PDA

View Full Version: Løst Jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ...

dsav90
11-08-10, 04:32
når jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ... (Internet Explorer kan ikke vise websiden) Noen ideer ...

her er mitt. htaccess

# Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)
# For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.
# Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i
# Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.
RewriteEngine På

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET Slutt

# VBSEO
# Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være
# Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)
# Merk: når aktivert, må du ta banen
# På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
11-08-10, 18:42
Først må du oppdatere til siste release (det ikke er vBET 3.3.5, men vi vil laget ny utgivelse i dag / tommorow med små bug rettelser så er det ikke haster så vent for 3.3.6 nad oppdatere da) og bekreft gjør det fortsatt skjer - hvis ja så Kamil vil spørre deg om flere detaljer, fordi vi ikke er i stand til å gjengi det på vårt forum (hvis du kan merk oss hvordan det skal gjøres nøyaktig).

Du kan også dissable vBET for et øyeblikk og sjekk ikke problemet eksisterer fortsatt for å være sikker på at det er relatert til vBET. Hvis problemet vil fortsatt eksistere med vBET deaktivert, så Isse er et annet sted - du kan sjekke det ved midlertidig dissabling andre mods en etter en og se når problemet forsvinner.

Din htaccess ser OK.

dsav90
13-08-10, 19:32
Oppdateringen ble ikke fikse det .. Jeg deaktiverte VBET og problemet var der fortsatt .. Det synes å være den chages at VBET instruksjoner si å gjøre med vBSEO filene. Jeg løsnet dem og problemet forsvant .. Re gjorde dem og det kom tilbake .. Med eller uten VBET aktivert .. Jeg bruker vBSEO 3.5.1 PL1

vBET
14-08-10, 12:13
OK, så - dette er svært viktig informasjon for oss - vi testet vBET på vBSEO 3.5.1 ikke vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil vil gjort tester for å se er vi i stand til å gjenskape problemet. Hvis ja vi vil løse det og gi deg rask løsning, før nye utgivelsen kommer. Hvis ikke vil vi be deg om tilgang til forumet for å kunne kontrollere og løse det der.

dsav90
14-08-10, 22:22
OK .. la meg vite ...

Jeg har ugjort endringene i vBSEO filer og alt ser ut til å virke fint **********

vBET
14-08-10, 23:00
Det fungerer, men ikke alt - koblingene er ikke oversatt akkurat nå. De integrasjon endringer er nødvendig for å oversette lenker. Som jeg skrev - vi vil sjekke den og løse den slik du vil kunne bruke alle funksjonene til vBET:)

dsav90
15-08-10, 00:17
Awesome ... Takk .. Dere har stor oppslutning:!)

Taurus
17-08-10, 04:19
Etter oppgradering til 3.3.6 holder jeg på å få de samme hvite sider. Det skjer tilfeldig. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke skjer i det hele tatt. Vennligst informer!

kamilkurczak
17-08-10, 10:12
Jeg sjekket det på vBSEO 3.5.1 PL1 versjonen på vår test forumet og jeg kan ikke gjengi det. Jeg vil skrive om det til Michał.

kamilkurczak
18-08-10, 10:09
Hei,

Nå er vår viktigste forumet jobber med denne siste vBSEO 3.5.1 PL1. Jeg skrånende finner dette problemet, så vennligst:
1. kan du gjengir det på våre viktigste forum? prøv å finne dette problemet på dette forumet og lim her resultatene.
2. Hvis du ikke finner dette problemet kan du PM til meg din forumet admincp, FTP og vBSEO cp detaljer, og jeg finner dette problemet og fikse det på forumet ditt.

Thanks.

kamilkurczak
20-08-10, 19:35
vær så snill, bare les et tidligere innlegg og svar her. Det er nødvendig.

vBET
22-08-10, 22:37
Etter oppgradering til 3.3.6 holder jeg på å få de samme hvite sider. Det skjer tilfeldig. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke skjer i det hele tatt. Vennligst informer!

Jeg er på forumet, og jeg er ikke i stand til å reprodusere problemet. Rådfør gjør det fortsatt skjer. Også - i henhold til tømmerstokker som du PM meg så det ut som om du hadde oppdatert produkt-fil, men vBulletin php-filer var gammel (eksisterende funksjon var ikke synlig). Det kan være server cache problem (ikke vBET cache) - der nye filer som ikke var synlig og serveren var fremdeles bruker gamle filer. Slik som kan være grunnen.

Kort: Jeg kan ikke gjengi det på forumet ditt - kan du? Betyr det fortsatt skje eller ikke? Hvis ja - beskriv nøyaktig hvordan jeg kan gjengi det på forumet ditt.

Taurus
22-08-10, 22:49
Dette er en vanskelig en. Det skjer tilfeldig. Så jeg vet ikke når det vil skje eller ikke. Men i tiden VBET var deaktivert det skjedde ikke i det hele tatt. Jeg vil komme tilbake til deg hvis jeg kan få litt mer info.

kamilkurczak
24-08-10, 13:09
Hei,

La du merke til dette problemet igjen eller ikke? Jeg var på forumet, og jeg gjorde mange innlegg og jeg har ikke funnet dette problemet. Kan du bekrefte det?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1