PDA

View Full Version: Lisens vB4-klar versjon

macjoshua
03-01-10, 11:58
Hei, et flott produkt! Jeg ønsker å kjøpe den for vår nyopprettede fora / CMS nettsted på vB4 og installere. Da vil man vB4-aktiverte versjonen? Vårt styre er for tiden fortsatt under vb3.8. Hvis jeg kjøper en lisens og installerer på vb3.8, får jeg den automatiske versjonen for vB4? Takk for info!

vBET
03-01-10, 16:25
Hallo.

vBET for vBulletin 4.0 er planlagt på mars. Vi ønsker først å løslate vBET 3.3.0 med mange forbedringer. Da vil vi slippe fri vBET versjon 2.4 for vBulletin 4.0. Og dette vil tillate oss å gjort veldig gode vBET 4.0 versjonen for vBulletin 4.0

Når du kjøper vBET 3.x lisens det er hensiktsmessig for vBET 3.0 og høyere - så det gjelder for vBET 4.0 (messe vil være under samme lisens). Kjøpe en lisens kan du bruke en vBET installasjon for livet tid og du har tilgang til gratis oppdateringer for 1 år siden datoen for kjøper.

Hvis du trenger å vite noe annet før du kjøper vBET lisens, så må du bare spør:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations