PDA

View Full Version: Løst Google mails til mig

bhanuprasad1981
24-04-10, 20:37
Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted Pdaapps (http://www.pdaapps.org/).

Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.

Mere information om dette emne: -

Googlebot stødt på et ekstremt højt antal webadresser på dit websted - Webmaster Tools Hjælp (http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=76401)

Her er en liste af prøven URL'er med potentielle problemer. Dog kan denne liste ikke omfatter alle problematiske webadresser på dit websted.

behøver jeg at bekymre dig om noget?

vBET
25-04-10, 00:26
Venligst:
1. Bloker irrelevant indhold af robots.txt (se her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html)
2. Check ind Webmasterværktøjer unreachable links. Og læg mærke til os, hvis det er en eller anden måde relateret til vBET.
3. Hvis du finder på dit forum nogle "loopes" links, hvor du kan se flere sprog koder i samme link - bemærk det til os.

PS.
Du kan også tænke på at fjerne nogle udgående links (gerne Norton, McAfee), også har du 5 annoncer bannere på din forside (Bemærk: Dette vil ikke vil roret i dette spørgsmål, men definitivt vil være bedre for din SEO).

bhanuprasad1981
25-04-10, 07:08
Ok her er hvad jeg gjorde: -
1. allerede har gjort
2. Webmasterværktøjer siger kun 8 links unreachable
3. kunne ikke forstå

jeg også fjernet overskydende annoncer nu kun to bannerannoncer, fjernede Norton og McAfee links

nogen flere forslag?

vBET
25-04-10, 19:57
Ca. 3. Hvis du finder vores sted på dit forum links som / da / AF / pl ... - Bemærk det til os. Jeg skriver det bare i tilfælde, fordi vBET ikke bør have sådanne forbindelser (det var korrigeret lang, lang tid siden).

Mest lignende sider kommer fra kalenderen og medlem sider. Du blokeret det lige nu af robots.txt - synes, det bør være nok. Ikke flere antydninger i dette øjeblik - at ikke kontrollere Google vil være glad;)

bhanuprasad1981
28-04-10, 08:30
noooo min indekserede urls ned fra 80k + til 14k, hvad der foregår Jeg er bekymret: (trafikken er nede for: (

vBET
29-04-10, 01:10
noooo min indekserede urls ned fra 80k + til 14k, hvad der foregår Jeg er bekymret: (trafikken er nede for: (

Du blokerede sider af robot.txt - så alt er OK. Blokerede sider fjernes fra indekset. Og din trafik ned er kun den trafik, som blev produceret af robotter på sider, der er blokeret nu:) Så alt er som det skal være. Robotter er ikke kravle på ikke relevante sider (mindre falske trafik - bedre server performance:)) og ikke relevante sider fjernes fra indekset (mindre indhold dobbeltarbejde, mere reelt indhold i indeks, bedre SEO, og lader håber endelig PageRank vil blive forbedret: )).

Det virker godt for mig:)

bhanuprasad1981
29-04-10, 05:44
robots.txt var på plads sidste 3 måneder, så der ikke kan udstede: (ægte urls er faldet.

vBET
29-04-10, 22:25
robots.txt var på plads sidste 3 måneder, så der ikke kan udstede: (ægte urls er faldet.

Beklager - jeg misforstod en af vores tidligere svar - Jeg troede, du lige har skiftet robots.txt - det ville være årsag til trafik forandring. Er du sikker på du ikke har foretaget for nylig ændringer i robots.txt - du tjekke filen ændringsdato.

Det synes stadig at være årsagen til at forsvinde sider fra indekser. Plese opmærksom på, at Google ikke er ved at ændre dens indekser immediatelly. Og 2-3 måneder for reaktion på ændringer på webstedet er standard.

Er du i stand til at bestemme, hvilke sider der er ved at forsvinde fra indeks - som jeg forventer, at de er sider blokeret af robots.txt, og du kan være rolig. Så kan du afgøre, hvad der er ved at forsvinde - måske bare sker, hvad du bad om ved at blokere for sider i robots.txt.

badawidollah
21-05-10, 12:44
Jeg fik dette problem også ..
det samme problem, vi fik
Min indeks ned fra 134.000 til 128.000
og fik e-mail fra Google som din

Mit sitemap generator ikke kører denne vbet

vBET
22-05-10, 23:14
Jeg fik dette problem også ..
det samme problem, vi fik
Min indeks ned fra 134.000 til 128.000
og fik e-mail fra Google som din

Mit sitemap generator ikke kører denne vbet

Har du braklagt instruktionerne i denne tråd? Bemærk, at Google vil se de fleste af irrelevante sider som indhold dobbeltarbejde (dvs. medlem sider, Callendar, osv..). Det, hvorfor det er skruestik at blokere det, før Google vil overveje det på denne måde. Brug robots.txt til at blokere irrelevant indhold, og bemærk, at antallet af indekserede sider vil ned, fordi blokerede sider vil blive fjernet fra indekset, hvad der forventes og god.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1