PDA

View Full Version: Opgelos Vertaler nie altyd wys die vertaalde teks

mosh
05-01-11, 15:55
Hi Vir 'n lang tyd het ek' n ouer weergawe vBET (ongelukkig kan ek nie onthou wat). 'N Paar dae gelede het ek die laaste 3.3.6 geïnstalleer en begin om probleme te hê. Tydens die vertaling dikwels nie vertoon teks. Dit lyk asof 'n script gestuur het die teks wat vertaal moet word, is die reaksie wat ontvang is, het hy bygevoeg dit in die kas en vergeet het om te sit op die bladsy. Soms is deel van die werf is vol, en sommige nie (waarskynlik die weggelate woorde was nie in die kas). Gewoonlik na 'n postback is al oor die probleem is al hoe meer onaanvaarbaar wanneer caching beurte vir gaste - dan leeg van die land leer en bedien vir' n lang tyd.

kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Lees dit asseblief en probeer om seker te maak dit: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537 As dit nie dan gee asseblief 'n skakel na die bladsy met hierdie probleem en ek check dit uit, want in ons forum op die toets is nie teenwoordig. Dankie

mosh
06-01-11, 16:28
Vrae nie beantwoord aan my probleem. Soos ek geskryf het vroeër (nou ek nagegaan dit uit en ek is seker teen 100%), is die vertaalde teks op die bladsy verruil slegs indien in keszu (ek nagegaan het, Google is geblokkeer my forum). Wanneer afgeskakel Caching al die bladsye in 'n ander taal sonder enige teks. Forum: emmer - Counter Strike, speletjies, sagteware, musiek, mp3, films, aflaai, rapidshare aflaai (http://www.forum.wiaderko.com/) Op die hoof bladsy in sommige podforach Daar is geen skakels na die onderwerpe (daar is anchory leeg want dit was daar gebruik langtitle). Op die kante van die vertalings is veel groter gapings. As 'n post is nuut daar is geen inhoud, verskyn slegs wanneer die bladsy word (dit wil sê, wanneer die vertaling is reeds in keszu).

vBET
06-01-11, 17:38
Wat my betref, dit lyk soos 'n blok van Google, maar jy skryf dat die tjek uit. Stuur asb die PM data die Admin CP toegang en FTP - check dit op die plek.

mosh
06-01-11, 18:40
Jammer, maar ek kan nie die toegang data na die bediener deel. Google toets - http://www.forums.wiaderko.com/translator_test.php Die funny ding is dat ek moes weergawe 3.3.3 (vir 99% van dit was net hierdie weergawe) en alles het OK. Ek $ 30 betaal vir die werk en die forum is om uitmekaar te val.

vBET
07-01-11, 01:26
As ons werk, as jy nie toegang gee tot bediener data? En as dit het haar kom, so wat die probleem nou? Ek weet nie of ek dit goed verstaan - jy betaal $ 30 vir 'n update in terme van' n diens verander of 'n lisensie te hernu? In die geval van gas kas - duidelik kas toe ek voor dit as 'n probleem is al opgelos. Gee die toegang data - anders sal ons nie kan sien wat gebeur. Ek sien dat alles is ok met 'n skakel na Google - ons moet' n rede vir 'n probleem wat kom net in jou te vind. So, net met jou, ons kan ondersoek. Jy kan jou wagwoord verander op 'n tydelike, of gee ons toegang tot die toets forum, waar ons waarneem dieselfde gedrag. Baie gelukkig om jou te help - maar nou is moeilik vir ons om vas te stel wat daar gebeur het, nie in staat is om na te gaan. Verskaf asseblief 'n skakel na die bladsy waar jy kan kyk na die gedrag beskryf.

vBET
07-01-11, 01:38
Alternatiewelik kan ons instruksies gee wat in staat sal stel om meer akkurate resultate vertoning in HTML, wat ontvang jou webwerf met Google. Jy sal in staat wees om hulle te gee aan ons en dit is genoeg om die probleem te vind. Sal vereis dat wysigings aan die kode. Is so 'n oplossing is OK?

mosh
07-01-11, 11:15
Kontak my op PM, so dit sal baie vinniger.

kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Ek het 'n boodskap gestuur

mosh
07-01-11, 13:28
Ok, die kwessie amper opgelos. Google geblokkeer vir een of ander rede die API, en soms verduidelik as normaal, en soms het 403 fout Ek het geskryf om hulle te vra vir duidelikheid redes. Hoe kry ek haar antwoord is om te deel.

kamilkurczak
07-01-11, 13:37
Dankie vir die bevestiging. Asseblief, verwyder die kas nie, so daar was geen leë bladsye. Beweeg om die onderwerp te oplos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations