PDA

Veure la Versió Completa: Per què bengalí no està inclòs?

Forum Lover
28-02-10, 02:53
On puc veure el bengalí és compatible amb Google.

M'agradaria tenir la versió de pagament amb força, però han de ser inclosos també en bengalí.

Qualsevol promesa, si us plau? :)

Vaig tractar de posar una mica de referència de google però sembla que no em permet compartir enllaços externs de moment. : (

vBET
28-02-10, 04:36
Anem a afegir cada llengua que serà totalment compatible amb Google. Anunci aquest moment Google no és totalment compatible amb traducció bengalí.

Aquesta és la llista d'idiomes totalment compatibles: Google Translate (http://translate.google.com/)

I el ple suport que vull dir - a qualsevol altre idioma de la llista.

Podem prometre que anem a donar suport cada idioma de la llista. Així que si apareixen nous llenguatges que anem a afegir:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations