PDA

View Full Version: Ratkaistu Virheitä asennettaessa

The Slug
23-06-17, 20:48
Hei, olen juuri päivittänyt minun ajokortti, ja yritti asentaa 4.9.1 oma foorumi, joka on käynnissä PHP7 SQL-4.2.5 ja joka kerta yritän tuoda sen saan seuraavat virheet.
En ole scripter ymmärtää SQL joten olen todella tappiolla, mitä tämä tarkoittaa

Voitteko auttaa kiitos?

Tuonti-Tuote, Ole Hyvä Ja Odota...

[:]

Soita määrittelemättömän funktion mysql_num_rows() rivillä 10 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code
#0 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/includes/adminfunctions_plugin.php(1201): eval()
#1 /homepages/5/d379500424/htdocs/Forum/admincp/plugin.php(1755): install_product(' #2 {main}

Kohtalokas User Error: Call määrittelemättömiä toiminto mysql_num_rows() linja 10..../includes/adminfunctions_plugin.php(1201) : eval()'d code ..../vb/vb.php on line 286
Jälki Tiedot:
#1 : vbstop() kutsutaan ..../includes/class_core.php on line 6089
#2 : vbulletin_error_handler() kutsutaan on line
#3 : trigger_error() kutsutaan ..../vb/vb.php on line 286
#4 : vB::handleException() kutsutaan on line

Var Tyyppi:
[ NULL ]

Var Tiedot:
null

Se ei näytä minun plugins niin näyttää olevan yli kirjoittanut omat tiedostot, mutta ei täysin asentaa, joten en voi poistaa sitä!

Kiitos

Marcin Kalak
24-06-17, 11:14
Nopeaa ratkaisua tähän kysymykseen.

Avaa tiedosto do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
Etsi koodi:

if (!mysql_num_rows($exists) ) {

Korvaa se koodi:

if (!mysqli_num_rows($exists) ) {

Tämä ongelma on korjattu seuraavassa versiossa.

The Slug
26-06-17, 14:19
Hei, Kiitos nopeasta vastauksesta.

Olen etsinyt tiedosto kuten sanoitte, mutta minulla ei ole mitään minun tiedosto, joka näyttää, mitä on kirjattu.
Selvästi tiedät paremmin kuin minä, mutta en vain ymmärrä, mitä pyytää että XML-tiedosto.
Olen etsinyt useita eri kyselyitä ja totesi, että koodi do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml

Voit neuvoa? kiitos. Voin kopioi koodi täällä, jos haluat?

Kiitos Ian

The Slug
26-06-17, 15:11
Hei, olen käyttänyt eri editor ja nyt löytyi tiedosto ja muuttunut. Minun täytyy nyt setup control panel mutta se näyttää olevan asennettu.

Kiitos avusta.

Marcin Kalak
26-06-17, 16:44
Olen iloinen, että olen auttanut sinua.

The Slug
29-06-17, 17:13
Anteeksi häiriö..

Mutta en vain ei voi saada tätä työtä.

Olen lukenut asenna ohjeet ja lisännyt kaikki paitsi Google API.
Kun klikkaa tahansa liput saan:

PHP Varoitus: preg_replace (): /e muokkaaja on enää tueta, käytä preg_replace_callback sijaan ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php linja 554

PHP Varoitus: preg_replace (): /e muokkaaja on enää tueta, käytä preg_replace_callback sijaan ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php linjalla 324

Tai saan tämän:

Useita Vaihtoehtoja

Asiakirjan nimi pyysit (/Forum/Forum/search.php) ei löytynyt tällä palvelimella. Emme kuitenkaan löytynyt asiakirjoja, joiden nimet vastaavia yksi, olet pyytänyt.
Saatavilla olevat asiakirjat:

/Forum/forum.php/haku.php?searchid=430182&kieli=hr (yhteinen basename)
Ota huomioon, kertomatta omistajalle viittaavan sivun rikkinäinen linkki.

Minun foorumi on erillinen kansio nimeltä Forum ja "foorumi hakemistoon" - on /Forum

Onko ideoita?

Kiitos

vBET
03-07-17, 11:08
Anteeksi viive. Tarkistamme miksi varoitukset näkyvät edelleen (olisi poistettu käytöstä). Otamme sinuun yhteyttä pian. Katso PM.

vBET
05-07-17, 09:25
Katso oma viesti - olemme valmiina auttamaan sinua :)

The Slug
10-07-17, 13:03
Lähetetty viesti, anteeksi viivästys On ollut poissa.

Vastasi PM.

vBET
16-07-17, 11:53
Kysymys ratkaista. Se oli cosed PHP 7 eroja. Muutokset sisällytetään seuraavaan julkaisuun, sinulla on jo sen palvelimelle :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1