Visa fullständig version: Löste Inte översätta
Tja, kom igen tigga hjälp.... Det har varit över en månad sedan jag köpte vBET och tills i dag kunde inte jag få det att fungera, jag har chattat med Marcin av privata meddelande bad kunde inte lösa och bad mig igen att jag öppna en tråd här. Marcin säger han har förbrukat min gräns Microsoft API, men det är inte sant, för om jag går på mitt Microsoft-konto är det att jag fortfarande har 2.000 att översätta, dvs aldrig ens använda. Jag behöver hjälp, eftersom mitt forum bara översätter till engelska och ryska.
Marcin Kalak
09-06-15, 09:27
Klistra in testresultat Microsoft Translator API: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729
test_microsoftbyazure.php
Starting test for Microsft Translation API by Azure
Test result: "ArgumentException: No bearer information found in the token : ID=5641.V2_Json.Translate.11735732"
Test error:
Connection time (ms): 89.697021484375
test_apertium.php
Starting translation test for Apertium
Test result: {"responseData":{"translatedText":null},"responseDetails":"Unexpected Error: null","responseStatus":500}
Test error:
Connection time (ms): 17197.694091797
test_detectlanguage.php
Starting detection test for DetectLanguage API
Test result: {"data":{"detections":[{"language":"pl","isReliable":true,"confidence":24.09}]}}
Test error:
Connection time (ms): 375.67211914062
test_yandex.php
Starting translation test for Yandex
Test result: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <Translation code="200" lang="en-de"><text>Sein oder nicht sein?</text><text>Das ist die Frage.</text></Translation>
Test error:
Connection time (ms): 343.7978515625
Marcin Kalak
10-06-15, 09:05
Microsofts testresultat tyder på en felaktig nyckel. Kontrollera knappen för Microsoft API. Se: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3656-how-get-microsoft-api-key.html#post13830 och http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3291-solution-no-translations-using-azure-translations.html#post12966.
Resultatet Apertium säger att tjänsten var otillgänglig för tillfället. Apertium-servrar ofta falla. Prova att göra testet senare.
Resultatet DetectLanguage Yandex och säger att allt var bra.
Ja, jag sätter min nyckel ansökan är "Kund hemliga" Ändå ger Azure testet samma fel.
Marcin Kalak
10-06-15, 16:27
Jag rekommenderar att skicka sådana bilder på PM.
Du måste skriva innehåll av Kund ID-fältet i AdminCP->vBET->vBET Översättning Leverantörer->Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API-nyckel av Azure och skriv innehållet i Klientens Hemlighet fält i AdminCP->vBET->vBET Översättning Leverantörer->Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API hemlighet av Azure.
Se till att innehållet i en Klient-ID är samma som innehållet av Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API-nyckel av Azure och innehåll i Klientens Hemlighet är samma som innehållet av Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API hemlighet av Azure.
Marcin Kalak
12-06-15, 08:36
Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.
Problema solucionado. Obrigado!
Marcin Kalak
13-06-15, 09:03
Jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):