PDA

View Full Version: vBET 3.3.1 Released

vBET
22-01-10, 19:44
Hello:)

Ons vaste 'n paar dinge, voeg een meer konfigurasie-opsie en ooreenkomstig veranderinge gemaak aan die veranderinge in Google API. Besonderhede hieronder:)

Wat is nuut:

Afsonderlike parameters vir die wat die oorspronklike teks vir gebruikers en gaste (+ addisionele strategie om nie eens vertel dat dit vertaal)
userip bygevoeg te Google versoek om vertalings

Gerectificeerd foute:

JavaScript oorspronklike teks inspuiting gekorrigeer
Gerectificeerd meta description kodering kwessie
URL die dop tydens verwysing na https gekorrigeer
vbetflag-probleem reggestel
Korreksie vir argief bladsye met vBSEO
Gerectificeerd vertaling dop vir die taal codes met "-"

Michael
22-01-10, 19:49
Sweet! Opdatering nou dank!

Is die htaccess dieselfde as die vorige? : D

Kolbi
22-01-10, 19:53
Ons moet net die installering van die FTP-lêers en vervang die produk? Was daar geen ander veranderinge?

Lissa
22-01-10, 20:59
Ek het die oorspronklike teks van hierdie reeks so goed vertoon en het seker gemaak dat die vbenterprisetranslator_inpost_translate sjabloon is opgedateer ... maar die oorspronklike teks is nog nie vertoon nie, is daar enigiets anders wat ek moet doen om dit nog steeds vertoon?

vBET
23-01-10, 14:49
Sweet! Opdatering nou dank!

Is die htaccess dieselfde as die vorige? : D

Ja:) Dit is dieselfde as in 3.3.0

vBET
23-01-10, 14:50
Ons moet net die installering van die FTP-lêers en vervang die produk? Was daar geen ander veranderinge?

Lêers oplaai en invoer produk.
Alle veranderinge word beskryf - dit is meestal los vrylating.

vBET
23-01-10, 14:53
Ek het die oorspronklike teks van hierdie reeks so goed vertoon en het seker gemaak dat die vbenterprisetranslator_inpost_translate sjabloon is opgedateer ... maar die oorspronklike teks is nog nie vertoon nie, is daar enigiets anders wat ek moet doen om dit nog steeds vertoon?

Gee my URL na bladsy toe ek dit kan sien. Asseblief ook vertel wat jou instelling vir die gaste?

Dit behoort te werk as sjabloon op datum is - dus as jy geen handleiding veranderinge gemaak dit moet werk. Let asseblief n nuwe draad hiervoor oopmaak in bugrapporten met die data wat ek vra oor. Dankie:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1