PDA

View Full Version: Opgelost MEDEDELINGEN niet vertalen

chick
28-11-09, 23:31
Mededelingen zijn niet te vertalen, zodat iedereen die geen Engels spreekt kan niet zien van de mededeling in hun gekozen taal met behulp van de vlag. : Verward:

Ik klikte op de Russische en alles wat veranderd in de Russische, behalve de aankondiging, is niet dat ze veronderstellen ook vertalen?

vBET
29-11-09, 00:25
Kennisgeving wordt vertaald als het deel uitmaakt van html. Als u gebruik maakt vBSEO, dan waarschijnlijk heb je weer over het wijzigen van berichten aan JavaScript. In dit geval moet je op de turn in vBET optie om vBSEO Java Script mededelingen te vertalen:)

chick
29-11-09, 01:09
Ik zie werkte prima ... Dank u. :)

WilliamCaeser
18-12-15, 00:17
Mededelingen zijn niet te vertalen, zodat iedereen die geen Engels spreekt kan niet zien van de mededeling in hun gekozen taal met behulp van de vlag. : Verward:

Ik klikte op de Russische en alles wat veranderd in de Russische, behalve de aankondiging, is niet dat ze veronderstellen ook vertalen?

Ik zie niet in deze "turn over het wijzigen van de mededelingen aan de JavaScript" in VBSEO. Is het niet in de nieuwste versie?

Marcin Kalak
18-12-15, 11:14
Wijzigen bericht op JS, set optie AdminCP->vBSEO->SEO Functies->Virtuele HTML-Weergave Toepassen Virtuele HTML-Weergave.
Vertalen kennisgeving toegevoegd met behulp van JS opties inschakelen AdminCP->vBET->Vertaling Opties->Vertalen vBSEO berichten in JavaScript.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1