PDA

Visa fullständig version: vBET 3.3.4 släppt

vBET
21-06-10, 16:54
Hello:)

Vi har för er ny version av vBET. I denna version har vi prestandaförbättringar (viktigaste - full fil-cache för gäster) och även några nya funktioner och några buggar rättas till. Njut! :)

Nytt:

Prestandaförbättringar

Tidigare omdirigeringar för vBSEO fel webbadresser
Fullständig databas-cache för gäster

Konfigurerbar fil cache tid att leva
Konfigurerbar fil cache tid att leva för mindre relevanta sidor
Konfigurerbar uppsättning mindre relevanta sidor
Konfigurerbar uppsättning sidor ignoreras av hela filen cache för gäster

Alla flaggor bilder som tas som en fil från server (CSS sprite stöds)

Ignorerade ord / meningar funktionalitet

Stödjer: Inlägg, gruppmeddelanden, besökarmeddelanden, bild kommentarer, meddelanden

Ogenomskinlig ignorerade ord i redan befintliga meddelanden

Stödjer: Inlägg, gruppmeddelanden, besökarmeddelanden, bild kommentarer

Alternativet att inte översätta innehållet i kod html-taggen

Ändrade mallar:

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
vbenterprisetranslator_flag

Buggar rättas till:

Definierade dir för vbseo
Span bryta några layouter
Översätt langtitle när du besvarar ett meddelande
Arkiv med vBSEO 3,5
Spara anpassad profil fält under översatta sidan
Brutna langtitle för långa titlar med auto "Re:" alternativet
langtitle analyseras för newreply på översatt se
Multi langtitle ogenomskinlig

Och några ord om nya Fullständig databas-cache för gäster funktionalitet. När slår på den kommer att kontrollera gör förfrågan från användare som inte är inloggad i. Om det är från gäster så kommer det att kontrollera leder inte redan är cachad. I de fall det är - fullt HTML-svar kommer att tas från cachen. Om inte så kommer det att bli cachade efter utdata genereras. Observera att det kommer att fungera även för din ursprungliga sidor - så det kommer att förbättra generering tid och göra mindre DB frågor även för ej översatta sidor. Det är mycket konfigurerbara. Det innebär att du kan konfigurera inte bara cachen tid, men du kan också definiera vilka sidor du confider mindre relevanta och för de sidor du kan ställa längre cache tid. Som standard cache tid för normala sidorna är 1 timme (det betyder att gästerna kan se forum ändringar efter 1 timme om sidan bara var cachad) och för mindre relevanta sidor som standard är det 15 dagar. Naturligtvis är det konfigureras av Admin CP. Även du kan definiera vilka sidor som ska ignoreras av Full databas-cache för Guest.
Vi testade det för lite tid på vårt forum, fortfarande vi anser att denna funktionalitet som BETA. Notera även att du måste ställa in rätt behörighet för att cache-katalog för att kunna använda den - annars cache-filer kommer inte att genereras. Detaljer i konfigurationen beskrivning.

PS.
Vi kommer att inkludera den även i vBET 4.x snart:)

Snake
21-06-10, 17:46
Jag förstår inte den här filen cache, varför skulle du behöva en 2: a cache, det viktigaste en redan cachar sidor och endast uppdateringar när nytt innehåll läggs till, så varför cache det för en timme igen, är din förklaring svårt att förstå.

linuxtuts
21-06-10, 18:36
Super Mate!

Tack en miljon,

Darn: tyckte detta var för 4.0.x. .. Cool hur som helst men ... Kan inte vänta på 4.0.x version. :)

bhanuprasad1981
21-06-10, 18:51
väntar på 4.x version:)

Snake
21-06-10, 21:55
Hur redigerar jag CSS för flaggorna snälla, måste ändra hur de visas som det ser konstigt som det är.

steve
21-06-10, 22:39
Är kundsupport för närvarande? Den här senaste uppdateringen orsakar omdirigera slingor och jag behöver assistent snarast.

Goanna
21-06-10, 23:17
väntar på 4.x version:)

Hej,

Jag kommer också att vänta på 4.x versionen ;-)

wowglider.de
22-06-10, 00:05
Ingen installation instruktioner (eller uppgradera instruktioner)?

hotslot
22-06-10, 00:07
Ya varför är vi uppdaterar vb 3 grejer när dess VB4. nu.

kom igen vbet vi skulle få vbet uppgraderats för vb 4 först!

Ramses
22-06-10, 00:46

Varför tror du att du är något bättre eftersom VB3 användare?

rootksk
22-06-10, 11:35
Uppgraderad efter lasten på servern problem: (

steve
22-06-10, 11:49
Har någon någon aning om hur stor filen cachen kunde få innan det har en negativ inverkan på prestandan?

vBET
22-06-10, 15:44
Jag förstår inte den här filen cache, varför skulle du behöva en 2: a cache, det viktigaste en redan cachar sidor och endast uppdateringar när nytt innehåll läggs till, så varför cache det för en timme igen, är din förklaring svårt att förstå.

Databas cache cachar endast översättningar. Inte hela HTML-innehåll. Så när någon översatt sida genereras, då först normal sida genereras och efter att den tolkas och översättas. Under översättningen DB cache används och översatt meningar är hämtade därifrån. Just meningar - inte hela HTML, eftersom varje gång översättningar kan vara olika (dvs. olika privilegier som användare, olika innehåll). En HTML-sida kan ha hundratals meningar att översätta - vBET tar innehåll mellan HTML-taggar. Tack DB cache dessa översättningar inte måste tas varje gång från Google - vad förbrukar mycket tid - i stället för att, är de som tas från din lokala DB. Fortfarande - normal sida måste genereras och därefter översätts.

Fullständig databas-cache För gäster som fungerar bara för gäster. Tack vare att vi inte behöver oroa dig för att användare har olika behörigheter och se olika saker. ll gäster se samma innehåll. På grund av att vi inte behöver tolka resultatet och översätta det bit för bit varje gång - vi kan helt enkelt göra det en en stund och cache fullt HTML-utdata. Så i detta fall när full sidan inte cachas eller cachelagrat innehåll är för gammal, då normala översättning sker - precis som beskrivits tidigare. Men den här gången i slutet fullständiga HTML-utdata skrivs till fil. Så nästa gång när samma begäran kommer från gäst vi skapar inte ens normala sidans innehåll - vi helt enkelt ström till gäster som redan cachade HTML-fil. Det är därför vi sparar massor av SQL-frågor, CPU och minne. Vi ger bara användaren innehåll från statisk fil. Därför är det viktigt att avgöra hur länge denna cache kommer att gälla. För om något kommer att förändras - det vill säga nya inlägg kommer att anlända till tråd, då gästerna inte kommer att se denna nya tjänst förrän redan cachade filen löper ut. Efter att under nästa begäran kommer återigen normal sida skapas, översättas och cachade - och detta innehåll gäster kommer att se det vill säga en timme (konfigurerbart). De kommer inte se några förändringar förrän cachade filen löper ut igen. Självklart dina användare kommer att se allt, eftersom det fungerar bara för gäster (så för robotar också, eftersom robotarna krypa ditt forum som gäster).

Tala hjälpte det och vid några frågor bara fråga - vi gärna vill beskriva det mer:)

vBET
22-06-10, 15:49
Super Mate!

Tack en miljon,

Darn: tyckte detta var för 4.0.x. .. Cool hur som helst men ... Kan inte vänta på 4.0.x version. :)

Det kommer att bli, det blir:) De flesta nya saker är redan testade där. Vi har precis mer att göra i händelse av fullständig databas-cache för gäster på VB4, eftersom vi stöder det översättning av fler typer av URL: er för vBSEO och även Friendly webbadresser från VB. Och av alla dessa måste vi testa den mycket noggrant och fortfarande har för att genomföra stödet av tidigare omdirigera för några av dem. Dessutom - vi kommer att använda denna extra tid att kontrollera eventuella problem med full fil-cache för rum (vilket anses BETA nu) på VB3 forum. Vi testar det väl, men det är alltid bättre att bry sig mer om god kvalitet:)

vBET
22-06-10, 15:52
Hur redigerar jag CSS för flaggorna snälla, måste ändra hur de visas som det ser konstigt som det är.

i filen / images / vbet / flags / vbet.css
Beskriv bättre vad det betyder "konstig" - kanske kommer vi att kunna hjälpa dig. Dessutom rekommenderar vi att använda till sådana saker Firefox med plugin Firebug - det kommer att låta visa exakt vilka CSS-format används för specifika element. Det är verkligen till hjälp:)

vBET
22-06-10, 15:53
Är kundsupport för närvarande? Den här senaste uppdateringen orsakar omdirigera slingor och jag behöver assistent snarast.

Vi fick din e-post och kontrollera den. Vi kan inte återge den på din server. Du fick svar med frågan om exakt URL som har denna loop. Vänligen kontrollera den och besvara det:)

vBET
22-06-10, 15:54
Ingen installation instruktioner (eller uppgradera instruktioner)?

Standard. Se bara till att du gör allt. Mestadels användare vill inte att ladda upp bilder igen - du måste i denna version. Nu har vi en bild för alla flaggor. Om du inte gjort fullständig uppdatering kommer du att se trasiga flaggor.

vBET
22-06-10, 16:00

Jag vet att för alla hans version är viktigast;) Och vi vill inte argumentera med det:) I det här fallet vBET3.x är tidigare för mycket gott skäl: KVALITET. Vi lägger till nya viktiga funktioner (Fullständig databas-cache för gäster) i denna version, och det var mycket lättare att lägga in VB3, eftersom det inte finns några vänliga URL: er, och vi översätter bara tråd webbadresser för vBSEO. Vid VB4 det är mer komplicerat - Friendly webbadresser måste stödjas, och vi översätter mycket mer typer av webbadresser. Att sätta det först i VB3. tillät oss att testa det mycket bra på verkliga forum, kontrollera att den fungerar bra, kanske kommer att visa en del buggar innan den går till VB4. Och efter vi är completly säkra på att det är allt bra, har vi fortfarande lägga till i VB4 aditional stöd (Friuendly webbadresser, mer translted webbadresser). Det är därför som den här gången vBET3.x är tidigare och vi måste fortfarande 2 veckor för vBET4.x. Och tack att du får lösning som har mycket god kvalitet, Ewen om det är mer komplicerat thatin vid VB3

vBET
22-06-10, 16:02
Uppgraderad efter lasten på servern problem: (

Vänligen öppna ny tråd i avsnittet Felsökning och beskriva det mer.

vBET
22-06-10, 16:08
Har någon någon aning om hur stor filen cachen kunde få innan det har en negativ inverkan på prestandan?

Det bör inte finnas något sådant som negativ påverkan på prestanda på grund av fil-cache. Det är för att filen cache inte växer ... Vi skapar separat fil för varje förfrågan webbadress. Så varje cache-filen är helt enkelt statiska HTML-filen (cachad utgång för begäran). När din server cachar mer och mer vBET skapar bara fler och fler filer. Så varje gång när en sådan fil läses:
1. Det är skrivskyddad resultat för denna webbadress
2. Vi har även läser inte det på minnet - bara helt enkelt strömma den till kunden med hjälp av PHP-funktionen: readfile

På grund av att även om ditt resultat sida är riktigt stora - så cache-fil är också stort, kommer det att ha någon negativ påverkan på prestanda, eftersom det kommer bara att titta här en fil utan att ens läsa hela det i minnet. Så du kommer att se fördelarna inte nackdelar.

Snake
22-06-10, 16:51
Tack för förklaringen, jag förstår nu, jag ning flaggorna ser klumpar ihop sig, så jag placerade ut dem med några anpassade CSS marginal.

En sista sak, inte validera din nya kod inte w3.

[Invalid] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Snake
22-06-10, 17:02
Också en annan bugg, när jag aktiverar vbet, på vissa sidor Ämnesverktyg pauser, dvs länken högst upp - i rullgardinsmenyn raster. Då Ämnesverktyg längst ner i tråden saknas det ikoner. Även "Posta svar" försvinner. Detta buggfixar själv om jag inaktiverar vbet. och det händer bara för gästerna. Tack.

Se här - Eternal "Förvärva nätverksadress" på nätverkskortet - Computer Juice

vBET
22-06-10, 17:16
Tack för förklaringen, jag förstår nu, jag ning flaggorna ser klumpar ihop sig, så jag placerade ut dem med några anpassade CSS marginal.

En sista sak, inte validera din nya kod inte w3.

[Invalid] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Ja - du har rätt. Vi kommer att flytta vår CSS länka till andra plats. Tack för att notera:)

vBET
22-06-10, 17:19
Också en annan bugg, när jag aktiverar vbet, på vissa sidor Ämnesverktyg pauser, dvs länken högst upp - i rullgardinsmenyn raster. Då Ämnesverktyg längst ner i tråden saknas det ikoner. Även "Posta svar" försvinner. Detta buggfixar själv om jag inaktiverar vbet. och det händer bara för gästerna. Tack.

Vänligen öppna ny tråd för detta i Buggar Rapportering avsnitt:) Vi kommer att kunna hantera den. Även när du skriver den där bekräfta gör det som händer med full fil-cache som gästerna påslagen, eller det spelar ingen roll.

steve
22-06-10, 21:57
Vi fick din e-post och kontrollera den. Vi kan inte återge den på din server. Du fick svar med frågan om exakt URL som har denna loop. Vänligen kontrollera den och besvara det:)

Hej där

Jag uppdaterade vbseo från version 3.3.0 till 3.5.1 och problemet försvann:)

tack

steve
23-06-10, 00:16
Det bör inte finnas något sådant som negativ påverkan på prestanda på grund av fil-cache. Det är för att filen cache inte växer ... Vi skapar separat fil för varje förfrågan webbadress. Så varje cache-filen är helt enkelt statiska HTML-filen (cachad utgång för begäran). När din server cachar mer och mer vBET skapar bara fler och fler filer.

Utmärkt är cachekatalogen på en av våra forum över 10 GB efter att ha kört i ca 12 timmar, är prestanda fantastisk dess en bra lösning.

Taurus
23-06-10, 11:18
Jag behöver akut hjälp. Efter uppgraderingen har jag detta fel på toppen av mitt forum:

Varning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 inte är en array [sökväg] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hela mitt forum är helt förstörd. Av någon anledning detta händer bara om inte loggat in Så för gäster. Om inloggad, allt är bra.

EDIT: OK jag insåg att efter att jag stängt av det använda "Full Arkiv cache för rum (BETA!)" allt är bra. Så det måste vara något fel där. (Och jag gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)

steve
23-06-10, 11:27
Jag behöver akut hjälp. Efter uppgraderingen har jag detta fel på toppen av mitt forum:

Varning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 inte är en array [sökväg] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hela mitt forum är helt förstörd. Av någon anledning detta händer bara om inte loggat in Så för gäster. Om inloggad, allt är bra.

Vad är din URL?

steve
23-06-10, 11:30
EDIT: OK jag insåg att efter att jag stängt av det använda "Full Arkiv cache för rum (BETA!)" allt är bra. Så det måste vara något fel där. (Och jag gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)

Ok, jag behövde för att undertrycka PHP fel, var cachen leta efter filen ålder på filer som inte fanns och var buggning ut. Filen cachen är en fantastisk Dessutom, om du kan använda det du brukar ångra det.

Taurus
23-06-10, 11:36
Ja, jag inser det. Jag hoppas verkligen Mikael kan sortera detta.

steve
23-06-10, 11:45
Ja, jag inser det. Jag hoppas verkligen Mikael kan sortera detta.

Inga probs. Jag var bara tyder detta på att när jag stöter på ett liknande problem igår var jag hälsade med tystnad här. Jag antar att gemenskapens medlemmar hjälper varandra? Jag personligen skulle inte försöka en större uppgradering om jag visste stöder inte skulle vara tillgänglig för de närmaste 6 eller 8 timmar eller mer.

Taurus
23-06-10, 11:57
Tack Steve mannen! Jag uppskattar verkligen det!

vBET
23-06-10, 17:09

Vänligen öppna ny tråd för detta i felrapporter. Vi kommer att kunna hantera detta finns.

vBET
23-06-10, 17:18
Ok, jag behövde för att undertrycka PHP fel, var cachen leta efter filen ålder på filer som inte fanns och var buggning ut. Filen cachen är en fantastisk Dessutom, om du kan använda det du brukar ångra det.

Detta är i syfte - att vi inte kontrollerar inte filen finns, för att undvika onödiga IO operationer. Enligt PHP manuell (PHP: filemtime - Manuell (http://php.net/manual/en/function.filemtime.php)) Funktionen filemtime returnerar false för att inte befintliga filer. Vi var inte medveten om några felmeddelanden - enligt manualen denna funktion inte ska skicka eventuella fel i händelse av ej befintliga filen. Kan du öppna ny tråd i Troubleshoting eller felrapporterna för att med exempel på dina felmeddelanden?

Till alla - ska du inte behandla detta ämne eftersom endast ske om detta vBET version. För problem eller buggar - skriv gärna i lämpliga avsnitt. Vi kommer inte att kunna hantera dina frågor om dessa kommer att vara här.

haiduongbk
24-06-10, 09:27
Jag uppgraderade från 3.3.4 upp i 2 dagar. På den första länken på google FÖRELAGTS inte lika mycket som varje dag, och idag såg minskar. Jag förstår inte varför trots alla inlägg ämnen och fortfarande växer normalt. Vem är som jag? Jag rasade från 145 tusen till 139 tusen länkar på Google

vBET
24-06-10, 09:42
Jag uppgraderade från 3.3.4 upp i 2 dagar. På den första länken på google FÖRELAGTS inte lika mycket som varje dag, och idag såg minskar. Jag förstår inte varför trots alla inlägg ämnen och fortfarande växer normalt. Vem är som jag? Jag rasade från 145 tusen till 139 tusen länkar på Google

Detta har ingenting att göra med uppdatering till vBET3.3.4 - Google helt enkelt inte reagerar hatt snabbt. Det kan finnas många anledningar, men det är inte vBET:)
Enda anledningen till att det skulle kunna ske genom vBET (men inte på så kort tid) är om några översatta sidor inte skulle generera. Om du upptäcker att vissa sidor inte nås - observera det till oss. Du hittar den i Verktyg för webbansvariga.

haiduongbk
24-06-10, 09:52
Tack Michal. Jag kommer att följa det mer tid. och lära orsaken.

vBET
24-06-10, 10:24
Tack Michal. Jag kommer att följa det mer tid. och lära orsaken.

Mestadels vanligaste är att folk glömde bort att de gjort ändringar i robots.txt 2-3 månader tidigare (ja Google reagerar på sådan tid - det kan gå snabbare om du har super hög sidrankning). Ibland också människor ser på resultaten i Google-sökning - där visas bara uppskattas antalet indexerade sidor, inte den riktiga. Så tillnärmning kan ändra till bättre en och det betyder inte att någon av dina sidor togs bort från index. Också - Google är enorm och har många databaser som från tid till annan uppdateras, replikerad och så vidare - det kan vara enda effekten av att arbeta Googles databas algoritmer. Även Google håller på att förändras är det algoritmer för indexering och dvs det är möjligt att några av er redan indexerade sidor numera betraktas som upprepning av innehåll (det vill säga de flesta sidorna är i 99% samma) och bort från index.

Så länge du inte ser många fel i ditt verktyg för webbansvariga kan du anta att det är just hur Google fungerar. Men om du ser fel - då är det på din sida och då bör du reagera.

tavenger5
28-06-10, 21:59
Det bör inte finnas något sådant som negativ påverkan på prestanda på grund av fil-cache. Det är för att filen cache inte växer ... Vi skapar separat fil för varje förfrågan webbadress. Så varje cache-filen är helt enkelt statiska HTML-filen (cachad utgång för begäran). När din server cachar mer och mer vBET skapar bara fler och fler filer. Så varje gång när en sådan fil läses:
1. Det är skrivskyddad resultat för denna webbadress
2. Vi har även läser inte det på minnet - bara helt enkelt strömma den till kunden med hjälp av PHP-funktionen: readfile

På grund av att även om ditt resultat sida är riktigt stora - så cache-fil är också stort, kommer det att ha någon negativ påverkan på prestanda, eftersom det kommer bara att titta här en fil utan att ens läsa hela det i minnet. Så du kommer att se fördelarna inte nackdelar.

Hrmm, jag gillar tanken på caching översatt data, men skulle det inte vara mer effektiv om den används något som memcache? Istället för att läsa data från disk skulle läsa den från minnet.

vBET
30-06-10, 07:22
Hrmm, jag gillar tanken på caching översatt data, men skulle det inte vara mer effektiv om den används något som memcache? Istället för att läsa data från disk skulle läsa den från minnet.

Stöd av befintliga cache biblioteken är ute TODO lista. Dessutom kan hela fil-cache för gäster bli riktigt stora för stora forum. För stor för att hålla det helt i minnet - vi kommer att leta efter lösningar som gör det möjligt att kombinera fördelarna med att hålla cache i minnet och på skiva.

haiduongbk
02-07-10, 01:29
Mestadels vanligaste är att folk glömde bort att de gjort ändringar i robots.txt 2-3 månader tidigare (ja Google reagerar på sådan tid - det kan gå snabbare om du har super hög sidrankning). Ibland också människor ser på resultaten i Google-sökning - där visas bara uppskattas antalet indexerade sidor, inte den riktiga. Så tillnärmning kan ändra till bättre en och det betyder inte att någon av dina sidor togs bort från index. Också - Google är enorm och har många databaser som från tid till annan uppdateras, replikerad och så vidare - det kan vara enda effekten av att arbeta Googles databas algoritmer. Även Google håller på att förändras är det algoritmer för indexering och dvs det är möjligt att några av er redan indexerade sidor numera betraktas som upprepning av innehåll (det vill säga de flesta sidorna är i 99% samma) och bort från index.

Så länge du inte ser många fel i ditt verktyg för webbansvariga kan du anta att det är just hur Google fungerar. Men om du ser fel - då är det på din sida och då bör du reagera.
Har en vecka går av ett antal min webbplats på google förblir praktiskt taget oförändrad och kan även gå upp och ner mycket små men kunde inte komma igenom 145000 figur (figur under föregående vecka). 2 dagar sedan höll det 145000. Och idag är 143000. Jag inte konfigurera eller ändra ingenting om robots.txt-filen från senaste 6 månader nu. och när jag konfigurerat robots.txt-filen är följande: User-agent: Mediapartners-Google * Disallow: uppdaterad status rapport fortfarande sitemap index är framgångsrik, men URLs in skall öka ju längre webbadresser i web index finns ligger på minskar. Jag vet inte vad som hände med mig igen, kan du hjälpa mig hur? Jag vet inte var att orsaka. Jag använder VBET kapitel 2.10 ca 1 månad men då jag inte konfigurera vBSEO Sitemap Generator uppdrag av dig här (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)) men när bytte till en kommersiell 3.3.3 jag var intresserad av och Läs instruktionerna för att konfigurera konfigurationsfilen för webbplatskartan. Initialt med en mycket fin se jag 3.3.3 entusiastiska över ökningen av Googles index. Sedan uppgraderingen till 3.3.4, sedan komma ut. Jag vet inte varför längre? Ser fram emot din hjälp. endast 19 fel tid ut i betänkandet av min webbplats i Googles verktyg för webbansvariga

vBET
02-07-10, 22:33
Har en vecka går av ett antal min webbplats på google förblir praktiskt taget oförändrad och kan även gå upp och ner mycket små men kunde inte komma igenom 145000 figur (figur under föregående vecka). 2 dagar sedan höll det 145000. Och idag är 143000. Jag inte konfigurera eller ändra ingenting om robots.txt-filen från senaste 6 månader nu. och när jag konfigurerat robots.txt-filen är följande: User-agent: Mediapartners-Google * Disallow: uppdaterad status rapport fortfarande sitemap index är framgångsrik, men URLs in skall öka ju längre webbadresser i web index finns ligger på minskar. Jag vet inte vad som hände med mig igen, kan du hjälpa mig hur? Jag vet inte var att orsaka. Jag använder VBET kapitel 2.10 ca 1 månad men då jag inte konfigurera vBSEO Sitemap Generator uppdrag av dig här (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)) men när bytte till en kommersiell 3.3.3 jag var intresserad av och Läs instruktionerna för att konfigurera konfigurationsfilen för webbplatskartan. Initialt med en mycket fin se jag 3.3.3 entusiastiska över ökningen av Googles index. Sedan uppgraderingen till 3.3.4, sedan komma ut. Jag vet inte varför längre? Ser fram emot din hjälp. endast 19 fel tid ut i betänkandet av min webbplats i Googles verktyg för webbansvariga

Enligt min mening troligen inget händer. Du har inga fel i Verktyg för webbansvariga. 143 000 eller 145 000 - detta ser ut som uppskattning inte riktiga, exakta antalet indexerade sidor. Och om det är uppskattning då beräknas resultaten kan variera. Varifrån du tar dessa siffror?

vBET
09-08-10, 22:19

Korrigeras och kommer att ingå i vBET 3.3.5:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations