View Full Version: Løst Google post til meg
bhanuprasad1981
24-04-10, 20:37
Googlebot oppstod problemer under gjennomsøke nettstedet ditt Pdaapps (http://www.pdaapps.org/).
Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.
Mer informasjon om dette problemet: -
Googlebot registrerte et svært høyt antall nettadresser på nettstedet ditt - Webmaster Tools Help (http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=76401)
Her er en liste av prøven webadresser med potensielle problemer. Imidlertid kan denne listen ikke omfatter alle problematisk webadressene på webområdet ditt.
Trenger jeg å bekymre deg for noe?
Vennligst:
1. Block irrelevant innhold av robots.txt (se her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html)
2. Sjekk i verktøy for webansvarlige unreachable lenker. Og merk oss hvis det er noen måte knyttet til vBET.
3. Hvis du finner på ditt forum noen "loopet" lenker hvor du se flere språkkoder på samme linken - note det til oss.
PS.
Du kan også tenke på å fjerne noen utgående linker (som til Norton, McAfee), også har du 5 reklame bannere på hovedsiden (NB: dette vil ikke roret i denne utgaven, men definitivt vil være bedre for din SEO).
bhanuprasad1981
25-04-10, 07:08
ok her er hva jeg gjorde: -
1. allerede har gjort
2. verktøy for webansvarlige si bare 8 linker unreachable
3. kunne ikke forstå
jeg også fjernet overflødig annonser nå bare to bannerannonser, fjernet Norton og McAfee lenker
noen flere forslag?
Om 3. Finner du våre et sted på ditt forum linkene som / no / AF / pl ... - Merk det til oss. Jeg skriver det bare i tilfelle, fordi vBET ikke skal produsere slike lenker (det var korrigert for lenge lenge siden).
Stort sett lignende sider kommer fra kalenderen og medlem sider. Du blokkert det akkurat nå ved robots.txt - tror det skal være nok. Ingen flere hint på dette tidspunktet - lest sjekk ikke Google være lykkelig;)
bhanuprasad1981
28-04-10, 08:30
noooo min indeksert urls ned fra 80k + til 14k, er det som skjer er jeg bekymret: (trafikk er nede også: (
noooo min indeksert urls ned fra 80k + til 14k, er det som skjer er jeg bekymret: (trafikk er nede også: (
Du blokkerte sider ved robot.txt - så alt er OK. Blokkerte sider er fjernet fra indeksen. Og trafikken er ned bare trafikken som ble produsert av roboter på sider som er sperret nå:) Så alt er som det skal være. Roboter ikke krype på ikke relevante sider (mindre falske trafikk - bedre server ytelse:)) og ikke relevante sider blir fjernet fra indeksen (mindre innhold dobbeltarbeid, mer reelt innhold i indeksen, bedre SEO, og lar håper endelig PageRank vil bli forbedret: )).
Det virker bra for meg:)
bhanuprasad1981
29-04-10, 05:44
robots.txt var på plass de siste 3 månedene, slik som kanskje ikke er problemet: (ekte urls har falt.
robots.txt var på plass de siste 3 månedene, slik som kanskje ikke er problemet: (ekte urls har falt.
Beklager - jeg misforstått en av våre tidligere svar - Jeg tenkte at du nettopp endret robots.txt - det ville være årsaken til trafikken endring. Er du sikker på at du ikke er gjort endringer i robots.txt - vennligst sjekk file endringsdato.
Det ser fortsatt årsaken forsvinner sider fra indekser. Plese oppmerksom på at Google ikke er å endre sin indekser immediatelly. Og 2-3 måneders periode for reaksjonen til nettstedet endringene er standard.
Er du i stand til å bestemme hvilke sider som forsvinner fra indeks - som jeg forventer er de sidene som blokkert av robots.txt, og du kan være rolig. Så kan du bestemme hva som er borte - kanskje bare skjer det du ba om ved å blokkere sider i robots.txt.
badawidollah
21-05-10, 12:44
jeg fikk dette problemet også ..
det samme problemet vi fikk
min index ned fra 134000 til 128000
og fikk mail fra google som din
min sitemap generator ikke kjører denne vbet
jeg fikk dette problemet også ..
det samme problemet vi fikk
min index ned fra 134000 til 128000
og fikk mail fra google som din
min sitemap generator ikke kjører denne vbet
Visste du brakklagt instruksjoner gitt i denne tråden? Vær oppmerksom på at Google vil se det meste av irrelevante sider som innhold duplisering (dvs. medlem sider, Callendar, etc..). Som hvorfor det er skrustikke å blokkere det før Google vil vurdere det på denne måten. Vennligst bruk robots.txt til å blokkere irrelevant innhold og merke seg at antall indekserte sider vil ned, fordi blokkerte sider vil bli fjernet fra indeksen hva som er forventet og bra.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):