi meta betyder <meta> html-tag. Og meta har forskellige sammenhænge - lige som jeg viser dig hvilke meta du er virkelig bruger på dit forum. Du bruger ikke meta med titel sammenhæng. Titel og meta-tags er to forskellige ting.

Om spørgsmål - der er ingen nogen spørgsmål - alt er OK. Det er, som det vel at være - det er som Google oversætter det:
Tłumacz Google

Snake
17-08-11, 11:22
Enhver ide om, hvorfor nogle sider gøre det, og andre ikke?

Thanks.

vBET
17-08-11, 11:58
Hver side har anden titel, så Google oversætter det anderledes. Bare det. Det er automatisk oversættelse, og vi ved ikke, hvordan Google algorisms virker. Så enkel og eneste forklaring er - er det fordi de er forskellige oversættelser.

Bemærk, at vi planlægger at tilføje i vBET mulighed for at indstille din egen oversættelse. Det er ikke planlagt endnu, men det er på vores TODO liste. Så når det vil være til rådighed mennesker med passende rettigheder vil være i stand til at fastsætte egne bedre oversættelse i valgt plads.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations