PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Desactivar però la instal.lació no

moman
05-10-11, 21:30
A causa de problemes amb els proveïdors de traducció, vull impossibilitar vbet durant un període prolongat, però encara voler l'opció de tornar a activar el sistema estigui disponible.

A més d'impossibilitar el plugin, quins canvis he de fer per de vbseo config i. htaccess per a que això passi?

En l'actualitat, fins i tot amb la plguin amb discapacitat.

Si em pogués trobar els fragments de codi exacte que agrairia, com ja he esborrat el meu zip original.

vBET
06-10-11, 00:40
Impossibiliti vBET:
1. Desactivar en administrador CP
2. Regles de vBET comentari a. htaccess. Si no recordo quins són aquests comprovació en vBET paquet llavors fer-no-carregar/eines/redirigint-regles directori
3. Tornar canvis d'integració vbseo fitxers. Manera més fàcil - només carregui arxius originals. Si no teniu el cremallera - Descarregui des de pàgina de proveïdor. Més difícil camí - només obri readme.html en vBET paquet i allà vostè exactament ha descrit es va fer que els canvis - només fer-ho de la manera oposada.

És aconsellable no eliminar - quan es retira perdrà tota la memòria cau de base de dades.

Si us plau nota que avui que anem a llançar nova versió vBET que està preparat per a límits de proveïdors de traducció. Això significa que en cas que si un proveïdor no està disponible es canvia a un altre i comprovar anterior una vegada per la nostra veure és disponible una altra vegada. També en el cas quan ja arriba a seus límits a tots els proveïdors que utilitzarà el traductor dummy - memòria cau traduccions es mostrarà, però per a un nou que vostè veurà només prova original en comptes d'un buit com fins ara. Detalls seran en anuncis. Anem a llançar en aproximadament 1 hora.

Si us plau digui que necessita més ajuda aquí:)

moman
06-10-11, 07:21
Si us plau nota que avui que anem a llançar nova versió vBET que està preparat per a límits de proveïdors de traducció. Això significa que en cas que si un proveïdor no està disponible es canvia a un altre i comprovar anterior una vegada per la nostra veure és disponible una altra vegada. També en el cas quan ja arriba a seus límits a tots els proveïdors que utilitzarà el traductor dummy - memòria cau traduccions es mostrarà, però per a un nou que vostè veurà només prova original en comptes d'un buit com fins ara. Detalls seran en anuncis. Anem a llançar en aproximadament 1 hora.

De fet, em implementat aquestes característiques, quan jo vaig descobrir traductor de Microsoft. No obstant això, el seu límit és de 400.000 caràcters / hora, o 2.000.000 caràcters per dia (fins i tot amb OAuth). En el passat jo era més d'1 GB d'emmagatzematge en memòria cau de les traduccions al dia, el que equivaldria a milers de milions de caràcters, més o menys. Això significa que sempre es superen les quotes dels proveïdors durant cada hora, com m'estava a més de 2.000 pàgines vistes per hora traduït.

Aquesta és una veritable vergonya com realment m'agradava vbet, als meus usuaris trobats que això útil i hi havia un munt de diversió ampliar i millorar-lo (és a dir, integració de ReviewPost, etc.).

Aquesta és la funció que jo vaig escriure a la recerca d'un token de OAuth (que després s'emmagatzema en Memecached fins al seu venciment), això seria una altra suggeriment per a una futura versió de Microsoft aviat que ho requereixin:

function request_new_token() {
$obj_connection = curl_init();
$arr_query_bits = array (
'client_id' => 'your client id',
'client_secret' => 'your secret',
'scope' => 'http://api.microsofttranslator.com',
'grant_type' => 'client_credentials'
);
$str_query = http_build_query($arr_query_bits);

curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_URL, 'https://datamarket.accesscontrol.windows.net/v2/OAuth2-13');
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_HEADER, 0);
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_POSTFIELDS, $str_query);
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_POST, TRUE);
curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

$str_response = curl_exec($obj_connection);
curl_close($obj_connection);

$matches = array();
preg_match('/\"access_token\":\"([^"]+)\"/', $str_response, $matches);
$token = $matches[1];
preg_match('/\"expires_in\":\"([\d]+)\"/', $str_response, $matches);
$expires = $matches[1];

return array($token, $expires);
}

Una altra qüestió interessant en el meu cas és que amb vbet fora, sembla que google és molt més feliç d'indexar el nostre lloc:

http://img543.imageshack.us/img543/6703/statsp.gif

Sembla que la nostra pèrdua en el trànsit no serà tan gran després de tot-si més no aquestes són bones notícies!

vBET
06-10-11, 11:16
Gràcies per les seves notes.

Tal com jo entenc el seu codi serà necessària per a la versió Microsoft paga - és el correcte?

Sobre les llistes - si us plau fixi's que no dir-li quantes pàgines va ser indexats - només quantes pàgines va ser rastrejat. I més pàgines es va arrossegar, perquè aquells on lliurat més ràpid (vegeu el gràfic passat). Així que Google no reaccionar en vBET - reacciona a temps de resposta només per no sobrecarregar seu servidor. Quan robots més ràpid de respostes de servidor rastreja més ràpid.
Veig el seu clavegueram va començar a respondre més ràpid molt de temps abans impossibilitat vBET (a principis de setembre) - nombre de rastrejat va començar a augmentar exactament llavors. Així com veure està relacionat amb temps de resposta.
M'interessa aquí només una cosa. Ahir va escriure que vol impossibilitar vBET. Així que ahir vBET era encara actiu en el seu fòrum, però en gràfics heu marcat últims 6 dies com vBET desactivat (com jo ho entenc cada angle el gràfic és mesura d'un dia) - així que alguna cosa no bé aquí...

Segons a la informació s'aconseguia des Google estava arrossegant (no d'indexació - no és el mateix) molt més ràpid quan vBET era encara actiu. Només la mesura en gràfics és quan vBET va ser desactivat. Si us plau, per no donar informació enganyosa. Per descomptat, no hi ha connexió entre el temps de resposta i el nombre de pàgines rastrejat, però el seu servidor estava responent molt més ràpid quan vBET encara estava en. Potser perquè en lloc d'esperar per a serveis externs de traducció el seu servidor immediatament té ha excedit el límit informació (que va començar fa setmana). Potser a causa de canvis de configuració (amagatall Comentaris dels clients es va convertir en setmanes o alguna cosa com allò).

I un més que - ¿de veritat creus que el trànsit de robots té un valor igual que el tràfic de persones reals? Els robots no es faci clic als anuncis, els robots no crearà el compte en el fòrum i els robots no crearà continguts de valor en el seu fòrum. Així que personalment crec que la informació que tindrà més trànsit rastrejadors no és una bona notícia - que és una notícia. Vostè va a perdre el trànsit real i persones reals de la seva comunitat.

Tornant al tema - Necessita més ajuda en aquest tema?

moman
06-10-11, 19:07
Problema es resol de manera nope, no necessiten més ajuda en aquest moment. M'agradaria mantenir les traduccions al voltant, però a causa del trànsit d'alta, no és possible en el meu cas. Potser en el futur una API gratuïta i de gran abast es posarà a disposició, qui sap!

La qüestió és que moltes pàgines traduïdes penjaven. Afegint a això la flama curl semblava augmentar el rendiment general (la meva filosofia és que si no es completa en un segon, no es va a completar):
curl_setopt ($ obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

Aquesta és la raó per la zona blava era més ràpid (juntament amb una memòria cau més gran).

Mentre que és certament oberta a la interpretació, la indexació completa de motors de recerca és clau per l'èxit d'un lloc, i qui sap, potser la presència de traduccions li feia mal la indexació de base del meu lloc web (Anglès) de contingut?

vBET
06-10-11, 21:12
També esperem que les traduccions serà lliures una altra vegada, ens trobarem més proveïdors de traducció (lliures o competitives) o com a mínim serà barat:) Vostè pot confiar en nosaltres que busquem nosaltres;) OK - si no hi ha suport necessari ara podem tancar aquest fil. Si us plau, tingueu en compte que nosaltres ja cua de proveïdors de suport que permet d'utilitzar un proveïdor, sempre que vostè té formiga de límits de pressupost llavors automàticament canviar a un altre (i comprovar cada 10 minuts preferit n'hi ha una altra vegada). Encara alguns problemes aquí (versió BETA) - ara això marquem proveïdor com no disponible si qualsevol error passa (no sembla necessari), però ja monitoritzem quan els proveïdors estan marcats no està disponible en el nostre fòrum i corregir els problemes. Espero que ens reunirem:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1