PDA

Visa fullständig version: Löste vbseo Sitemap problem - sitemap Adressomdirigeringar till hemsidan

Snake
23-02-10, 23:57
Hej, i min admin cp i vbseo Sitemap displayen när jag visar min webbplatskarta @ Google index för webbplatskarta URL: http://www.domain.com/forums/sitemap_index.xml.gz Jag får omdirigeras till min hemsida. Detta är en htaccess fråga. Det fungerade perfekt innan jag uppgraderade.

vBET
24-02-10, 03:17
Vänligen lägga alla vBET regler Strax innan reglerna vbseo.php fil och INNAN regler för webbplatskarta. Om det ändå händer - gärna visa oss (här eller genom PM) Hur ser hela din htaccess..

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations