Visa fullständig version: Löste Strange kod
Hittade detta i vbet_functions_hooks filen:
if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
$vbulletin->templatecache['footer'] .= '
<span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>';
}
Vad är det här bra för? Allt den gör är att lägga till en extra radbrytning under ditt forum.
De flesta kanske detta är bieffekt av några av våra interna tester (kanske för kredit länken - verkligen svårt att säga nu;)), som istället för att raderas av coder bara var gömd i stilar.
Vänligen bara ta bort det - som du skrev - det gör inget:)
Det är precis vad jag gjorde: D
BTW, bra jobb på den senaste release-Det verkar som om även vid högtrafik med 3Gb cache prestanda är bra! Min lasten på servern går inte förbi 3,0 längre! (Det är med 1200 online på 8 core Nehalem!)
Det är precis vad jag gjorde: D
BTW, bra jobb på den senaste release-Det verkar som om även vid högtrafik med 3Gb cache prestanda är bra! Min lasten på servern går inte förbi 3,0 längre! (Det är med 1200 online på 8 core Nehalem!)
Det är jättekul att höra att våra kunder är nöjda för vår produkt:) Vi har fortfarande optimering planer (som fil-cache och motorer cache stöd), men först måste genomföra en del funktioner önskemål från våra användare:)
FYI denna kod förekommer fortfarande i 3.3.3.
LOL:) Jag stängde fråga som vid felsökning så vi missar den i produktion. Jag öppnar det nu att hantera det på rätt sätt nästa gång.
Vänligen bara ta bort precis som förra gången. Ledsen för bekymmer: o
Kan du berätta för mig hur man tar bort detta från min BF version 3,33?? Jag skickade dig också ett pm:)
<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>
Nevermind jag hittade den
OK - vi har lösningen för det. Det kommer att inkluderas i nästa utgåva. Enligt koden anteckningar denna del är till hjälp för oss i diagnostiskt syfte (hjälper ibland vid frågor att ta reda gör det är mallar sak eller inte). Så koden kommer att stanna, men kommer att ha bytt stil (till: display: none;) och har absolut ingen inverkan på layouten:)
Du bör göra koden helt osynlig för slutanvändaren för SEO och bandbredd sparar ändamål. Något längs med linjen av en PHP villkorat att kontrollera för en global debug variabel skulle vara mycket mer professionell.
Ja, men vi har ofta problem när de blev att låta oss in i klient-server. Inte alla vill dela med tillgång till detaljer - det hela är löst 10 gånger längre då, och så vidare.
Observera att själva lösningen inte kommer att påverka din SEO alls - denna lilla sak är bara tillämpas på forumets huvudsida. Och som beskrivs redan hjälpt flera gånger med klienter som inte har standard layouter och vissa bekymmer.
Vi kommer fortfarande att tänka på någon annan lösning som skulle hjälpa oss i diagnostiska våra användares frågor utan att behöva be om tillgång till information. Om du har några tips vi gärna ser det:)
Inga problem. Jag har tagit bort koden helt och hållet från min installation. Kanske med en HTML-kommentar skulle vara ännu bättre för felsökning?
dvs
eller något om detta.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):