PDA

View Full Version: Licentie VB4-ready versie

macjoshua
03-01-10, 11:58
Hallo, een geweldig product! Ik wil graag deze te kopen voor onze nieuwe forums / CMS site op VB4 en te installeren. Wanneer zal een VB4-enabled versie? Ons bestuur is op dit moment nog onder vb3.8. Als ik er een kopen licentie en te installeren op vb3.8, krijg ik de automatische versie voor VB4? Bedankt voor de info!

vBET
03-01-10, 16:25
Hello.

vBET voor vBulletin 4.0 is gepland op maart. We willen als eerste vBET 3.3.0 release met veel verbeteringen. Dan zullen we vrijgeven gratis vBET 2.4 versie voor vBulletin 4.0. En dit zal ons toelaten om die echt goed vBET 4.0 versie voor vBulletin 4.0

Wanneer u vBET 3.x licentie te kopen is het geschikt voor vBET 3.0 en hoger - dus het geldt voor vBET 4,0 (stand zal worden onder dezelfde licentie). Het kopen van een licentie kunt u een vBET installatie te gebruiken voor het leven en heb je toegang tot gratis updates gedurende 1 jaar vanaf de datum van aankoop.

Als u iets anders alvorens te kopen vBET licentie weten, dan alleen maar vraag het:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1