PDA

View Full Version: Planer endret for vBET 3.3.0 utgivelsen

vBET
09-01-10, 21:31
Hei:)

Fordi mange av våre kunder bare ikke kan vente når nye, bedre og enda raskere versjon av vBET vil bli utgitt vi besluttet å gjort endringer i planen:) I virkeligheten - våre kunder er som gir retning for vårt produkt.

Så vBET 3.3.0 vil bli lansert neste uke (sannsynligvis på slutten). Vi gjorde det mange ytelsen optimaliseringer (bedre DB, mindre CPU, mindre minne), lagt til nye funksjoner og rettet noen bugs. Vær oppmerksom på at vi fortsatt har lang liste over ting som vi planla å gjøre for vBET 3.3.0 - de vil bli byttet til 3.4.0, og etter 3.4.0 vil vi gjort vBET 4.0.0 (for vBulletin 4.0). Så på slutten vBET 4.0 vil bli utgitt på samme tid og du får raskere den optimaliserte versjonen - vBET 3.3.0

På grunn av at ikke alle ting som var merket som gjøres i 3.3.0 virkelig vil være. Så hvis noen har ønske eller feilrapport vil ikke bli stengt, betyr det at vi shifter id til vBET 3.4.0

Siden våre kunder allerede venne seg til enkle oppdateringer vi tror at det er virkelig god løsning, for å gi deg bedre versjon raskere - selv om vi fortsatt har noen forbedringer i planer:)

Michael
09-01-10, 22:26
Jeg er glad for å høre dette!

Jeg har et spørsmål, vil vbet fortsatt være støttet for vb3x når vB4 versjonen slippes?

Thanks.

vBET
09-01-10, 23:45
Ja messe linjer vil bli støttet:)

Michael
10-01-10, 00:00
Awesome takk.

tavenger5
10-01-10, 00:45
stor kan ikke vente!

bhanuprasad1981
10-01-10, 16:12
hvor mye tid det kan ta for vB4 kompatibel versjon skal komme på nettet?

yahoooh
11-01-10, 07:47
Vakre historien og takke ham og suksess

Matt Olieman
11-01-10, 18:08
HVA ?????? Det er ikke vB4 kompatible?

Jeg gikk på antakelsen på vbulletin.org at vBET var vB4 kompatibel. Det hele "vBulletin 4.0 Add-ons" ingen indikasjon på at vBET 3 er ikke kompatibel med vB4 og jeg sendte deg min $ 90.

Nå vet jeg hvorfor det ikke fungerte etter å ha installert det på vB4: (: (

Som for meg sir, er falsk annonsering ************

Jeg ønsker en rask respons eller send pengene mine tilbake. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
11-01-10, 20:43
hvor mye tid det kan ta for vB4 kompatibel versjon skal komme på nettet?

Mars. Akkurat nå gratis versjon er allerede kompatibel:)

vBET
11-01-10, 20:47
HVA ?????? Det er ikke vB4 kompatible?

Jeg gikk på antakelsen på vbulletin.org at vBET var vB4 kompatibel. Det hele "vBulletin 4.0 Add-ons" ingen indikasjon på at vBET 3 er ikke kompatibel med vB4 og jeg sendte deg min $ 90.

Nå vet jeg hvorfor det ikke fungerte etter å ha installert det på vB4: (: (

Som for meg sir, er falsk annonsering ************

Jeg ønsker en rask respons eller send pengene mine tilbake. : (

Matt Olieman
mycockpit.org

Det er ingen plass på vårt nettsted eller forum som vBET 3.x er kompatibel med vB4 og det er mye blonder der det står skrevet at det ikke er. Selv på vbulletin.org er kommentarer for mennesker som skriver som ikke kan vente til betalt versjon vil være kompatibel. Det var ingen reklame som forteller at vBET 3.x er kompatibel med vB4. Hvis du tenker annerledes - vennligst vis oss hva du skriver om, vil vi korrigere det for å unngå fremtidige uklarheter.

Offentliggjøring av vBET 4.0, som vil være kompatibel med vB4 er planlagt i mars.

Matt Olieman
11-01-10, 21:59
Det er ingen plass på vårt nettsted eller forum som vBET 3.x er kompatibel med vB4 og det er mye blonder der det står skrevet at det ikke er. Selv på vbulletin.org er kommentarer for mennesker som skriver som ikke kan vente til betalt versjon vil være kompatibel. Det var ingen reklame som forteller at vBET 3.x er kompatibel med vB4. Hvis du tenker annerledes - vennligst vis oss hva du skriver om, vil vi korrigere det for å unngå fremtidige uklarheter.

Offentliggjøring av vBET 4.0, som vil være kompatibel med vB4 er planlagt i mars.

Jeg er sint fordi jeg brukte penger og min tid på noe jeg ikke kan bruke. Min avgjørelse var basert på din skjerm på vB.org. Det er ikke å si hva du har å tilby for 3,8 er ikke fantastisk, fordi jeg tror det er.

Du vise meg hvor det står i din skrive opp (innledende presentasjon ved vB.org) at det ikke er kompatibelt ******!! med vB4. så skal jeg be om unnskyldning og lukket opp.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

tavenger5
11-01-10, 23:01
roe ned fyr - det er tre forskjellige versjoner av programvaren - det tydelig angir hvilken versjon hver og en er på vb.org. Premium versjonen 3.x, som bare er tilgjengelig på her og ikke på vb.org, er ikke ute ennå for vB4, som forfatter tidligere uttalt. Jeg er sikker på han vil gi deg en refusjon hvis du bare spør.

Matt Olieman
11-01-10, 23:19
roe ned fyr - det er tre forskjellige versjoner av programvaren - det tydelig angir hvilken versjon hver og en er på vb.org. Premium versjonen 3.x, som bare er tilgjengelig på her og ikke på vb.org, er ikke ute ennå for vB4, som forfatter tidligere uttalt. Jeg er sikker på han vil gi deg en refusjon hvis du bare spør.

Jeg trodde jeg ba om det .... Jeg er rolig:)

Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 02:52
Jeg er sint fordi jeg brukte penger og min tid på noe jeg ikke kan bruke. Min avgjørelse var basert på din skjerm på vB.org. Det er ikke å si hva du har å tilby for 3,8 er ikke fantastisk, fordi jeg tror det er.

Du vise meg hvor det står i din skrive opp (innledende presentasjon ved vB.org) at det ikke er kompatibelt ******!! med vB4. så skal jeg be om unnskyldning og lukket opp.

Matt Olieman
Untitled Document (http://www.mycockpit.org)

Jeg forstår at du er sint - du har betalt for noe hva du ikke er i stand til å bruke umiddelbart. Mange ville være sint for en stund i en slik situasjon.

Vi bare legge til denne informasjonen på gratis versjon siden for å unngå slike uklarheter i fremtiden. Det var aldri vår intensjon å gjort noen forvirret og vi er veldig leit at det skjer. Vi ønsker bare å gi gratis gave til alle som liker å bruke det.

Som jeg skrev - betalt versjon vil være kompatibel med vB4 og det er allerede i planen vår. Du kan minne oss om dette problemet etter vBET 4.0-versjon (for vB4) og vi vil endre datoen for din lisens start, så du vil ikke miste noen dager i året din gratis tilgang til nye utgivelser.

Er dette løsningen er OK for deg?

Matt Olieman
12-01-10, 02:59
Jeg forstår at du er sint - du har betalt for noe hva du ikke er i stand til å bruke umiddelbart. Mange ville være sint for en stund i en slik situasjon.

Vi bare legge til denne informasjonen på gratis versjon siden for å unngå slike uklarheter i fremtiden. Det var aldri vår intensjon å gjort noen forvirret og vi er veldig leit at det skjer. Vi ønsker bare å gi gratis gave til alle som liker å bruke det.

Som jeg skrev - betalt versjon vil være kompatibel med vB4 og det er allerede i planen vår. Du kan minne oss om dette problemet etter vBET 4.0-versjon (for vB4) og vi vil endre datoen for din lisens start, så du vil ikke miste noen dager i året din gratis tilgang til nye utgivelser.

Er dette løsningen er OK for deg?

Takk, setter jeg pris på og godta tilbudet.

Min unnskyldninger for å være brå. Jeg tror du har fått et fantastisk produkt og jeg ser frem til å sette den i aksjon en gang vB4 kompatibel versjon er tilgjengelig.

Min oppriktige takk og beste ønsker,
Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
12-01-10, 03:00
Jeg trodde jeg ba om det .... Jeg er rolig:)

Matt Olieman
mycockpit.org

Beklager - Jeg har ikke forstått det. Jeg tenkte at du ønsker rask respons eller tilbakebetaling.

Jeg ønsker en rask respons eller send pengene mine tilbake.

Vennligst se tidligere innlegg med forslag til løsning for dette problemet og tømme uttalelse om situasjonen.
Vi er glade for å gjøre våre kunder fornøyde, og vår intensjon er å gjøre dem lykkelige:)

EDIT:
bare så at du allerede besvart:) Jeg er glad for at vi møter vinn-vinn situasjon! Og jeg håper at du vil føle deg som en vinner ha vBET på forumet din:)
Før vBET 4.0 vil bli utgitt du kan bruke vBET 2,4 - sidene dine wil allerede være indeksert, og etter utgivelsen vil du gjorde oppdatere ha bedre ytelse og gi brukerne mulighet for å skrive innlegg i ulike språk.

krisp
13-01-10, 17:54
Bare for å sørge for at:

For øyeblikket har jeg et øyeblikk deaktivert hurtigbuffer clearing fordi min server nesten gå ned når du oppdaterer cache på "Normal sletting". Så etter oppdatering av mod om noen dager, kan jeg bare sette den til "Normal sletting" og alt vil kjøre jevnt?

vBET
13-01-10, 22:51
Bare for å sørge for at:

For øyeblikket har jeg et øyeblikk deaktivert hurtigbuffer clearing fordi min server nesten gå ned når du oppdaterer cache på "Normal sletting". Så etter oppdatering av mod om noen dager, kan jeg bare sette den til "Normal sletting" og alt vil kjøre jevnt?

Du kan bruke cache clearing akkurat nå - det er andre strategier laget spesielt for slike tilfeller.

Også i vBET 3.3.0 cache er endret - det er egen tabell for hvert språk, så indekser vil være 52 ganger mindre og sletting vil være mye raskere.

Vi er ikke i stand til å fortelle gjør det vil være rask nok på forumet til å bruke normal sletting - det avhenger av hvor mange rader du vil ha i tabeller. MySQL gjenoppbygger indekser når data blir slettet. Og dette er grunnen til å ta tid - vBET kan bare gi deg andre måter å slette data (og det gir strategier for dette). Resten er i MySQL hender.

Vennligst bare sjekke det og hvis det fortsatt vil være problemet da det betyr at MySQL ikke vil være i stand til å håndtere fjerne 1 / 15 av dine bufret oversettelse i normal måte. I slike tilfelle bare sjekke andre strategier.

Vi kan vurdere å legge til flere strategien om det vil være nødvendig - raskt sletting uten å gjenoppbygge av indekser. Akkurat nå to strategier bruker rask sletting og etter at bygge indekser - dette er selvsagt den mest tidkrevende delen. Vi kan legge strategi der vil bli gjort rask sletting uten index gjenoppbygge - dette blir gjort indekser vokse, så gjenoppbygge vil være nødvendig fra tid til annen, men du vil kunne gjøre det manuelt i beste tid for serveren din (noen bevaring tid ).

Det er ingen annen måte vi kan gjøre (det betyr at vi ikke ser andre løsninger akkurat nå;)) - som jeg skrev det er MySQL som gjorde clearing.

krisp
13-01-10, 23:06
Du kan bruke cache clearing akkurat nå - det er andre strategier laget spesielt for slike tilfeller.

Også i vBET 3.3.0 cache er endret - det er egen tabell for hvert språk, så indekser vil være 52 ganger mindre og sletting vil være mye raskere.

Vi er ikke i stand til å fortelle gjør det vil være rask nok på forumet til å bruke normal sletting - det avhenger av hvor mange rader du vil ha i tabeller. MySQL gjenoppbygger indekser når data blir slettet. Og dette er grunnen til å ta tid - vBET kan bare gi deg andre måter å slette data (og det gir strategier for dette). Resten er i MySQL hender.

Vennligst bare sjekke det og hvis det fortsatt vil være problemet da det betyr at MySQL ikke vil være i stand til å håndtere fjerne 1 / 15 av dine bufret oversettelse i normal måte. I slike tilfelle bare sjekke andre strategier.

Vi kan vurdere å legge til flere strategien om det vil være nødvendig - raskt sletting uten å gjenoppbygge av indekser. Akkurat nå to strategier bruker rask sletting og etter at bygge indekser - dette er selvsagt den mest tidkrevende delen. Vi kan legge strategi der vil bli gjort rask sletting uten index gjenoppbygge - dette blir gjort indekser vokse, så gjenoppbygge vil være nødvendig fra tid til annen, men du vil kunne gjøre det manuelt i beste tid for serveren din (noen bevaring tid ).

Det er ingen annen måte vi kan gjøre (det betyr at vi ikke ser andre løsninger akkurat nå;)) - som jeg skrev det er MySQL som gjorde clearing.

Dag på kort og mellomlang skjulestedene har rundt 3 millioner rader hver på 12 språk. Jeg tror alt gikk fint helt til jeg kom rundt 600.000 i hver. Så det du sier tabeller vil nå bli 3m/12 = 300.000 per ny tabell for hvert språk? Betyr dette regnestykket fornuftig? Jeg antar samme mengde arbeid vil bli nødt til å gjøres fra nå av, men da i en "serie" måte å arbeide på hvert bord om gangen i stedet for ett stort bord ... Kanskje hvis det hvor en timelap på noen få minutter mellom hvert bord oppdatere det ville være bedre?

Også jeg antar da installig den nye mod det vil ha å slette den nåværende store tabeller og bygge nye tabeller fra scratch under installasjonen, ikke sant? (Prøver å breakup de store bordene i mindre under installasjonen ville bli altfor server intensiv)

vBET
13-01-10, 23:21
Dag på kort og mellomlang skjulestedene har rundt 3 millioner rader hver på 12 språk. Jeg tror alt gikk fint helt til jeg kom rundt 600.000 i hver. Så det du sier tabeller vil nå bli 3m/12 = 300.000 per ny tabell for hvert språk? Betyr dette regnestykket fornuftig? Jeg antar samme mengde arbeid vil bli nødt til å gjøres, men da i en "serie" måte å arbeide på hvert bord om gangen i stedet for ett stort bord ... Kanskje hvis det hvor en timelap på noen få minutter mellom hvert bord oppdatere det ville være bedre?

Også jeg antar da installig den nye mod det vil ha å slette den nåværende store tabeller og bygge nye tabeller fra scratch under installasjonen, ikke sant?

Beregningene er riktige på dette tidspunktet. Men husk at akkurat nå du har deaktivert clearing, så du har mer data der som regel at du vil ha med clearing på.

Du har godt poeng om de timelaps - det er god idé - jeg har lagt det på TODO-listen, men kan ikke garantere at vi vil inkludere den i 3.3.0 Det er planlagt til søndag. Hvis ikke vil vi inkludere den i neste utgivelse etter at:)

Også tror jeg ikke at det vil være samme tid å bygge en stor indeks og 12 mindre å ha i sum samme mengden av rader. Det avhenger av kompleksiteten av algoritmen (det ville være det samme om det er lineær). For eksempel er det mye enklere å sortere 12 liste å ha to rader enn en liste å ha 24 p ... Selvfølgelig ærlig - Jeg har ingen anelse om hva som er eksakt MySQL algoritmen i slike tilfelle, men som du allerede lagt merke til at minste tabeller gir oss mulighet til å skille mindre oppgaver med timelaps hva som vil gjort hele bedre for server:)

Og ja - vBET vil automatisk fjerne gamle cache bordene under oppdateringen.

krisp
13-01-10, 23:56
Det høres veldig bra:) Jeg tror noen forum som har en server som er sterk nok til å håndtere den oversatt forumet skal faktisk være i stand til å håndtere normal oppdatering av cache på minst ett språk uten problemer. Så får noen minutter mellom hvert språk bord oppdatere å tømme que av forespørsler fra brukere og indexbots, tror jeg denne løsningen ville fungere for alle fora en gang for alle, og selv med en stor margin. Jeg håper du klarer å presse det inn i denne oppdateringen;)

For å være ærlig jeg ikke tankene venter noen dager ekstra for at dette skal bli gjennomført, og jeg tror ikke de andre medlemmene ville tankene ... det kan ikke være et problem ... men bedre vente noen ekstra dager for å være på den sikre siden:)

vBET
14-01-10, 00:23
Slapp av - vi vil gjennomføre dette for sikkert:) Hvis ikke i 3.3.0 så i 3.4.0 - vurdere det gjort! : D

krisp
14-01-10, 00:36
Ok Jeg skal prøve å slappe av ... : P: D

vBET
14-01-10, 01:09
Ikke prøv - bare den gjøre: p: D

brubros
15-01-10, 18:23
Siden jeg er forpliktet til BB 4 plattformen allerede, jeg selvfølgelig ønsket at de funksjonene og mulighetene i 3.3.0 og 3.4.0 allerede innarbeidet BB 4 kompatibilitet. Men setter pris på oppmerksomheten du gir din nåværende kundebase. Bare vennligst ikke la vBET 4.0.0 utgivelsesdatoen slip altfor mye utover i slutten av februar ...

vBET
17-01-10, 13:34
Vi har allerede besluttet at vi vil begynne å jobbe på vBET 4.0 like etter vBET 3.3.0.

Mange spør om det, så vi vil gi den så fort vi kan:)

vBET
17-01-10, 14:17
Kanskje hvis det hvor en timelap på noen få minutter mellom hvert bord oppdatere det ville være bedre?

Timelap lagt i vBET 3.3.0 som BETA-funksjonalitet (ikke testet med store mengder data).

Smiggy
24-02-10, 01:29
vBET, når vil 3.4.0 bli utgitt?

vBET
24-02-10, 03:02
vBET, når vil 3.4.0 bli utgitt?

Etter neste 2 utgivelser av vBET 4.x (vi må legge det støtte for blogg, cms, vBSEO og sitemap generator) vi vil implementere nye ting i bod linjer vBET 3.x og vBET 4.x
Vi anslår at det vil være behov for en måned for de vBET 4.x ting, men har faktisk erfaring med BB 4 er det egentlig trygt å si 2 måneder. Det er på grunn av mye endringer som skjer i hver BB versjon 4, og kan påvirker vår mod (dvs. endringer mellom BB 4.0.1 og 4.0.2 koste så flere dager).

Implementering av nye ting for 3.4.0 vil ta noe mellom 1-1,5 måned. Så blir optimistisk 3.4.0 kan vises i to måneder, men å være mer realistisk kan det være 3-4 måneder.

Håper det er akseptabelt for deg:) Som vi erklært - booth linjer vBET 3.x og 4.x vil bli støttet. Vi innser at det er mer tid mellom 3.x utgivelser enn før, men det er for denne ene gangen, og når 4.x vil være stabil bod linjer vil bli threated likt og nye funksjoner vil vises i bod linjer (så lenge de vil Ikke base på BB fire spesifikke funksjoner).

Så vær rolig:) Din vBET linje vil gi deg nye leker:)

Smiggy
24-02-10, 20:31
Hva med vedlikehold utgivelser for 3.x serien å rydde opp rapporterte bugs?

vBET
24-02-10, 22:16
Hva med vedlikehold utgivelser for 3.x serien å rydde opp rapporterte bugs?

I dette øyeblikket er det bare mindre problemer. Hvis noe større eller kritiske vil dukke opp vil vi selvsagt gjort vedlikehold utgivelse ASAP:) Beklager at jeg ikke nevnte det før - jeg antok at det var tydelig (også vi snakket om ny funksjonalitet der). Min feil:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1