Teken in

View Full Version: Opgelos Vreemd kode

moman
08-04-10, 08:04
Het gevind dat hierdie in die vbet_functions_hooks lêer:

if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
$vbulletin->templatecache['footer'] .= '
<span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>';
}

Wat is dit goed is vir? Al wat dit doen, is om 'n ekstra lyn breek onder jou forum.

vBET
08-04-10, 16:00
Dit is heel moontlik newe-effek van sommige van ons interne toetse (miskien vir krediet skakel - werklik moeilik om nou te vertel nie;)), wat in plaas van geskrap deur kodeerder was net weggesteek in style.

Asseblief verwyder net soos jy geskryf het - dit beteken niks:)

moman
08-04-10, 19:19
Dis presies wat ek gedoen het: D

BTW, goeie werk op die nuutste weergawe-dit blyk dat selfs op piek tye met 'n 3Gb kas die prestasie is groot! My server load nie meer gaan afgelope 3,0 nie! (Wat op 8 kern nehalem met 1200 aanlyn!)

vBET
08-04-10, 23:58
Dis presies wat ek gedoen het: D

BTW, goeie werk op die nuutste weergawe-dit blyk dat selfs op piek tye met 'n 3Gb kas die prestasie is groot! My server load nie meer gaan afgelope 3,0 nie! (Wat op 8 kern nehalem met 1200 aanlyn!)

Dit is regtig baie goed om te hoor dat ons kliënte tevrede is vir ons produk:) Ons het nog optimalisering planne (soos die inhoud van die cache en kas enjins ondersteuning), maar eers vir 'n aantal funksies versoeke van ons gebruikers uit te voer:)

moman
09-05-10, 00:16
FYI hierdie kode is nog steeds teenwoordig in 3.3.3.

vBET
09-05-10, 00:22
Lol;) Ek maak kwessie soos in die geval van die oplos van probleme, sodat ons dit in die produksie mis. Ek is die opening dit nou die volgende keer dit op gepaste wyse te hanteer.

Net soos die vorige keer verwyder. Jammer vir probleme: o

chick
12-05-10, 20:24
Kan jy my asseblief vertel hoe om dit te verwyder uit my BF weergawe 3,33?? Ek het ook jou 'n pm gestuur:)

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

Nevermind ek gevind dat dit

vBET
31-05-10, 20:45
OK - het ons 'n oplossing vir dit. Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Volgens kode notas hierdie deel is vir ons nuttig vir diagnostiese doeleindes (help soms in die geval van probleme om uit te vind nie is dit templates ding is of nie). So kode sal bly, maar dit sal verander het styl (na: display: none;) en sal absoluut geen impak op die uitleg:)

moman
02-06-10, 10:23
Jy moet die kode heeltemal onsigbaar vir die eindgebruiker vir SEO en bandwydte-spaar doeleindes. Iets in die lyn van 'n PHP voorwaardelike nagaan vir' n globale debug veranderlike sal baie meer professioneel wees.

vBET
02-06-10, 11:46
Ja, maar ons het dikwels probleme wanneer geword het om ons te laat in kliënt-bediener. Nie almal wil hê om toegang tot die details om te deel - hele ding is 10 keer langer opgelos toe, en so aan.

Let asseblief daarop dat die werklike oplossing sal nie jou SEO kan beïnvloed nie - hierdie klein ding is slegs toegepas word na die forum hoofblad. En soos beskryf het reeds verskeie kere gehelp met kliënte wat nie standaard formate en 'n paar probleme.

Ons sal nog dink oor 'n ander oplossing wat sal help om ons in diagnostiese ons gebruikers kwessies sonder die behoefte om te vra vir toegang tot die details. Indien u enige wenke het, sal ons graag dit:)

moman
03-06-10, 07:45
Geen sorge. Ek het die kode verwyder geheel en al uit my installasie. Miskien is die gebruik van 'n HTML-kommentaar sal selfs beter wees om foute te vra?

dws

of iets te dien effekte.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1