PDA

View Full Version: Opgelos nie in staat om taal te verander in die forum en draad

Schmike
29-01-11, 10:27
wanneer ek die taal van my standaard taal na 'n ander lanugage in' n forum of 'n draad, is die artikel nie vertaal.

die url is nie reg nie:

Forum:
/ Forums / forumdisplay.php 29-Welcome-to-PredatoryFishKeepers.com & language =? Die

thread:
/ Forums / showthread.php 2806-hello-I-geniet-'n verskeidenheid van vis & language =? Hi

kamilkurczak
31-01-11, 10:05
watter weergawe van vBET gebruik jy? plak asseblief hier om die URL van jou forum, en ek sal dit check.
Dankie.

Schmike
31-01-11, 17:24
dit is die weergawe vir vBulletin 4.

URL is hier:
http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/

kamilkurczak
01-02-11, 12:01
Hallo,

Ek was op jou site en ek merk dat slegs op nie vertaalde bladsy jy het hierdie bande met:
& binne-in.
As jy byvoorbeeld gebruik hierdie URL:

http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/showthread.php?2868-For-all-tough-dr%C3%B8ftelser-about&language=da
jy het 'n goeie skakels. Jy kan dit toets.

So, asseblief, as jy n paar mods gebruik. Skakel alle mods een vir een en probeer die goeie skakels om op te let (sonder & binnekant).

Schmike
01-02-11, 13:49
Dis wat ek merk. maar daar was geen ander mods geïnstalleer toe ek getoets het. Eers onlangs het ek die Facebook-funksie in staat gestel het in die vBulletin.

kamilkurczak
01-02-11, 14:10
hmm dank vir bevestiging. Ek sal probeer om 'n oplossing te vind vir jou .. Dankie vir jou geduld.

Schmike
01-02-11, 15:05
welkom.

dit slegs gebeur wanneer ek van my standaard taal wat Engels is. Ek glo dit is net 'n vermiste url kodering sedert "&" is basies "&". nie seker whats die term vir dit in PHP.

kamilkurczak
02-02-11, 10:07
Hallo,
Ek kan nie dit reproduseer op my toets forum so stuur asseblief vir my (deur PM) jou FTP en admincp besonderhede, en ek sal dit regmaak dit op jou bediener.
Dankie.

Schmike
02-02-11, 12:00
wat is die lêers wat jy nodig het? Uiteindelik het ek sal hê om dit te doen op my lewe forum. Miskien kan jy vir my sê watter lêer en lyn te plaas te verander?

kamilkurczak
02-02-11, 12:20
Ek weet nie waar die probleem is nou. Ek moet 'n logs en maak seker dit. Sal beter wees as ek maak dit self (vinniger).

Ek het jou gevra oor die konflik in jou previost boodskap - jy het gesê dat daar geen konflik ja, ek het dit nodig om seker te maak dat jy die bediener.

Schmike
02-02-11, 12:25
inligting gestuur.

kamilkurczak
02-02-11, 12:53
Dankie. Ek sal begin werk op jou bediener.

kamilkurczak
02-02-11, 13:05
jy kan ook probeer om 'n SEO skakels (sonder vBSEO) te gebruik.
net gaan om te admincp> vBET> hoof-en stel opsie:
Vertaling skakels tipe URL te skep volgens SEO skakel konsensus (dws 'n / en / adres')

nadat jy moet aan jou htaccess lêer in forums gids hierdie reëls.

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

kamilkurczak
02-02-11, 14:05
Hallo,

Probeer dit nou - moet werk nou. Kan jy dit bevestig?
Tweedens - hierdie probleem kan wees spesifiek net vir hierdie toets forum. Op die hoof forum hierdie werke nie volkome.

Schmike
04-02-11, 05:43
nou 'n lyk boete.

thanks.

sal beweeg dit gou na my lewe forum.

probeer met behulp van die SEO, maar ek het 'n 404-fout:
Nie gevind

The requested URL / testvb / forums / pt / forum.php is nie gevind nie op hierdie bediener.

Daarbenewens, was 'n 404 Not Found fout teëgekom terwyl hy probeer om' n ErrorDocument te gebruik om die versoek te hanteer.

Schmike
04-02-11, 06:19
Net opstel in my lewe forum, ook met dieselfde probleem. Wat verander is om dit op te los in my toets forum?

Ek het dit in my lewe forum gestremdes.

Youngster
04-02-11, 09:06
Ek sal dit geslaag Kamil, wanneer Kamil sal word, sal ons daaroor dink
Danksy

kamilkurczak
04-02-11, 09:31
Hallo,

Stuur asseblief vir my deur PM jou admincp besonderhede - ek sal hierdie vBET in staat stel om net vir my en ek sal dit vir jou.

kamilkurczak
04-02-11, 12:49
Dus, as jy wil om dit te handmatig wysig, moet jy:

1. oop en maak 'n afskrif van hierdie lêer:
forum wortel / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php

2. in hierdie lêer vind:

$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
3. en vervang met:

$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. stoor die lêer
5. toets

Maar dit is nie ware oplossing. Dit elimineer sommige funksies op jou werf. Hierdie probleem is spesifiek op jou forum (ek kan nie voortplant dit op my toets forum), so ek kan net los dit op jou bediener (Ek moet ook admincp besonderhede).
As jy wil, kan jy hierdie oplossing gebruik - dit werk, maar ek wil graag nog 'n oplossing om seker te maak op jou bediener.

Bevestig asseblief dit.

Dankie.

Schmike
05-02-11, 03:34
wat werk nou vir my lewe forum.

As jy enige ander besluit te toets, kan jy dit doen op die toets site. thanks.

kamilkurczak
07-02-11, 11:19
Ja, ek wil dit om seker te maak.
Dankie vir die bevestiging:)

Schmike
12-02-11, 11:11
hoe is die toets saam te kom? Is jy gedoen met dit?

Youngster
12-02-11, 20:10
Kamil is op die regte pad vir die naweek, sal hy op Maandag so te wag of te slaag dit vir my:)

kamilkurczak
21-02-11, 09:13
Ja, dit is nou gedoen:) Dankie

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1