PDA

View Full Version: Reeds gedoen Veral op

VGF
18-04-10, 16:36
Ek het nie eens die prop geïnstalleer nie, maar ek het gedink iets al ..

'N Spesiale "Kennis", wat is opsioneel in staat te stel om met al die ander tale op die forum ... behalwe vir die primêre taal van die forum.

Miskien is iets soos "Ons forums is oorspronklik ontwerp vir 'n Engelse gehoor. So as vertalings is in jou taal nie' n 100% akkuraat, Ons vra om verskoning vir die ongerief."

Hierdie manier waarop mense sal vooraf weet as dinge nie 'n 100% akkuraat klink wanneer die lees van die forum ...

Ook gewoond hulle dink dat almal wat op die forum gepos is ongeletterd. lol:)

bhanuprasad1981
18-04-10, 19:28
Ek dink dit kan gedoen word deur vbulletins standaard kennisgewing stelsel:)

VGF
18-04-10, 22:48
Ek dink dit kan gedoen word deur vbulletins standaard kennisgewing stelsel:)

Ja, maar hoe om dit te noem, slegs met die ander tale en nie die belangrikste taal?

vBET
18-04-10, 23:00
Dit is reeds versoek om so 'n moontlikheid vir vBET kennisgewings stelsel te voeg. Moet nie onthou die status aanvaar of in ag ...

Op die oomblik wat jy kan doen om hierdie kennisgewing hand in geskikte sjabloon, binnekant van die toestand:

<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS VISIBLE ONLY ON TRANSLATED PAGES
</vb:if>

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1