PDA

View Full Version: Allerede gjort Spesielle Notice

VGF
18-04-10, 16:36
Jeg har ikke engang installert plugin ennå, men jeg tenkte på noe som allerede ..

En "Special Notice" som er valgfritt å muliggjøre med alle andre språk på forumet ... bortsett fra det primære språket i forumet.

Kanskje noe sånt som "Våre fora opprinnelig ble designet for et engelsk publikum. Så hvis oversettelser er ikke en 100% nøyaktig på ditt språk, beklager vi det inntrufne."

På denne måten vil folk vite på forhånd hvis ting ikke høres en 100% nøyaktig når du ser på forumet ...

Dessuten vil ikke de tror at alle innlegg på at forumet er analfabeter. lol:)

bhanuprasad1981
18-04-10, 19:28
Jeg tror dette kan gjøres ved vbulletins standard varsel system:)

VGF
18-04-10, 22:48
Jeg tror dette kan gjøres ved vbulletins standard varsel system:)

Ja, men hvordan å nevne det bare med andre språk og ikke de viktigste språk?

vBET
18-04-10, 23:00
Det var allerede anmodet om å legge en slik mulighet for vBET betingelser system. Husker ikke status - akseptert eller i betraktning ...

På dette tidspunktet kan du gjøre det sette denne kunngjøringen manuelt i passende mal, innsiden av tilstand:

<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS VISIBLE ONLY ON TRANSLATED PAGES
</vb:if>

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations