PDA

View Full Version: Løst Feil ved installasjon

The Slug
23-06-17, 20:48
Hei jeg har nettopp oppgradert min lisens, og prøvde å installere 4.9.1 til mitt forum som kjører PHP7 SQL 4.2.5 og hver gang jeg prøver å importere det jeg får følgende feil.
Jeg er ikke en scripter av korrekt SQL så er virkelig i villrede om hva dette betyr,

Kan du hjelpe?

Import Av Produktet, Vennligst Vent...

[:]

Ring for å udefinert funksjon mysql_num_rows() på linje 10 i /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code
#0 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201): eval()
#1 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/admincp/plugin.php(1755): install_product(' #2 {main}

Dødelig Bruker Error: Call å udefinert funksjon mysql_num_rows() på linje 10 i ..../includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code i ..../vb/vb.php på linje 286
Spore Data:
#1 : vbstop() kalles i ..../includes/class_core.php på linje 6089
#2 : vbulletin_error_handler() kalles i på linje
#3 : trigger_error() kalles i ..../vb/vb.php på linje 286
#4 : vB::handleException() kalles i på linje

Var Type:
[ NULL ]

Var Data:
null

Det viser ikke i min plugins, slik at den synes å ha skrevet over filene mine, men klarte ikke å fullt installere, så jeg kan ikke ta det heller!

Thanks

Marcin Kalak
24-06-17, 11:14
Fiks for dette problemet:

Åpne fil do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
Finn-kode:

if (!mysql_num_rows($exists) ) {

Erstatte den koden:

if (!mysqli_num_rows($exists) ) {

Dette problemet vil bli løst i neste versjon.

The Slug
26-06-17, 14:19
Hei, Takk for raskt svar.

Jeg har søkt på filen som du har sagt, men jeg har ikke noe i min fil som ser ut som det du har skrevet.
Klart du vet bedre enn jeg gjør, men jeg kan bare ikke se hva du spør etter, i et XML-fil.
Jeg har søkt på flere ulike spørsmål, og ikke funnet koden i do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml

Kan du vennligst gi råd? Jeg kan kopiere kode her hvis du liker?

Takk Ian

The Slug
26-06-17, 15:11
Hei jeg har brukt en annen editor og nå fant filen og endret. Nå trenger jeg for å sette i kontrollpanelet, men det ser ut til å ha installert nå.

Takk for hjelpen.

Marcin Kalak
26-06-17, 16:44
Jeg er glad for at jeg hjalp deg.

The Slug
29-06-17, 17:13
Beklager å bry deg..

Men jeg kan bare ikke få dette til å fungere.

Jeg har lest installere instruksjoner og har lagt til alle API-bortsett fra Google.
Når jeg klikker på noen av flaggene jeg får:

PHP Advarsel: preg_replace(): Den /e modifier støttes ikke lenger, bruker du i stedet i preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 554

PHP Advarsel: preg_replace(): Den /e modifier støttes ikke lenger, bruker du i stedet i preg_replace_callback ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 324

Eller vil jeg få dette:

Flere Valg

Dokumentet navnet du har bedt om (/Forum/Forum/search.php) ble ikke funnet på denne serveren. Men, vi fant dokumenter med navn som ligner på den du har bedt om.
Tilgjengelige dokumenter:

/Forum/forum.php/søk.php?searchid=430182&language=t (felles basename)
Vennligst vurdere å informere eieren av henvisende side om broken link.

Mitt forum er i en egen mappe som heter Forum og i "Forum katalog" jeg har /Forum

Noen ideer?

Thanks

vBET
03-07-17, 11:08
Beklager for forsinkelsen. Vi sjekker hvorfor advarsler fortsatt vises (skal være deaktivert). Vi vil kontakte deg snart. Vennligst se PM.

vBET
05-07-17, 09:25
Vennligst se eget budskap - vi venter på å hjelpe deg :)

The Slug
10-07-17, 13:03
Meldingen er sendt, beklager for forsinkelsen Har vært borte.

Svart på PM.

vBET
16-07-17, 11:53
Problemet løst. Det var cosed av PHP 7 forskjeller. Endringene vil bli tatt med i neste versjon, som du allerede har det på din server :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1