PDA

View Full Version: vBET 3.3.4 sluppet

vBET
21-06-10, 16:54
Hei:)

Vi har for deg nye versjonen av vBET. I denne versjonen har vi ytelsesforbedringer (viktigste - full filhurtigbufferen for gjester), og også noen nye funksjoner og få bugs korrigert. Enjoy! :)

Nytt:

Ytelsesforbedringer

Tidligere omdirigeringer for vBSEO feil URL
Full filhurtigbufferen for gjester

Konfigurerbar filhurtigbufferen tid til å leve
Konfigurerbar filhurtigbufferen tid til å leve for mindre relevante sider
Konfigurerbare sett av mindre relevante sider
Konfigurerbare sett av sider ignorert av fulle filhurtigbufferen for gjester

Alle flagg bilder som tas som én fil fra server (css sprite støttes)

Ignorerte ord / setninger funksjonalitet

Støtter: innlegg, gruppe meldinger, besøkende meldinger, bilde kommentarer, private meldinger

Ugjennomsiktig ignorerte ord i allerede eksisterende meldinger

Støtter: innlegg, gruppe meldinger, besøkende meldinger, bilde kommentarer

Mulighet for å ikke oversette innholdet av koden html tag

Endret maler:

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
vbenterprisetranslator_flag

Bugs korrigert:

Definert dir for vBSEO
Span bryte noen layouts
Oversette langtitle når du svarer melding
Arkiv med vBSEO 3.5
Saving egendefinert profil felt under oversatt side
Broken langtitle for lange titler med auto 'Re:' alternativet
langtitle analyseres for newreply på oversatt view
Multi langtitle ugjennomsiktig

Og noen ord om nye Full File Cache for passasjerene funksjonalitet. Når slår på den vil passe betyr forespørsel fra brukeren som ikke er logget inn Dersom det er fra gjest da det vil kontrollere fører ikke allerede er bufret. I tilfelle er det - full HTML svar vil bli tatt fra cache. Hvis ikke så vil det bli lagret etter at produksjonen er generert. Vær oppmerksom på at det vil fungere også for den opprinnelige sider - så det vil forbedre generasjon tid og gjøre mindre DB forespørsler også for ikke oversatt sider. Det er svært konfigurerbar. Det betyr at du kan konfigurere ikke bare cache tid, men du kan også definere hvilke sider du confider mindre relevant og for disse sidene kan du stille lenger cache tid. Som standard cache tid for normal sider er 1 time (det betyr at gjestene kan se forumet endringer etter 1 time hvis siden ble bare cachet) og for mindre relevante sider ved standard er det 15 dager. Selvfølgelig er det konfigurerbart av Admin CP. Også du kan definere hvilke sider som skal bli ignorert av Full File Cache for Gjest.
Vi var å teste den for litt tid på våre fora, fortsatt vi anser denne funksjonaliteten som BETA. Også vær oppmerksom på at du må sette nødvendige privilegiene til cache katalogen for å kunne bruke den - ellers cache-filer vil ikke bli generert. Detaljer i konfigurasjonen beskrivelse.

PS.
Vi vil inkludere det også i vBET 4.x snart:)

Snake
21-06-10, 17:46
I dont forstår dette filhurtigbufferen, hvorfor ville du trenger en andre cache, det viktigste man allerede mellomlagrer sider, og bare oppdateringer når nytt innhold blir lagt til, så hvorfor cache det i 1 time igjen, er din forklaring vanskelig å forstå.

linuxtuts
21-06-10, 18:36
Super Mate!

Takket være en million,

Darn: Trodde dette var for 4.0.x. .. Cool uansett om ... Kan ikke vente på 4.0.x versjon. :)

bhanuprasad1981
21-06-10, 18:51
venter på 4.x versjon:)

Snake
21-06-10, 21:55
Hvordan redigerer jeg css for flaggene please, trenger å endre måten de viser som det ser merkelig som det er.

steve
21-06-10, 22:39
Er kundesupport tilgjengelige for øyeblikket? Denne nyeste oppdateringen er årsaken omdirigere loops og jeg trenger assistent snarest.

Goanna
21-06-10, 23:17
venter på 4.x versjon:)

Hei,

Jeg vil også vente til 4.x versjon ;-)

wowglider.de
22-06-10, 00:05
Ingen installasjon instruksjoner (eller oppgradere instruksjoner)?

hotslot
22-06-10, 00:07
Ya hvorfor er vi oppdaterer vb tre ting når det vB4. nå.

Kom vbet vi bør få vbet oppgradert for vb 4 først!

Ramses
22-06-10, 00:46

Hvorfor tror du du er noe bedre som vB3 brukerne?

rootksk
22-06-10, 11:35
Oppgradert etter server belastning problem: (

steve
22-06-10, 11:49
Har noen noen ide hvor stort filhurtigbufferen kunne få før det har en negativ innvirkning på ytelsen?

vBET
22-06-10, 15:44
I dont forstår dette filhurtigbufferen, hvorfor ville du trenger en andre cache, det viktigste man allerede mellomlagrer sider, og bare oppdateringer når nytt innhold blir lagt til, så hvorfor cache det i 1 time igjen, er din forklaring vanskelig å forstå.

Database cache cacher bare oversettelser. Ikke hele HTML-innhold. Så når noen oversatt side genereres, deretter første normale siden er generert og etter at den er tolket og oversatt. Under oversettelse DB cache er brukt og oversatt setningene er hentet derfra. Bare setninger - ikke hele HTML, fordi hver gang oversettelser kan være forskjellig (dvs. forskjellige rettigheter for brukere, endret innhold). Man HTML-side kan ha hundrevis av setninger å oversette - vBET tar innhold mellom HTML-koder. Takket DB cache disse oversettelsene trenger ikke å bli tatt hver gang fra Google - hva bruker mye tid på - i stedet for det, er de hentet fra ditt lokale DB. Likevel - normal side må genereres og etter det oversatt.

Full filhurtigbufferen For Gjester fungerer bare for gjester. Takket være at vi ikke trenger å bekymre deg for at brukerne har ulike privilegier og se forskjellige ting. ll gjestene se det samme innholdet. På grunn av at vi ikke trenger å analysere resultatet og oversette det bit for bit hver gang - vi kan bare gjøre det en en stund og cache full HTML-utgang. Så i dette tilfellet når full side ikke er bufret, eller bufret innholdet er for gammel, så normal oversettelse skjer - akkurat som beskrevet før. Men denne gangen helt på slutten full HTML-utgang er skrevet til fil. Så neste gang når samme forespørselen kommer fra gjest vi ikke generere enda normal sidens innhold - vi bare strøm til gjest allerede bufrede HTML-fil. Det er derfor vi sparer mye SQL-spørringer, CPU og minne. Vi bare gi brukeren innhold fra statisk fil. Det er derfor det er viktig å finne ut hvor lenge denne bufferen vil være gyldig. Fordi hvis noe vil forandre seg - dvs. nye innlegg kommer til tråden, da gjestene ikke vil se dette nye innlegget til allerede hurtigbufrede filen utløper. Etter at under neste forespørsel vil igjen normal siden bli generert, oversatt og bufret - og dette innholdet gjester vil se dvs. en time (konfigurerbar). De vil ikke se noen endringer før hurtigbufrede filen utløper igjen. Selvfølgelig brukerne vil se alt, fordi det fungerer kun for gjester (slik for roboter også, fordi roboter gjennomsøker forumet som gjester).

Rådfør gjorde det hjelpe og i tilfelle noen spørsmål bare spør - vi vil gjerne beskrive det mer:)

vBET
22-06-10, 15:49
Super Mate!

Takket være en million,

Darn: Trodde dette var for 4.0.x. .. Cool uansett om ... Kan ikke vente på 4.0.x versjon. :)

Det vil være, vil det være:) De fleste nye ting er allerede testet der. Vi må bare ha mer å gjøre i tilfelle av Full File Cache for passasjerene på vB4, fordi vi støtter det oversettelsen av flere typer nettadresser for vBSEO og også nettadresser fra BB. Og av alle de vi har til å teste den veldig nøye og har fortsatt å implementere støtte av tidligere omdirigere for noen av dem. Også - vi vil bruke denne ekstra tid for å sjekke eventuelle problemer med Full filhurtigbufferen For gjester (som regnes BETA nå) på vB3 fora. Vi tester den godt, men det er alltid bedre å bry seg mer om god kvalitet:)

vBET
22-06-10, 15:52
Hvordan redigerer jeg css for flaggene please, trenger å endre måten de viser som det ser merkelig som det er.

i file / images / vbet / flagg / vbet.css
Beskriv bedre hva det betyr "rare" - kanskje vi vil kunne hjelpe deg. Også vi anbefaler å bruke til slike ting Firefox med plugin Firebug - det vil tillate å vise deg nøyaktig hvilke CSS-stiler er brukt for spesifiserte elementer. Det er veldig nyttig:)

vBET
22-06-10, 15:53
Er kundesupport tilgjengelige for øyeblikket? Denne nyeste oppdateringen er årsaken omdirigere loops og jeg trenger assistent snarest.

Vi fikk e-post og sjekke det. Vi kan ikke gjengi det på serveren din. Du fikk svar med spørsmål om eksakte URL som har dette loop. Vennligst sjekk den, og svaret der:)

vBET
22-06-10, 15:54
Ingen installasjon instruksjoner (eller oppgradere instruksjoner)?

Standard. Bare husk å gjøre det hele. Mostly brukere ikke ønsker å laste opp bilder igjen - du må i denne versjonen. Nå har vi ett bilde for alle flagg. Hvis du ikke gjort full oppdatering vil du se brutt flagg.

vBET
22-06-10, 16:00

Jeg vet at for alle hans versjon som er viktigst;) Og vi ønsker ikke å argumentere med at:) I dette tilfellet vBET3.x er tidligere for svært god grunn: KVALITET. Vi legger til nye viktige funksjoner (Full File Cache for passasjerene) i denne versjonen, og det var mye lettere å legge det inn vB3, fordi det ikke finnes Friendly nettadresser og vi oversetter kun tråd nettadresser for vBSEO. Ved vB4 er det mer komplisert - Friendly nettadresser må støttes, og vi oversetter mye mer typer av webadresser. Putting det først i vB3. tillot oss å teste det veldig bra på virkelige fora, sjekk at det fungerer bra, vil kanskje vise noen bugs før den går til vB4. Og etter at vi er completly sikker på at det er alt fint, vi har fortsatt å legge til i vB4 aditional support (Friuendly nettadresser, mer translted URLer). Derfor er denne gangen vBET3.x er tidligere, og vi trenger fortsatt to uker for vBET4.x. Og takket være at du vil få løsning som har svært god kvalitet, Ewen hvis det er mer komplisert thatin tilfelle vB3

vBET
22-06-10, 16:02
Oppgradert etter server belastning problem: (

Vennligst åpne ny tråd i avsnittet Feilsøking og beskrive det mer.

vBET
22-06-10, 16:08
Har noen noen ide hvor stort filhurtigbufferen kunne få før det har en negativ innvirkning på ytelsen?

Det skal ikke være noe slikt som negative ytelsen innvirkning på grunn av filhurtigbufferen. Det er fordi filhurtigbufferen ikke vokser ... Vi skaper separat fil for hver forespørsel URL. Så hver cache-fil er rett og slett statiske HTML-fil (bufret utgang for forespørsel). Når serveren skjulestedene mer og mer vBET skaper bare flere og flere filer. Så hver gang når en slik fil blir lest:
1. Det er skrivebeskyttet resultat for denne nettadressen
2. Vi har selv ikke lest den til minne - bare rett og slett streame den til klienten ved hjelp av PHP-funksjonen: readfile

På grunn av at selv om resultatet siden er virkelig stor - så cache filen er også stor, vil det ha noen negativ påvirkning på ytelsen, fordi det vil bare streame denne ene filen uten engang å lese hele den inn i minnet. Så du vil se fordelene ikke ulempene.

Snake
22-06-10, 16:51
Takk for forklaringen, jeg forstår nå, jeg ment flaggene ser bunched sammen, så jeg plassert dem ut med noen tilpassede css margin.

En siste ting, ikke din nye koden ikke validerer W3.

[Ugyldig] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Snake
22-06-10, 17:02
Også en annen bug, når jeg gjør vbet, på enkelte sider Trådverktøy pauser, dvs. lenken øverst - rullegardinmenyen pauser. Så tråden verktøyene nederst i tråden mangler det ikoner. Også 'Svar' ikonet forsvinner. Dette feilrettinger selv hvis jeg deaktiverer vbet. og det skjer bare for gjestene. Thanks.

Se her - Evig "Innhente nettverksadresse" på nettverkskortet - Computer Juice

vBET
22-06-10, 17:16
Takk for forklaringen, jeg forstår nå, jeg ment flaggene ser bunched sammen, så jeg plassert dem ut med noen tilpassede css margin.

En siste ting, ikke din nye koden ikke validerer W3.

[Ugyldig] Markup Validering av http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Ja - du har rett. Vi vil flytte vår css lenker til andre plass. Takk for merk:)

vBET
22-06-10, 17:19
Også en annen bug, når jeg gjør vbet, på enkelte sider Trådverktøy pauser, dvs. lenken øverst - rullegardinmenyen pauser. Så tråden verktøyene nederst i tråden mangler det ikoner. Også 'Svar' ikonet forsvinner. Dette feilrettinger selv hvis jeg deaktiverer vbet. og det skjer bare for gjestene. Thanks.

Vennligst åpne nye tråd for dette i Bugs Rapportering delen:) Vi vil være i stand til å klare det. Også når du skal skrive det der må du bekrefte gjør det skjer med Full File Cache for passasjerene slått på, eller det spiller ingen rolle.

steve
22-06-10, 21:57
Vi fikk e-post og sjekke det. Vi kan ikke gjengi det på serveren din. Du fikk svar med spørsmål om eksakte URL som har dette loop. Vennligst sjekk den, og svaret der:)

Hei der

Jeg oppdaterte vBSEO fra versjon 3.3.0 til 3.5.1 og problemet gikk unna:)

takk

steve
23-06-10, 00:16
Det skal ikke være noe slikt som negative ytelsen innvirkning på grunn av filhurtigbufferen. Det er fordi filhurtigbufferen ikke vokser ... Vi skaper separat fil for hver forespørsel URL. Så hver cache-fil er rett og slett statiske HTML-fil (bufret utgang for forespørsel). Når serveren skjulestedene mer og mer vBET skaper bare flere og flere filer.

Utmerket er cache-katalogen på en av våre fora enn 10GB etter å ha kjørt i omtrent 12 timer, er ytelsen fantastisk sin en god løsning.

Taurus
23-06-10, 11:18
Jeg haster trenger hjelp. Etter oppgraderingen har jeg denne feilen på toppen av forumet mitt:

Advarsel: array_merge () [function.array-flett]: Argument # 1 er ikke en array i [path] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hele forumet er helt messed up. Av en eller annen grunn dette skjer bare hvis ikke logget inn Så for gjestene. Dersom logget inn, er alt fint.

EDIT: OK jeg innsett at etter at jeg deaktivert Bruk 'Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!) "alt er fint. Så det må være noe galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)

steve
23-06-10, 11:27
Jeg haster trenger hjelp. Etter oppgraderingen har jeg denne feilen på toppen av forumet mitt:

Advarsel: array_merge () [function.array-flett]: Argument # 1 er ikke en array i [path] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Hele forumet er helt messed up. Av en eller annen grunn dette skjer bare hvis ikke logget inn Så for gjestene. Dersom logget inn, er alt fint.

Hva er nettadressen?

steve
23-06-10, 11:30
EDIT: OK jeg innsett at etter at jeg deaktivert Bruk 'Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!) "alt er fint. Så det må være noe galt der. (Og jeg gjorde CHMOD 777-R vbet_guestcache)

Ok, jeg trengte å undertrykke PHP feil, var cache se etter filen alder på filer som ikke fantes og var plage ut. Filen cache er en kjempeflott tillegg, hvis du kan bruke det du wont angre.

Taurus
23-06-10, 11:36
Ja, jeg skjønner dette. Jeg håper virkelig Michael kan sortere dette.

steve
23-06-10, 11:45
Ja, jeg skjønner dette. Jeg håper virkelig Michael kan sortere dette.

No probs. Jeg var bare foreslå dette fordi når jeg kjører inn i et lignende problem i går, ble jeg møtt med stillhet her. Jeg antar medlemmer av lokalsamfunnet hjelpe hverandre ut? Jeg personlig ville ikke forsøke en større oppgradering hvis jeg visste at støtten var ikke til å bli tilgjengelig for de neste 6 eller 8 timer eller mer.

Taurus
23-06-10, 11:57
Takket Steve mann! Jeg virkelig setter pris på det!

vBET
23-06-10, 17:09

Vennligst åpne nye tråd for dette i Bug Reports. Vi vil være i stand til å håndtere dette der.

vBET
23-06-10, 17:18
Ok, jeg trengte å undertrykke PHP feil, var cache se etter filen alder på filer som ikke fantes og var plage ut. Filen cache er en kjempeflott tillegg, hvis du kan bruke det du wont angre.

Dette er i mål - vi ikke sjekker ikke filen finnes, for å unngå unødvendige IO operasjoner. Ifølge PHP manuell (PHP: filemtime - Manual (http://php.net/manual/en/function.filemtime.php))-funksjonen filemtime tilbake falsk for ikke eksisterende filer. Vi var ikke klar om noen feilmeldinger - i henhold til manuell denne funksjonen ikke bør sende eventuelle feil i tilfelle ikke eksisterende filen. Kan du åpne ny tråd i Troubleshoting eller Bug Reports for at med eksempel på din feilmeldinger?

Til alle - vennligst ikke behandle denne tråden som eneste sted om dette vBET versjonen. For problemer eller bugs - vennligst skriv i passende seksjoner. Vi vil ikke være i stand til å håndtere problemer hvis de vil være her.

haiduongbk
24-06-10, 09:27
Jeg oppgraderte fra 3.3.4 og opp i 2 dager. På den første linken på google submited ikke så mye som hver dag, og i dag så avtar. Jeg forstår ikke hvorfor tross alle innlegg emner og fortsatt vokser normalt. Hvem er som meg? Jeg falt fra 145000 til 139000 lenker på Google

vBET
24-06-10, 09:42
Jeg oppgraderte fra 3.3.4 og opp i 2 dager. På den første linken på google submited ikke så mye som hver dag, og i dag så avtar. Jeg forstår ikke hvorfor tross alle innlegg emner og fortsatt vokser normalt. Hvem er som meg? Jeg falt fra 145000 til 139000 lenker på Google

Dette har ingenting å gjøre med oppdatere til vBET3.3.4 - Google rett og slett ikke reagerer lue raskt. Det kan være mange grunner, men det er ikke vBET:)
Eneste grunnen til at det kunne gjøres ved vBET (men ikke på så kort tid) er hvis noen oversatt sider ikke ville generere. Hvis du oppdager at noen sider ikke er dekning - merk det til oss. Du finner den i verktøy for webansvarlige.

haiduongbk
24-06-10, 09:52
Thanks Michal. Jeg vil følge det mer tid også. og lære årsaken.

vBET
24-06-10, 10:24
Thanks Michal. Jeg vil følge det mer tid også. og lære årsaken.

Meste vanlige er at folk glemte at de gjorde endringer i robots.txt 2-3 måneder tidligere (ja Google reagerer i en slik tid - det kan være raskere hvis du har super høy Page Rank). Også noen ganger folk ser på resultater i Google-søk - der vises bare rundet antall indekserte sider, ikke ekte. Så tilnærming kan bytte til bedre en og det betyr ikke at noen av sidene ble fjernet fra indeksen. Også - Google er stort og har mye av databaser som fra tid til tid er oppdatert, replikeres og så videre - dette kan bare være effekten av å arbeide Googles database algoritmer. Også Google forandrer det indeksering algoritmer og dvs det er mulig at noen av dine allerede indekserte sider blir nå betraktet som duplisering av innhold (dvs. de fleste medlem sider er i 99% samme) og fjernet fra indekser.

Så lenge du ikke ser stort antall feil i verktøy for webansvarlige kan du anta at det er akkurat hvordan Google fungerer. Men hvis du ser feil - da er det på din side, og da bør du reagere.

tavenger5
28-06-10, 21:59
Det skal ikke være noe slikt som negative ytelsen innvirkning på grunn av filhurtigbufferen. Det er fordi filhurtigbufferen ikke vokser ... Vi skaper separat fil for hver forespørsel URL. Så hver cache-fil er rett og slett statiske HTML-fil (bufret utgang for forespørsel). Når serveren skjulestedene mer og mer vBET skaper bare flere og flere filer. Så hver gang når en slik fil blir lest:
1. Det er skrivebeskyttet resultat for denne nettadressen
2. Vi har selv ikke lest den til minne - bare rett og slett streame den til klienten ved hjelp av PHP-funksjonen: readfile

På grunn av at selv om resultatet siden er virkelig stor - så cache filen er også stor, vil det ha noen negativ påvirkning på ytelsen, fordi det vil bare streame denne ene filen uten engang å lese hele den inn i minnet. Så du vil se fordelene ikke ulempene.

Hrmm, jeg liker ideen om caching oversatt data, men ville ikke det være mer effektivt hvis det brukes noe sånt memcache? I stedet for å lese data fra disk det ville lese den fra minnet.

vBET
30-06-10, 07:22
Hrmm, jeg liker ideen om caching oversatt data, men ville ikke det være mer effektivt hvis det brukes noe sånt memcache? I stedet for å lese data fra disk det ville lese den fra minnet.

Støtte av eksisterende cache biblioteker er på ut TODO liste. Dessuten kan hele filhurtigbufferen for gjestene bli virkelig stort for store fora. For stort til å holde det helt i minnet - vi vil se etter løsninger som vil tillate å kombinere fordelene ved å holde cache i minnet og på plate.

haiduongbk
02-07-10, 01:29
Meste vanlige er at folk glemte at de gjorde endringer i robots.txt 2-3 måneder tidligere (ja Google reagerer i en slik tid - det kan være raskere hvis du har super høy Page Rank). Også noen ganger folk ser på resultater i Google-søk - der vises bare rundet antall indekserte sider, ikke ekte. Så tilnærming kan bytte til bedre en og det betyr ikke at noen av sidene ble fjernet fra indeksen. Også - Google er stort og har mye av databaser som fra tid til tid er oppdatert, replikeres og så videre - dette kan bare være effekten av å arbeide Googles database algoritmer. Også Google forandrer det indeksering algoritmer og dvs det er mulig at noen av dine allerede indekserte sider blir nå betraktet som duplisering av innhold (dvs. de fleste medlem sider er i 99% samme) og fjernet fra indekser.

Så lenge du ikke ser stort antall feil i verktøy for webansvarlige kan du anta at det er akkurat hvordan Google fungerer. Men hvis du ser feil - da er det på din side, og da bør du reagere.
Har en uke går av antall nettstedet mitt på google forblir nesten uendret og kan selv gå opp og ned veldig små, men kunne ikke komme gjennom 145000 figuren (figuren av forrige uke). 2 dager siden holdt det 145000. I dag er 143000. Jeg ikke konfigurere eller endre ingenting om robots.txt-filen fra vare 6 måneder nå. og jeg konfigurert robots.txt-filen er som følger: User-agent: Mediapartners-Google * forby: oppdatert status rapport fortsatt sitemap-indeks er vellykket, men nettadressene innsendt skal øke lenger nettadresser i webindeksen finnes på nedgang. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg igjen, kan du hjelpe meg hvordan? Jeg vet ikke hvor å forårsake. Jeg bruker VBET kapittel 2.10 ca 1 måned, men den gangen jeg ikke konfigurere vBSEO Sitemap Generator som instruert av deg her (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)) men når byttet til en kommersiell 3.3.3 jeg var interessert og lese instruksjonene for å konfigurere konfigurasjonsfilen for områdekartet. Først med en veldig fin se jeg 3.3.3 begeistret for fremveksten av Google-indeksen. Etter oppgraderingen til 3.3.4, deretter få ut. Jeg vet ikke hvorfor lenger? Ser frem til din hjelp. bare 19 feil ut på rapporten fra nettstedet mitt i Google Webmaster verktøy

vBET
02-07-10, 22:33
Har en uke går av antall nettstedet mitt på google forblir nesten uendret og kan selv gå opp og ned veldig små, men kunne ikke komme gjennom 145000 figuren (figuren av forrige uke). 2 dager siden holdt det 145000. I dag er 143000. Jeg ikke konfigurere eller endre ingenting om robots.txt-filen fra vare 6 måneder nå. og jeg konfigurert robots.txt-filen er som følger: User-agent: Mediapartners-Google * forby: oppdatert status rapport fortsatt sitemap-indeks er vellykket, men nettadressene innsendt skal øke lenger nettadresser i webindeksen finnes på nedgang. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg igjen, kan du hjelpe meg hvordan? Jeg vet ikke hvor å forårsake. Jeg bruker VBET kapittel 2.10 ca 1 måned, men den gangen jeg ikke konfigurere vBSEO Sitemap Generator som instruert av deg her (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)) men når byttet til en kommersiell 3.3.3 jeg var interessert og lese instruksjonene for å konfigurere konfigurasjonsfilen for områdekartet. Først med en veldig fin se jeg 3.3.3 begeistret for fremveksten av Google-indeksen. Etter oppgraderingen til 3.3.4, deretter få ut. Jeg vet ikke hvorfor lenger? Ser frem til din hjelp. bare 19 feil ut på rapporten fra nettstedet mitt i Google Webmaster verktøy

Etter min mening sannsynligvis ingenting skjer. Du har ingen feil i verktøy for webansvarlige. 143 000 eller 145 000 - dette ser ut som estimering ikke ekte, eksakt antall indekserte sider. Og hvis det er estimering da estimerte resultater kan variere. Fra der du tar disse tallene?

vBET
09-08-10, 22:19

Korrigert og vil bli inkludert i vBET 3.3.5:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1