PDA

Ver Versión Completa: Resolto Este foro é fallo



bjornstrom
19-01-11, 14:28
Compras a última edición do vBET e ter algúns problemas. Pero os administradores teñen usado moi rigorosas condicións mensaxe entón non hai só ningunha maneira de escribir un tema a resolución de problemas.

1. Eu non estou autorizado a usar URL: s no meu fío dende que eu non teño 15 posts. Como podo publicar unha ligazón para o meu sitio para a resolución de problemas e como podo publicar o. Contidos htaccess?

2. Non podo enviar unha AM para vBET equipo dende que eu non teño 10 posts no foro.

Podo ver o que intentou facer (reducir o spam), pero non é realmente de traballo - ten que escribir un enderezo de correo-e ou unha ligazón a unha ferramenta de apoio, se non quere que eu use os foros:)

kamilkurczak
20-01-11, 10:10
Ola,
Ok eu vou tentar resolver o problema na súa lista de correo.

kamilkurczak
21-01-11, 09:49
Ola,

en. 1. este é un filtro anti-spam
en. 2. Nós non temos esa restrición, pero eu vou comprobar iso.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations