PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Ara ha d'emetre un bitllet d'instal lar!

rdavm
12-05-11, 21:00
No puc aconseguir que això funcioni, he estat girant sobre aquest producte des de fa gairebé un mes ara i potser utilitzar més de 100 hores en solució de problemes en aquest VBET abril producte, instal.lat a vBulletin 4.1.3 i ara donar-se per vençut, em orins i Em sento frustrat.

Necessito personal d'aquí per instal per a mi i configurar-lo perquè funcioni.

La seva forma de dur per aquest producte, per ajuda, perquè ara el seu aviat un mes des que compri el paquet i el seu encara no funciona.

M'ho va lliurar a un Lans lliure en el disseny web i tryed per aconseguir que funcioni, però posteriorment amb cinc hores que va haver de donar-se per vençut.

Missatge per al personal:

Posa't en contacte amb mi en el PM o correu electrònic per obtenir informació d'accés al meu servidor o dir-me com voleu que el o informació d'accés ftp!

Esperem Your'e va a corregir aquest abans He perdut el meu themper en les guies de solució de problemes i el que no.

kamilkurczak
12-05-11, 22:10
Em vaig adonar que el text del seu fòrum de desaparèixer després de la traducció, per tal de comprovar: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537

Si us plau, consulti al seu AdminCP-> Opcions de VBET d'acord amb l'arxiu readme.html de do-not-pujar la carpeta i configurar l'idioma principal del fòrum.

rdavm
13-05-11, 21:26
Problema resolt per activar estàndard o idioma per defecte en el Panell d'Admin.

Ha de ser activat per defecte per spa a tenir menys resolució de problemes a tractar.

I sí, sé que aquest fòrum és el fòrum worng a comentar en, però, en el meu no el bon humor i molt cansat com solucionar aquest potser per més de 100 hores no he trobat el fòrum adequat per a publicar i no puc trobar ara a: confused: Estic començant a pensar que sóc tonto: Eek:

kamilkurczak
14-05-11, 14:14
gràcies per la confirmació - solucionat

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1