View Full Version: Opgelost na update - niets werkt meer
wowglider.de
12-04-11, 14:05
Hi, mij ben using: vBulletin 3.8. 7vBSEO 3.6.0 goud undvBet 3.4 BetaSeit die ik vBet niet meer werkte bijgewerkt. (zie foto's)ImageShack album - 2 beelden (http://img163.imageshack.us/g/90349832.jpg/) ook de vlaggen niet langer zijn correct (of meer helemaal) vertegenwoordigd.Ik ben over te beginnen en de "product vbenterprisetranslator.xml" geïmporteerd, moet ik iets anders doen?Mijn .htaccess ziet er zo uit:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.glider-forum\.de$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://wow.glider-forum.de/$1 [R=301,L]
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
wowglider.de
12-04-11, 14:20
Ook uw Readme.html is grappig, "vinden: $vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);" het is niet.
Oke, ik redid alle installatie stappen (maar ze waren al goed gedaan), i gecontroleerd krullen
additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.ini en voor iconv
Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Vlaggen worden niet weergegeven .. vertaling werkt niet ... wat te doen?
kamilkurczak
12-04-11, 14:48
ok, update alle vBET bestanden uit de map opnieuw uploaden:
- Vbenterprisetranslator_seo.php moet in hoofdmap
import opnieuw product.xml bestand van de do-not-upload folder.
je htaccess ziet er goed uit, hmm neem reedit uw vBSEO ingediend om de oorspronkelijke vorm
en na alle wijzigingen - check vBET.
Indien nog steeds niet werkt, stuur mij door PM je admincp en FTP details en ik zal controleren
wowglider.de
12-04-11, 14:51
Heb ik al deed dit drie keer. Stuurt u bent ingelogd.
kamilkurczak
12-04-11, 22:47
ok Ik wacht op uw gegevens.
wowglider.de
19-04-11, 17:08
Hoe lang moet ik wachten? Mijn site wordt steeds deindexed, Ive zenden u alle informatie!
Deze ondersteuning wordt steeds erger en erger .... Als dat niet vast tot vrijdag zal ik verwijder mijn abonnement.
kamilkurczak
19-04-11, 21:32
Ik heb geupload nogmaals alle vBET bestanden - nog steeds niet werkt, ik heb je htaccess -. Alles is ok, maar nog steeds niet.
Ik geïntegreerd vBSEO bestanden met vBET - nog steeds niet.
Alle bestanden configuraties ziet er goed uit. Nu moet ik de configuratie check-in admincp, maar ik kan niet mijn admincp gegevens gebruiken van PM - kunt u mijn toegangsgegevens controleren om uw admincp nog een keer?
ten tweede, kunt u proberen om vBSEO uit te schakelen en probeer vBET te gebruiken, misschien hebben we een conflict.
Ik bewerkte bestanden van de glider-forum.de, is het ok?
Vlaggen zijn werk nu goed. (Vertaling van de url's ook)
Ik merkte dat soms alle tekst verdwijnt en soms ook de tekst is vertaald goed. Misschien hebben we een probleem met verbinding met Google.
wowglider.de
20-04-11, 11:42
nu zijn werk prima, ik deed dezelfde dingen als jij, maar het werkt nu .. gebruik je beta-bestanden?
wowglider.de
20-04-11, 12:24
maar kun je weer verwijderen branding?
kamilkurczak
20-04-11, 16:04
vBET informatie te laten verwijderen.
Zo kunt u bevestigen dat nu alles in orde is?
wowglider.de
24-04-11, 10:15
Chorme -> alles Oke.
Inet Explorer 9 -> vreemde dingen gebeurde met de vlaggen ... maar vertalen oke. (Na een opnieuw geladen lijkt te werken .. kan iemand dit bevestigen?)
Firefox 4 -> alles Oke.
Chorme -> alles Oke.
Inet Explorer 9 -> vreemde dingen gebeurde met de vlaggen ... maar vertalen oke. (Na een opnieuw geladen lijkt te werken .. kan iemand dit bevestigen?)
Firefox 4 -> alles Oke.
Als u na het herladen vlaggen zijn OK dan moet ik veronderstel dat dit was cache-probleem in IE kant. Houdt u er rekening mee dat we nieuwe vlaggen toegevoegd in de afgelopen release en alle vlaggen zijn echt in een afbeelding (groot-optimalisatie voor je forum), dus als IE nog steeds in de cache oude dan kon je zien rare dingen (zoals verkeerd vlaggen voor verkeerde links, een aantal vlaggen gedupliceerd of iets dergelijks). Het is alleen browser probleem met de oude cache-bestand, dat nu weg is omdat de nieuwe opname werd gemaakt vanaf uw server - alles is ok:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):