Visa fullständig version: Löste LinkBack i arkivet / sitemap
Den LinkBack till vbet i arkivet / sitemap är en död länk. Denna länk fungerar inte. Döda länkar är dåligt för SEO.
kamilkurczak
02-08-10, 10:40
kan du klistra in här en URL till denna webbplats med denna död länk? Om du kan, kan denna länk vara från din eller våra forum.
Det är samma här.
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/archive/
Link i sidfot med flaggor.
kamilkurczak
02-08-10, 13:21
ok tack, jag kolla upp det
Löst och kommer att inkluderas i nästa utgåva. För snabb fix vänligen:
1. Redigera / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Sök:
$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.vbenterprisetranslator_creditlink().'</div>
3. Ersätt med:
$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
Denna korrigering medför blank skärm, cmon man, du alltid så här, halv assed fixar, testar ni inte det här?
kamilkurczak
04-08-10, 15:25
Var vänlig, byt ut din gamla linje med den nya koden:
$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
php BBCode bort "i slutet av koden (före </ div>). om du ersätter den med den nya koden allt kommer att fungera.
Ledsen för det.
Lägg vilket tecken? Din fix är en enda röra.
kamilkurczak
04-08-10, 15:38
se föregående inlägg och försök igen vänligen
Jag bekräftar - det är några vBulletin bugg i PHP BBCode. Också - Jag minns att när jag satte av misstag kod för att ersätta som kod för att hitta - men det var ofarligt, eftersom det inte kunde träda.
Även i detta fall på grund av vBullletin felet var det inte kunnat träda givna instruktioner. Om du träda exakt instruktion - du skulle inte kunna göra det, eftersom detta vBulletin PHP BBCode fel också ändrat texten att hitta. Så du bör sluta på steg, i stället för att du bara gjort dig förändringar i koden och detta bröt ditt forum.
Det är korrigerat nu (ändras till KOD BBCode), men kom ihåg att du inte träda instruktioner och detta var orsaken till ditt forum paus. Naturligtvis också jag är väldigt ledsen på grund av denna händelse - brukar jag litar på vBulletin Forumkoder. Denna gång var det misstag.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):