PDA

View Full Version: Opgelost Meer bugs - Je maakt me gek.

Snake
28-09-11, 16:42
Bij het gebruik van Microsoft te vertalen pagina's 500 internal server error te krijgen!

Snake
28-09-11, 17:16
Dit is urgent. Google geblokkeerd mij vandaag.

Ik kan veroorloven om te betalen voor v2.

En als ik microsoft optie nodig it doesnt work.

Mijn pagina's zijn allemaal vertalen blank met Google v1.

Ik moet deze vaste zsm please!

Ik krijg 500 Internal Server Error bij het vertalen van pagina's met Mircosoft!

Simon Lloyd
28-09-11, 17:39
Heeft Google block je?, Ik heb een vergelijkbaar probleem dat sommige draad titels ontbreken en vertaalde tekst is leeg, maar als ik naar verschillende talen de draad titel ... enz verschijnen

Snake
28-09-11, 17:43
Het lijkt erop dat ze dat deden, maar ik recenly opgefrist mijn hele db, zodat Ive is het maken van een veel meer oproepen dan normaal.

Het is waarschijnlijk een 24-uurs blok maar het is nog doesnt helpen de Microsoft-optie doesnt work.

Ik zie dit MOD sterven, MS optie is beperkt en Google is het nemen van de dienst weg.

Ja, als onderdelen ontbreken, ben je worden geblokkeerd.

Simon Lloyd
28-09-11, 17:54
Hmmmm, een 24 uur blok, ik vraag me af of dat is het geval met mij als de nu verboden Baidu spin heeft ongeveer 350 op mijn site naar iedereen de tijd (bouwde een mod om zich te ontdoen van hen), hebben ze enkele talen of alle vertalingen te blokkeren ?

Er komt een betaalde vertaaldienst, die wordt ondersteund in de nieuwste versie van vBET worden.

Snake
28-09-11, 17:56
Als u een verbod spiders de pagina's zullen nooit worden geïndexeerd, het verslaan van de punt.

LOL, ik heb de betaalde geprobeerd, i 1 miljoen tekens gebruikt in 10 minuten @ 20 dollar

Als u wilt gaan betalen 1000 dollar voor het verkeer zijn dan een oplossing denk ik.

Simon Lloyd
28-09-11, 18:11
Re: de spinnen, ik begrijp dat, maar Baidu spinnen weinig verkeer te brengen, maar echt stront over je bronnen, zodat ik nu te verbieden de meeste Chinese en andere onzin spinnen:
Baidu
Ichiro Mobile
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (russian yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Ik kon gaan:)

Nou als ik niet terug te krijgen deze specifieke vertalingen Ik moet betaald gaan, maar mijn vertalingen .. enz al goed voor bijna 12 miljoen URL's en veel van mijn pagina's hebben een veel inhoud, dus ik kan me zien dumping ondersteuning voor de rest van de wereld op mijn forum, dat is een echte schande. Ik schraapte mijn caches (gast en database) en kreeg 9 GB aan ruimte terug!

Snake
28-09-11, 18:14
Nou, ik verkwikt mijn cache, die was 6GB, geloof me, met zoveel URL's die u CANT veroorloven v2 API, vele duizenden.

Bent de spin, de pagina's slechts een keer worden vertaald, dus of Baidu het nu wel of een gebruiker of google maakt geen verschil.

Dus het blokkeren van spinnen, is zinloos.

Ik hoop dat de MS-api werkt, maar ive done wat lezen en zijn beperkt tot 50 oproepen per minuut, die zeer ik betwijfel is genoeg om de meeste forums te ondersteunen.

Reizen Fans (http://www.travel-fans.com)

Simon Lloyd
28-09-11, 18:23
50 oproepen per minuut? Jeetje, dat betekent waarschijnlijk dat voor de resterende 59,99 seconden mijn forum geen enkele vertalingen krijgen:?), wat zijn hun regels voor caching van de vertalingen, weet je, zou het niet zo slecht als we kunnen houden van de vertalingen, het betekent een vertraging in trnslations voor een paar maanden, maar eventueel het zal inhalen!

tavenger5
29-09-11, 01:07
Ik heb een soortgelijk probleem met vertalingen naar het Engels (standaard) werkt niet. Als ik naar v2 het werkt voor een tweede, dan op de volgende pagina te laden niet. Er is iets met Google Translate.

Snake
29-09-11, 01:21
Werkt de MS optie voor u werken tavenger5?

tavenger5
29-09-11, 01:57
Ook Hetzelfde gebeurde met mij toen ik ingeschakeld MS Vertalen. De server is niet het maken van een verbinding en time-out.

Snake
29-09-11, 10:01
Het is een verspilling van tijd hoe dan ook, de MS limiet is 4m chars een maand.

Als ik google v2 ingeschakeld i 4m tekens gebruikt worden in ongeveer 15 minuten.

Zelfs als ik wilde 1000 dollar te betalen voor 50 tekens (max per maand) van Google, id gebruiken in dagen.

Deze MOD is dood, tenzij VBET vindt u een gratis manier om het door te gaan.

r.dziadusz
29-09-11, 10:02
Er is geen limiet van 50 CAL's per minuut froms MS, ook nu als je geen gebruik maakt van Google API v1 is er geen cache-tijd te beperken leven.
Over uw probleem, dan kunt u beschrijven, het inschakelen van microsoft api, en het werkte niet, dan kunt u ervoor zorgen dat u correct configureren vbet, en als je zeker weet dat it please PM je toegang tot uw server / adminco, ik kon check it op plaats

Snake
29-09-11, 10:06
Ik stel voor dat je hier lezen:

Vertaling API-gebruik limieten (AJAX)

4m chars een maand / 400K een uur is niet genoeg.

Ik heb mijn probleem uitgelegd, zoals tavenger5 die heeft hetzelfde probleem.

Als ik MS optie inschakelt, krijg ik 500 server error als ik vertalen van een pagina in de browser.

Ik hoef niet te PM mijn server gegevens, als hij het probleem ook moeten verschijnen op uw test-forum.

Ongeacht, het is een verspilling van tijd, kan deze mod nu niet werkt Google gaat betaald.

Niemand kan zich veroorloven om $ te betalen 1000'sa maanden, en de vrije opties te lage limieten.

Het zuigt, maar dit is dood, tenzij je kunt vinden van een oplossing, beter dan de huidige.

r.dziadusz
29-09-11, 10:46
Ja ik heb het gelezen en er is duidelijk gezegd dat er geen limiet van 50 CAL's p / m, ook de 500-fout probleem niet op mijn test forum.
Maar probeer deze oplossing: is te vinden als er in uw forum wortel die map

vbet_translation_options

Snake
29-09-11, 10:53
4m chars een maand / 400K een uur - is wat ik ook gezegd.

Bereken ik een 10.000 draad forum heeft ongeveer 450 miljoen tekens.

Dus dat zou 112 maanden te nemen via MS of kosten 9000 dollar via Google v2.

Denk je dat dit ok is?

****************************-

Ik heb gekeken voor de map. Bestaat niet in root of / forums /

r.dziadusz
29-09-11, 11:01
Ja, we werken hoe te beperken probleem op te lossen, ook gegevens in de cache zal verminderen hoeveelheid van de vertaling.
Maar, 500-fout probleem, lees aandachtig dit bericht: Vbet 3.5 release-
En let op dat het noodzakelijk is om vbet_translation_options uploaden naar uw forum wortel, zonder dat dit de MS zal niet gewerkt, en er zal een stuk van een gebrek is vertalingen

Snake
29-09-11, 11:05
Natuurlijk gegevens in de cache zal verminderen vertalingen.

MAAR een 10.000 thread forum zal 100 + maanden duren om volledig cache.

Dat is meer dan 8 jaar!

LOL.

r.dziadusz
29-09-11, 11:10
Zoals ik al zei zijn we bezig met ideeën die ons zou kunnen helpen het verbeteren van onze producten elke dag, Is het probleem nog steeds bestaan?

Snake
29-09-11, 11:12
Het werkt beetje nu.

Italiaanse doesnt wel, (eventueel anderen), die vreemd is, MS support Italiaans.

http://www.computer-juice.com/forums/it/

Snake
29-09-11, 11:14
Sommige pagina's niet volledig Vertaal... bouwen mijn eerste computer-wat doe je denkt? -Algemene hardware chat - computer juice ( Japan ) (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/my-first-computer-build-what-do-you-think-33697/) onder aan de pagina tekst ontbreekt.

Snake
29-09-11, 11:14
http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/f10/please-help-me-my-computer-build-19586/

Snake
29-09-11, 11:17
Hier is wat ik denk.

MS limiet is al bereikt.

Dus ...

Welke oplossing is er nu? Ik heb op geen enkele manier te vertalen ook!

r.dziadusz
29-09-11, 11:27
Als je zeker bent dat u bent geblokkeerd door Google (als je niet kunt tet doen vanaf hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) kunt u schrijven aan hen om te reaccess uw IP (het is ook gezegd in de post gaf ik je), als je gaat gebruiken niet "alleen google" dus vooral microsoft API bereikt u uw grenzen langzamer

Ook, vergeet dan niet dat vbet niet kan google / MS grenzen te wijzigen, nu bieden we ook de Google API v2 voor commerciële gebruikers, maar we zijn op zoek naar andere manier van vertalen

Snake
29-09-11, 11:30
Dus wat gebeurt er als Google uitgeschakeld v1 API?

Wat is dan de oplossing?

Dit is geen lange termijn oplossing, is het.

Snake
29-09-11, 11:32
Ik rende test:

Beginnend vertaling te testen
Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test fout:
Verbinding tijd (ms): 91.19482421875

Snake
29-09-11, 11:38
Ik denk dat de werking ervan, i uitgeschakeld vbet voor een tijdje en het lijkt ik ben gedeblokkeerd.

Maar dit nog steeds ernstig is, er is GEEN oplossing als v1 wordt uitgeschakeld.

Als ik jou was zou ik op zoek naar een betere oplossing, zal snel of klanten moeten vertrekken.

Snake
29-09-11, 11:43
NOPE.

Weer gebroken.

Eu nu pot obţine NIMIC pentru een inregistra prin microfon mea. - Multimedia şi codec-uri - Juice computer (in română)

Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test fout:
Verbinding tijd (ms): 88.702880859375

Is dit een Google-blok of iets anders, want als ik in staat stellen V2 het werkt prima!

Snake
29-09-11, 11:46
Ah, hier gaan we.

Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fout:
Verbinding tijd (ms): 583.18505859375

Snake
29-09-11, 11:46
Im verwijderen, i cant meer gebruiken dit. Het is junk.

r.dziadusz
29-09-11, 12:09
Gelieve uw besluit te heroverwegen, werken we aan het

Snake
29-09-11, 12:14
Ik heb geen keus, het kan niet werken.

Zelfs wanneer vertaald, als ik 10 nieuwe discussies starten een dag is dit ongeveer 9 miljoen tekens per maand.

Dus MS zal nooit het hoofd te bieden. Het kan niet werken, zelfs voor kleine forums.

Big forums is het onmogelijk om te werken.

Waar ben je mee bezig? Waarom zou ik wachten?

r.dziadusz
29-09-11, 12:49
Elke dag proberen we vertalen het systeem en de zoekresultaten verfijnen voor de andere vertalingen API, ale voor veel gebruikers deze beperkingen zijn enaugh te verbeteren, hebben je lezen / gebruiken: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet -performance.html

Simon Lloyd
29-09-11, 13:04
Het lijkt erop dat Google zijn ook het beperken van de dagelijkse roept transaltions in v1!, Dit is heel triest, als ik deze mod te verwijderen dan zal ik heb vele duizenden berichten die ik moet bewerken.

tavenger5
29-09-11, 13:53
Hier is een voorbeeld van een van mijn pagina's niet vertaald: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html

Edit: Ik denk dat er een filter op de site voor 'b lackberry' (zonder de spatie)?

r.dziadusz
29-09-11, 14:00
Het is geen bug vBet lees mijn bericht in throubleshooting subforum: CLICK! (Http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/2425-major-translation-issues.html) waar u ook deelnemen aan, of open een nieuw onderwerp voor de andere kwestie's.
Dit probleem gaat over grenzen, maar vBet zelf heeft geen invloed op het

Simon Lloyd
29-09-11, 14:12
Hier is een voorbeeld van een van mijn pagina's niet vertaald: http://cellphoneforums.net/rim- **********/ t335709-a.html

Edit:? Ik denk dat er een filter op de site voor 'b lackberry' (zonder de spatie) Net gecontroleerd uw draad en dat is precies zoals de mijne zijn!

r.dziadusz
29-09-11, 14:34
@ Snake: Je hebt een 403 error kreeg, is dit allicht ook coused niet omwille van te lange berichten - (niet deze fout), maar vanwege de vele verzoeken per seconde, probeer deze tip:
Controleer eerst of je nog steeds geblokkeerd door Google, zo ja-http: / / www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728, nadat uw verbinding te openen is:

admincp -> vbet -> translation opties -> Vertraging tussen vertalingen proberen om deze waarde te verhogen, en uit of google weer blokkeert u controleren
LET OP: gebruik geen te grote waarde, omdat het zal je prestaties vertragen

Snake
29-09-11, 14:39
Ive verwijderd, deze mod geen toekomst heeft, dan kunt u antwoord mijn probleem te verwijderen draad.

vBET
29-09-11, 16:43
Houdt u er rekening mee dat vBET 3.5.0 is in BETA stadium en het is duidelijk omschreven in de download sectie:

Download Laatste BETA (unstable) versie voor vBulletin 3.x - vBET 3.5.0

Het is duidelijk beschreven dat deze versie stabiel is - iedereen maakt gebruik van BETA versie op zijn eigen risico en hij is ervan bewust dat het instabiel is.

BETA versie is normaal onderdeel van de software ontwikkeling - vBulletin en andere mods ook uitgebracht in beta versie.

In geval van problemen - alleen kennis aan ons, zodat we kunnen oplossen en als het is van cruciaal belang terug te gaan naar laatste stabiele versie, die nog steeds beschikbaar is in de download sectie:)

basketmen
30-09-11, 18:05
Het is een verspilling van tijd hoe dan ook, de MS limiet is 4m chars een maand.

Als ik google v2 ingeschakeld i 4m tekens gebruikt worden in ongeveer 15 minuten.

Zelfs als ik wilde 1000 dollar te betalen voor 50 tekens (max per maand) van Google, id gebruiken in dagen.

Deze MOD is dood, tenzij VBET vindt u een gratis manier om het door te gaan.

Zoals ik al zei zijn we bezig met ideeën die ons zou kunnen helpen het verbeteren van onze producten elke dag, Is het probleem nog steeds bestaan?

Hier is wat ik denk.

MS limiet is al bereikt.

Dus ...

Welke oplossing is er nu? Ik heb op geen enkele manier te vertalen ook!

Als je zeker bent dat u bent geblokkeerd door Google (als je niet kunt tet doen vanaf hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728) kunt u schrijven aan hen om te reaccess uw IP (het is ook gezegd in de post gaf ik je), als je gaat gebruiken niet "alleen google" dus vooral microsoft API bereikt u uw grenzen langzamer

Ook, vergeet dan niet dat vbet niet kan google / MS grenzen te wijzigen, nu bieden we ook de Google API v2 voor commerciële gebruikers, maar we zijn op zoek naar andere manier van vertalen

Dus wat gebeurt er als Google uitgeschakeld v1 API?

Wat is dan de oplossing?

Dit is geen lange termijn oplossing, is het.

Ik wil mijn alternatieve oplossing te delen

Ik denk dat deze mod zal nooit dood zijn, en zal naar voren worden gaan omwille van zijn fundamentele mogelijkheden: groter ons forum, het verkeer en inkomsten, en zo lang vBulletin nog steeds gebruikt als eerste keuze voor de forum software. Er zullen altijd oplossing, en je niet altijd alleen te zijn

Ik ben weer suggereren mijn feature aanvraag hier:

Handmatige bewerking andere taal vertalen resultaat / cache, door admin

het niet nodig de motor vertaling die er zijn op alle (dus niet het breken van niemand tos of beperking), gewoon handmatig vertaling door menselijke, onbeperkt, veilig, en de beste vertaling resultaat, afhankelijk van hoeveel de persoon die het vertalen van abillity. Admin / staff / moderators / leden kunnen deelnemen aan handmatige vertaling te helpen

eigenlijk sinds nog steeds niet het geven van deze functie gevraagd vorig jaar nog niet in bovenstaande thread, mij en een van mijn medewerkers dit reeds gedaan voor een aantal posten, ongeveer 20.000 post in enkele maanden worden toegevoegd handleiding vertalen, het werkt samen met de google translate in de post. Het is niet perfect methode, maar ik ben genoeg tevreden mee, en iedereen begrijpt de vertaling resultaat, totdat de functie verzoek hiervoor worden gegeven

Dus ik ben gewoon het bericht bewerkt hebben, door de admin / personeel, want ze kunnen iedereen posten bewerken en voeg deze onder de originele post (verwijder de spatie na / notranslate, en / quote) om het te laten werken in je eigen bericht

[Quote]
Dit is handmatig te vertalen tekst (of handmatig vertalen informatie image)
[notranslate]
Your manual translate text here
[/notranslate ]
[/quote ]

the result are like this

http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation-1.jpg

http://i291.photobucket.com/albums/ll284/basketmen/manualtranslation2.jpg

because the experiment and experience until now, my staff got little tricks too, to make the manual translation a lot faster, even i am not realized it before, so no problem for manual translation speed for me, if this feature request can given

vBET
30-09-11, 23:43
Hi. Ik lees net hele draad vanaf het begin en ook nog wat meer info over het probleem.

Google-vertaling API v1 bereidt te zijn gesloten, dus zetten ze meer beperkingen wat niet verrassend is - dit was maanden geleden aangekondigd.

Het verwijderen van uw hele cache was niet slim idee. U kunt nu klagen dat het duur zijn voor u om GOR vertalingen (die u al had voor het gratis), maar het is zinloos - het is Google-vertaling API v2, die kosten die u ons niet. Gelieve uw punt klaagt bij Google. Hier kan u alleen vertellen dat wij uw mening opgemerkt en we hebben geen invloed op dit gebied.

Gebruik Microsoft tester (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729) om te bepalen wat is dat er iets mis met uw Microsoft-verbinding. Zo niet, stuur dan toegang tot de details net zoals Radek vroeg u eerder zodat we in staat zullen zijn om te controleren wat er gaande is.

Wij zijn u graag toe te voegen een andere vertaling API die Terms Of Service kan dat. vBET is al voorbereid op eenvoudig nieuwe vertaling providers. Gelieve punt iemand die u wilt worden ondersteund in vBET:)

Vertel heb je stalen hulp nodig heeft op dit gebied? Als het product al is vervolgens verwijderd neem ik aan dat er niet meer hulp nodig hebben op dit gebied - toch?

Snake
30-09-11, 23:58
Dus hoe ga je van plan om dienst NIEUWE klanten Michael?

Hoe worden ze ment om BIG nieuwe forum van de grond af te vertalen.

Uw software is nu nutteloos, tenzij je wakker en vind een manier voor mensen om het te gebruiken.

Eerlijk gezegd i dont care, ik kan it or leave it.

Het is u dat niet langer een bedrijf heeft.

vBET
01-10-11, 00:52
Op dezelfde manier als tot nu toe. vBET van meet af aan verzorgt vertalingen van externe vertalingen provider. Nu kunnen we ondersteunen veel providers - zodat we dienst onze klanten nog beter dan voorheen.
Iedereen die gebruik maakt vBET de hoogte is over externe vertalingen providers en hij weet dat hij moet in staat zijn om deze diensten te gebruiken. Het is opgenomen in vBET License - we zijn duidelijk over.

Wie zijn ze? En waarom vraag je me over anderen beslissingen? Als u vragen mij over tips voor een dergelijke forums zijn hier een aantal:
1. Voeg toe aan genegeerd pagina's zo veel content vBET als je denkt is niet belangrijk voor vertalingen
2. Gebruik gratis vertaaldiensten eerste
3. Om te voorkomen dat het bereiken van gratis vertalingen limiet te snel - te beperken ondersteunde talen. Voeg nieuwe van tijd tot tijd wanneer de cache vol is.
4. Zelfs als u betaald met behulp van vertalingen - te beperken ondersteunde talen zijn met die welke je denkt dat het meest belangrijk voor uw forum. En zelfs dan beperkt het meer - na verloop van tijd kun je meer talen als u vindt dat de kosten OK bij u passen.
5. Als u geen gebruik maakt van Google-vertaling API v1 - niet duidelijk uw database cache en schakel automatische reiniging, of op zijn minst te veranderen cache tijd om te leven veel langer (vermijd betalen voor dezelfde vertalingen)
6. Vermijd vertaling van SPAM, door na te gaan posten tot deze worden gepubliceerd.
7. Kijk voor andere vertaaldiensten die Terms Of Service maakt het mogelijk om het toe te voegen in vBET en laat ons weten over die laten - wij zullen u graag steunen zoveel vertaling API's mogelijk te maken:)
Dat zijn enkele tips, die kwam bij mij op dit moment.

Onze software doet nog steeds hetzelfde als voorheen (en zelfs beter) dus het is zeer nuttig. Het kan duurder zijn, maar het is net zo nuttig als het was vóór en zelfs meer, omdat we nieuwe functies toevoegen:)

Heeft u behoefte aan meer hulp in deze draad? :)

vBET
09-10-11, 12:28
Geen antwoord - verondersteld dat hier niet meer hulp nodig is. In geval als het is - schrijf hier, zullen wij status wijzigen Open opnieuw.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1