PDA

View Full Version: Løst Oversætter ikke altid vises den oversatte tekst

mosh
05-01-11, 15:55
Hej I lang tid jeg havde nogle ældre version vBET (desværre kan jeg ikke huske hvilke). For et par dage siden jeg geninstalleret den nyeste 3.3.6 og begyndte at have problemer. Under oversættelsen ofte ikke viser tekst. Det ser ud som om, et script har sendt den tekst, der skal oversættes, det svar fik, tilføjede han det til cache og glemte at lægge på siden. Nogle gange er en del af hjemmesiden er fyldt, og nogle gør ikke (sandsynligvis de udeladte ord var ikke i cache). Normalt efter en postback handler om problemet er så meget desto mere uacceptabelt, når caching vender for gæster - derefter tømme jorden filen og serveres i lang tid.

kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Læs dette og prøve at tjekke det ud: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537Jeżeli det er ikke, bedes du give et link til en side med denne fejl og jeg tage et kig, fordi i vores test forum ikke er til stede.Tak

mosh
06-01-11, 16:28
I FAQ har ikke svaret på mit problem.Som jeg skrev tidligere (nu, jeg tjekkede og jeg er sikker på 100%), den oversatte tekst tilsidesættes på en side, kun hvis det sker i cachen (jeg tjekkede, Google ikke blokerer min forum).Med indstillingen til at cache alle sider på et andet sprog uden nogen tekst.Forum: Forum spand-Counter Strike, spil, software, musik, mp3, film, download, rapidshare, download (http://www.forum.wiaderko.com/) på hovedsiden i nogle podforach der er ingen links til emner (er tom, fordi der har været brugt anchory langtitle).Siderne oversættelse er meget større. Hvis stillingen er nyt der er ingen indhold, vises kun, når siden opdateres (det vil sige, når oversættelsen er allerede i cachen).

vBET
06-01-11, 17:38
Som for mig, ser den som en blok af Google, men du skriver at tjekke ud. Venligst send PM dataadgang Admin CP og FTP - tjek det på stedet.

mosh
06-01-11, 18:40
Men desværre kan jeg ikke give adgang til data til serveren.Google Test-http://www.forums. wiaderko.com/translator_test. phpNajśmieszniejsze er, at jeg havde version 3.3.3 (99% af det var denne version) og alt fungerede OK.Jeg betalte $ 30 for en opdatering og forum pauser.

vBET
07-01-11, 01:26
Som vi opdaterer, hvis du ikke giver adgang til server data? Og hvis det havde gjort hende ind, så hvad problemet nu? Jeg ved ikke, om jeg har forstået det ret - du har betalt $ 30 for en opdatering i form af en service opdatering eller fornyelse af kørekort? I tilfælde af gæsten cache - Slet cachen, når jeg foreslår dette som et problem er allerede løst. Indtast venligst de adgang til data - ellers kan vi ikke se, hvad der sker. Jeg kan se at alt er ok med et link til Google - har vi brug for at finde en grund til et problem, der opstår kun i dig. Således er det kun med dig, kan vi undersøge. Du kan ændre din adgangskode på en midlertidig, eller give os adgang til testen forum, hvor vi observerer den samme adfærd. Meget glad for at hjælpe dig - men nu svært for os at afgøre, hvad der skete ude af stand til at kontrollere. Angiv venligst et link til den side, hvor du kan observere adfærd beskrevet.

vBET
07-01-11, 01:38
Alternativt kan vi give instruktioner, vil give mulighed for mere præcis visning i HTML-resultater, som modtager dit websted med Google. Du vil være i stand til at give dem videre til os, og det kan være tilstrækkeligt at finde problemet. Vil kræve ændringer i koden. Er en sådan løsning er OK?

mosh
07-01-11, 11:15
Venligst kontakt mig på PM, så det vil være meget hurtigere.

kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Jeg sendte en besked

mosh
07-01-11, 13:28
Ok, problemet næsten løst. Google blokeret eller anden grund API, og nogle gange forklares som normalt, og nogle gange trak 403. Fejl Jeg skrev til dem om afklaring årsager. Hvordan får jeg hendes svar er at dele.

kamilkurczak
07-01-11, 13:37
tak for bekræftelsen. Vær venlig at slette cache endnu, så der var ingen blanke sider. Flyt emne til fejlfinding

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations