PDA

View Full Version: Opgelos Kanoniese URL's en VbET

yahoooh
16-12-09, 05:52
Ek merk op dat wanneer ons vbseo met connical opsie
die vertaalde bladsy maak dit self as connical url as die oorsprong en dit sal die appearnce invloed op die resultaat van Google Search

jy kan chick op jou werf deur die gebruik van firefox

Ek hoop dit sal vasgestel word in die nuwe weergawe

yahoooh
16-12-09, 06:05
Ek afskakel connical opsie in die vbseo totdat dit sal vasgestel word in vbet

vBET
20-12-09, 00:09
Ek doen presies dit nie verstaan beskrywing van die gedrag, maar ek verstaan dat dit iets met vBSEO verstellings vir die kanonieke URL. Ons sal kontroleer en indien nodig, vra vir meer besonderhede. Ook asseblief daarop let dat ons nie belowe dat alle moontlike konfigurasies van vBSEO te ondersteun. As sommige is teen vertaal URL's dan sal ons nie in staat wees om dit te ondersteun.

krisp
20-12-09, 19:37
Ek kan sien http://www.vbenterprisetranslator.com is met behulp van kanoniese in Bron. Jy kan sien vbenterprisetranslator.com se kanoniese URL is dieselfde vir al die vertalings van hierdie bladsy selfs as URL is anders.

vBET
22-12-09, 00:32
Sluit asseblief die bron deel wat jy skryf oor:)

krisp
22-12-09, 00:34
Just search for:

<Skakel rel = "kanonieke" href =

Sy rondom 5'th lyn

vBET
22-12-09, 01:35
Groot dank:) Ons sal dit hanteer:)

vBET
09-01-10, 23:35
Gedoen - sal ingesluit word in 3.3.0:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1