PDA

View Full Version: Opgelos Vreemd / forums /

badawidollah
28-03-10, 02:22
Hallo,

Dit is vreemd vir my

dit moet lyk soos
nusantaraku.org / forum / forum.php (daar is vbadvance modules)

maar dit omleiden nusantaraku.org / forum (as ek dit oopmaak dat index.php, sonder vbadvanced modules)

Ek gekopieer / forum / forum.php / forum / index.php
dat die samething gebeur het, nog geen vbadvanced module daar.

badawidollah
28-03-10, 03:54
update

vbadvance modules nie in Indonesies (ek kies Indonesies as primêre taal)
maar wys in Maleis en Engels

** Vbadvanced in index.php toon nie net

badawidollah
28-03-10, 04:29
lees asseblief eers

nusantaraku.org / forum / index.php language =? ms
nusantaraku.org / forum / index.php language = nl?
nusantaraku.org / forum / index.php? taal = id

verskillende
reg?

vBET
28-03-10, 21:42
Jammer, maar ek weet nie wat moet ek op soek na. Sê asseblief vir my presies wat ingesluit moet word op bladsy (gee my 'n aanhaling wat ek kan vind op bladsy) en die URL vir hierdie bladsy. Ek vind dit en kyk hoe dit lyk op die vertaal views. Op die oomblik het ek weet nie wat ontbreek.

Let asseblief daarop dat jy weet wat jou eie forum - ek moet gerig word om te sien wat jy bedoel:)

EDIT:
OK - ek dink ek sien wat bedoel jy, maar ek is nie seker nie. Wanneer jy op vertaalde bladsy met index.php en klik op die oorspronklike taal vlag, dan is dit getrek het forum.php - dit is die probleem?

badawidollah
30-03-10, 15:47
draad gesluit

probleem in vbseo sagteware

danksy

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1