PDA

View Full Version: Allerede gjort bruger andre ikke Google Translate API'er



MOGmartin
07-04-11, 12:52
som det ser ud til Google har straffet alle sider, der er blevet bygget ved hjælp af deres API, jeg tror, det ville være en god ide at bruge andre oversættelse API-tjenester (som Yahoos)

kamilkurczak
07-04-11, 18:35
hej,
Ok jeg vil vise denne funktion anmodning til Michał og han beslutter om det.
Thanks

vBET
07-04-11, 18:45
som det ser ud til Google har straffet alle sider, der er blevet bygget ved hjælp af deres API, jeg tror, det ville være en god ide at bruge andre oversættelse API-tjenester (som Yahoos)

Hvorfor er du tænker, at Google straffet sider bygget af deres API? Vi mener, at dette ikke sandt - vores forum har masser af indekserede oversatte sider. Også i tilfældet, hvis det skulle være sandt, så ville det ikke noget, som oversættelsestjenesten ville blive anvendt.

I dette øjeblik Google tilbyder de fleste sprog og høj kvalitet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1