PDA

View Full Version: Opgelos Convertendo taal padrão



Fabiano
21-08-15, 02:13
Olá Marcin, Estou com um serio problema em meu Forum e aconteceu repentinamente, o taal padrão doen meu Forum é Português e está setado geen vBET, porém repentinamente todos os Xclusief que escolheram o taal em português quando se entra na die huis te doen Forum automaticamente n op muda na Engels (www.xxx.com.br/en/forum.php) Se eu vir em Minhas preferências está as taal padrão "Português", não sei mais o que Fazer e as disse, esse erro aconteceu repentinamente, por favor my ajude, estou te enviando os Dados doen meu Forum por Mensagem privada.

Marcin Kalak
21-08-15, 10:16
Op gedeelde rekening Ek die kwessie nie kan sien nie. Moenie gebruikers in profiel verstek taal gestel het om die Portugese? Probeer stel vBET-> Misc-> lei na gebruiker taal Gestremdes.

Fabiano
21-08-15, 12:22
Jammer ek het nie soos "gedeel rekening"? Ek het 'n gebruiker vir jou in wat jy kan verander jou verstek taal blyk dat alles volgens my verstellings sien: http://s12.postimg.org/fpip8i231/imagem.png

Marcin Kalak
22-08-15, 09:18
Op die rekening wat jy geskep het vir my, het ek nie 'n probleem te sien. Beskryf asseblief die kwessie in meer besonderhede.
Probeer stel vBET-> Misc-> lei na gebruiker taal Gestremdes. Jou stellings is korrek, maar die effek wat jy beskryf kan veroorsaak opsie vBET-> Misc-> lei na gebruiker taal.

Fabiano
22-08-15, 18:34
Bem consegui resolver o problema da seguinte forma:

vBET -> Language Detection -> Detection API -> Ek was soos Microsoft en verander na DetectLanguage, na hierdie proses, skoongemaak die kas weer en gaan terug om te werk.

Fabiano
22-08-15, 19:10
Ek het ook besef dat oo vBET het probleme met die prop: VSA - Teken gebruiker rekening - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=233350) Wanneer ek gaan na die profiel van 'n gebruiker en terugkeer, is sy taal wat aan my.

Marcin Kalak
24-08-15, 09:03
Ek is bly dat jy die kwessie opgelos.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1