PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problemes amb el format de la pàgina només per a membres

Snake
12-09-11, 19:56
El meu lloc és 100% traduït per als clients, però quan els membres d'inici de sessió i navegar per les pàgines requereixen algun "extra" de traducció, ja que més del text en les pàgines.

Això és bastant normal, excepte quan veu una pàgina com un membre que s'hagi d'actualitzar (F5) la pàgina 2-3 abans que tot el temps mostra correcta.

He afegit algunes imatges d'explicar.

http://www.computer-juice.com/vbeterror.gif

r.dziadusz
13-09-11, 10:05
Hola
Problema sembla estar en l'API de traducció, ja que el text un cop traduït s'emmagatzema en la memòria cau perquè pugui ser utilitzat correctament, però "extra" traducció necessitat de connectar amb google / API de Microsoft.
Està usant google o API de Microsoft a la traducció?
Si Microsoft, si us plau assegureu-vos que el Microsoft API ID és correcta, si google si us plau, llegiu aquest post: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
A més, el problema pot estar en el seu servidor, si us plau esbrineu, si hi ha bloqueig de connexió de sortida

Snake
13-09-11, 10:28
Estic d'acord, sembla api s'atura i es durà a 2-3 va a buscar una traducció completa.

Estic utilitzant l'API de Google, els mals llegir les preguntes freqüents i informar, gràcies.

Snake
13-09-11, 10:30
Ok, així que no estic bloquejat per Google, que només sembla que estan limitant la quantitat de querys d'una sola vegada.

Com puc solucionar això?

r.dziadusz
15-09-11, 09:19
Si no està bloquejat per Google i la seva connexió de sortida no estan bloquejades i no hi ha cap problema de redirecció. Potser vostè podria tractar d'usar API de Microsoft i després veurem si hi ha alguna improvments.
També ha de saber que, aviat, haurà de pagar per utilitzar l'API de Google.

vBET
16-09-11, 21:05
Ok, així que no estic bloquejat per Google, que només sembla que estan limitant la quantitat de querys d'una sola vegada.

Com puc solucionar això?

Com va escriure Radek pot utilitzar Microsoft API. Tingueu en compte que Google està posant límits a la traducció API v1 per preparar els usuaris per al tancament al desembre. Pel que també pot canviar a pagar el (sé que no vols del teu altre post).

També hi ha una altra solució! Hem descobert fa algun temps que si les peticions de traducció també molts van a Google massa sovint que Google fa temps les sancions. Com veiem ara és també la negació de serveis pena, però ... Tenim paràmetre especial per això! Si us plau, aneu a Admin CP -> VBET -> Proveïdor de traducció i el retard entre el conjunt de les traduccions. Això afegirà temps definit retard entre les peticions de traducció, així que si la raó és massa peticions en curt període de temps, llavors es resoldrà. Tingueu en compte que encara amb aquest conjunt de retard pot tenir la seva traducció més ràpid! Tal com ho va escriure Google pot donar penalitzacions de temps, de manera que esperar una mica en el costat del servidor pot fer que tota traducció més ràpid:)

A més, si la impressió que la longitud màxima limitada de Google una consulta, o segments de màxima en una consulta, llavors és suficient per establir els valors més baixos per les constants en la classe vBET_Translator_Google (veure arxiu / includes / vbenterrpsietranslator_class_translator.php)

En quina àrea es necessita més ajuda en aquest camp o el problema està resolt.

Snake
16-09-11, 21:09
Vostè va llegir la meva altres missatges equivocats vull utilitzar pagat.

Llavors, com puc fer-ho? Si us plau, respongui al meu altre fil correctament!

vBET
16-09-11, 21:38
Em sap greu. Vaig fer error (acaba de comprovar la discussió - Que era una altra forma de l'usuari - nom d'usuari també comença amb S;)). No cal cridar - Vaig a anar a tots els temes que encara estan esperant la resposta. Vostè em pot donar la URL exacta aquí si vols:) estic revisant un per un els missatges des del passat 2-3 dies - el meu portàtil es va estavellar i Radek estava cuidant de fòrum.

Si voleu utilitzar Google Traductor API V2 - només ha d'instal lar nova versió de vBET4.x, aneu a Admin CP -> VBET -> Proveïdors de traducció i les opcions d'un valor apropiat. Trobareu que hi ha descripció completa amb els enllaços apropiats com Google API clau i així successivament.

VBET 3.x li donarà suport en breu (el més probable ja que si no el meu accident portàtil). Hem programat la versió d'aquest mes. Tenim molt poc retard, a causa de problemes de maquinari, però l'autorització vBET3.x encara nou hauria d'estar disponible a finals d'aquest mes:)

Si us plau, digui el que vostè necessita més ajuda amb problema descrit en aquest tema:)

PS. Acabo de recordar que aquest és 3.x sub-fòrum. Anem a oferir el suport de Google Translation v2 aviat en vBET3.x - està en fase de prova ara. Canvis en el codi s'ha fet.

Snake
16-09-11, 21:44
Sé que aquest és el fòrum VB3, im corrent VB3 és per això que he posat aquí

Quan es VB3 suport apiv2?

vBET
16-09-11, 21:48

Jo estava editant el meu últim missatge en enviar la seva resposta - així que si us plau no l'enllaç de dalt. Ho sento per problemes - Trobo a faltar que es 3.x sub-fòrum en el començament - la meva culpa: P

r.dziadusz
04-10-11, 09:40
No hi ha resposta, consideri resolt, si vostè té alguna pregunta sobre aquest tema, si us plau preguntar, vaig a obrir de nou, per a qualsevol altra qüestió si us plau, nou tema obert

Snake
04-10-11, 09:44
Resoldre?

No

API de Google v1 té nous límits baixos, les pàgines no es tradueix.

Desinstal ara.

Resoldre? LOL.

vBET
04-10-11, 10:00
Tal com jo entenc que vostè no té el problema més - a la dreta? Què més ajuda que necessita aquí? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1