PDA

View Full Version: Opgelos 'N ander 4.2.5 vasgelê VB met VBET fout

ctrenks
04-06-18, 20:49
Was om 'n ander waarskuwing sodat ek 'n fout rapportering skryf die patroonplaat op die log geskep en dit gevang...

[04-Jun-2018 18:52:57 UTC] $lastpostinfo['lastposter'] = '' . $lastpostinfo['lastposter'] .'';
[04-Junie-2018 18:52:57 UTC] PHP ontleding van fout: sintaksfout, onverwagte ' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), verwag identifiseerder (T_STRING) of veranderlike (T_VARIABLE) of nommer (T_NUM_STRING) in /home/allfreec/public_html/phpBB2/includes/class_core.php(4695): eval () sou kode op lyn 1

Wat ek gedoen het was die sjabloon na die loglêer skryf voordat dit kon nie, het my 3 dae, maar dit is die patroon laai wat die fout is gooi.

vBET
07-06-18, 01:16
Ons sal dit ondersoek en stuur jou antwoord gou.

vBET
15-06-18, 19:56
Ons moet verskillende weergawes van vBulletin het want in plek beskryf deur foutlog het ons} en daar moet 'n paar plugin uitvoering.
Gee ons asseblief inhoud van lyn 4695 in jou lêer /home/allfreec/public_html/phpBB2/includes/class_core.php so sal ons in staat om te vind watter plugin is skuldig en kyk vir gogga wees.

ctrenks
17-06-18, 02:11
Begin by 4660, jy kan sien my kode te vang die fout om die loglêer gooi af die werklike

/**
* Renders the output after preperation.
* @see vB_Template::render()
*
* @param boolean Whether to suppress the HTML comment surrounding option (for JS, etc)
* @return string
*/
protected function render_output($suppress_html_comments = false)
{
//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);

$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;

if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}

if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
/*
$tcount = 0;
$tst = str_replace("vB_Template_Runtime::fetchStylevar('outertablewidth')","",$template_code,$tcount);
$tst = str_replace("old_explorer","",$template_code,$mcount);
if ($mcount==0&&$tcount==0){
error_log($template_code, 0);
}
*/
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}

vBET
18-06-18, 18:01
Dankie. En hierdie commented kode is jou kode, wat 1ste lyn van foutlog teruggekeer?

ctrenks
18-06-18, 18:16
Ja, dit sou teken enige sjabloon uitgevoer, wat het stem nie ooreen met die twee weet dié wat dit was besig om te teken. Dan sou dit skryf die ytemple om die teken dan gevolg word deur die fout boodskap

ctrenks
18-06-18, 18:55
Nie seker as wat sin gemaak, ek elke enkele sjabloon lading daar aangeteken, en dan verwyder hulle indien hulle nie veroorsaak dat die fout met die str vervang kontroleer.

ctrenks
19-06-18, 16:33
Dankie. En hierdie commented kode is jou kode, wat 1ste lyn van foutlog teruggekeer?

error_log ($template_code, 0); <-hierdie lyn skryf huidige $template_code om die loglêer

As die fout is noodlottig, ek moes na skryf elke sjabloon kode verwerk, en dan kyk wat dit was voor die fatale fout is aangeteken nie.

vBET
21-06-18, 17:06

$lastpostinfo['lastposter'] = '' . $lastpostinfo['lastposter'] .'';
Daar is geen sodanige kode in vBET... Het jy enige veranderinge in kode gemaak? Watter weergawe jy het (miskien 'n paar ouer)?

ctrenks
22-06-18, 14:50
Moet word 'n ander patroon wat gebruik maak van die VBET naam in daar soos geen veranderinge is gemaak om VBET 492.

vBET
22-06-18, 16:05
So miskien hierdie kode gegenereer word deur die byvoeging van verskeie dele (in lus of sommige ander uitdrukking). Ek sal weer gaan soek net deel van dit en laat weet.

vBET
23-06-18, 19:03
OK, ek het gevind dat dit. Ek kon vind, dit vroeër, want in kode het ons ontsnapping karakters voor '. Die kode is in lêer vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] =
'$lastpostinfo[\'lastposter\'] = \'\' . $lastpostinfo[\'lastposter\'] .\'\\ ';
. $vbulletin-> templatecache ['forumhome_lastpostby'];
Ek kan nie die kwessie reproduseer sodat ek nie in staat om te kontroleer oplossing. Beskryf asseblief hoe om te reproduseer of probeer om die kode vervang met die een hieronder. Hierdie oplossing is nie nagegaan nie.

$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] =
'$lastpostinfo[lastposter] = \'\' . $lastpostinfo[lastposter] .\'\\ ';
. $vbulletin-> templatecache ['forumhome_lastpostby'];

Dit kan hetsy - foutkode vertel oor onverwagte ' en aangesien vBulletin sit ons kode in "(eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');) dit kon lei tot die fout. Vertel asseblief vir ons, hoe om te reproduseer, of kontroleer moontlike oplossing en stuur vir ons jou status.

ctrenks
25-06-18, 14:31
Ek kan nie die fout dwing, ek kon net vang dit... Dit gebeur ten minste 'n paar keer in 'n paar dae sodat ek sal opdateer die kode en kyk!

vBET
26-06-18, 10:05
Groot - ons sal wag vir jou inligting.

ctrenks
27-06-18, 21:38
Tot dusver geen foute, lyk goed

vBET
30-06-18, 09:15
Groot. Ek merk hierdie gogga as opgelos en oplossing in volgende vrylating insluit. As probleme verskyn weer, laat weet ons asseblief.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1